Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 26 lutego 2017

6 i 7 wyzwanie u Hubki

Hejka :)

Oj spóźniona jestem :(
Ewuniu wybacz !!!
Dziś krótko,bo nie mam naprawdę weny na pisanie :(
Smutków ciąg dalszy :(
Przepraszam ...

Na wyzwanie #6
 Miało być z wiosennymi kwiatami + wstążka / koronka.
Z pewnością pomyśleliście,że nawalę kwiatów,ale nie mam nastroju jakoś na ukwiecanie ( nadal ) :(
Aczkolwiek z wytycznymi jestem chyba w zgodzie :P
Kwiaty są i wstążka też ;)
Karteluszka z serii " tyci " ;)
Ostatnio uparcie robiłam te wykrojnikowe - prostokątne,teraz odkryłam,że te kwadratowe też mogą być fajnie wykorzystane :)






Banerek :


 Czas na bieżące wyzwanie #7

Pod tytułem :
" Ciapki,kleksy i kropki "

Postawiłam na kropki,ponieważ je kocham :)
A,że w naturze dobrze się czułam,więc znów się z nią zabawiłam :)







Kwiatki niegdyś otrzymałam od Ani :)
W okresie mojego " nieróbstwa kwiatkowego " bardzo  mi się przydały :)
Aniu,ponownie za nie dziękuję :)

Teraźniejszy,obowiązujący banerek :


Fotka ze słoiczkiem...


...i z jego zawartością :
( liczę średnio 5 zł na kartkę,zatem 35 zł jest :P )


 Dziękuję Wam za ciepłe słowa 💓💓💓

Pozdrawiam  i Buziam
😙😙😙








11 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) każda ma swój niepowtarzalny klimat :) Moje serce przy naturze ze względu na brązy, które kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kaźda inna i obie prześliczne :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie świetne.
    Tulam w smuteczku💝

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko odrzuć smutaski na bok,lepiej ciesz się karteczkami które tak pięknie wyszły.Ta w naturalnych kolorkach jest cudna,a jakie śliczne wypatrzyłam na niej kwiatki.
    Buziaki kochana ,słoneczko i uśmiech posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudności- hurtem zaliczone!(opóźnienia się zdarzaja każdemu :-)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilonko mam nadzieje że smutki już niedługo pójdą w kąt i wszystko dobrze się skończy, czego życzę Ci z całego serca.
    A kartki są cudne, takie Twoje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te kartki!! Bardzo oryginalne :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie przesliczne i jak dla mnie kwiatków jest liczba wystarczająca:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilonko, przykro mi, że smutki nadal są. Ale nawet w smutku tworzone Twoje kartki są piękne.
    Mocno, mocno tulę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne, ale w pierwszej sie zakochalam ☺

    OdpowiedzUsuń