Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 6 września 2018

Dla Inki w ostatniej chwili ...

Witam :)

Wracam już,teraz na dłużej ;)
Dziś mnie przypiliło,ponieważ dla Rogatego nie miałam kiedy zrobić sierpniowej kartki.
Przed chwilą skończyłam,na szybko zdjęcia zrobiłam.
Co nie wyszło im na dobre,bo o tej porze wychodzą paskudne,a jeszcze wymyśliłam sobie,że kartka będzie srebrna.
Dziś szybciutko wklejam jedno tylko zdjęcie,a może w weekend uda mi się wstawić nowe,przy dziennym świetle wykonane.
Kartka robiona na cito,a jak działam na szybko i pod presją-nie umiem wymyślić nic pięknego,zatem jest jaka jest.Prosta na MAXAAA 


Liftowałam pracę Kasi,która jest przepiękna :

kartka tuszowana 

Lecę szybko na Rogatego nakarmić Żabę.

Miłego wieczoru życzę :)

W weekend będę nadrabiać zaległości w komentarzach ;)

Buziaki :)* :)* :)*

A.M.S.

piątek, 17 sierpnia 2018

Ślubna w eko i bieli ...

Witam :)

Tak cieszyłam się na początku wakacji,że będę miała tyle czasu,a tu lipa do kwadratu :(
Wakacje zbliżają się ku końcowi,a ja stwierdzam,że podczas nich,miałam jeszcze mniej czasu niż kiedykolwiek. Zganiam to na karb wyjazdu,po którym nie mogę się z niczym ogarnąć :(
Za tydzień wesele brata,a dziś wraca moja druga połówka,więc do końca sierpnia na pewno warsztat zamykam. Potem zacznie się szkoła i znów błędne koło ...
Dopiero dziś znalazłam chwilkę,by odpowiedzieć na komentarze z poprzedniego posta. Mam wielkie zaległości u Was :( Za co bardzo przepraszam :( Obiecuję,że znajdę chwilkę,by nadrobić braki .
Koniec smęcenia !!!

Dzisiaj ( ledwo !!! ) skończyłam kartkę ślubną,którą wykonałam na zamówienie.
Miała nie być różowa,wręcz przeciwnie-miała być nietypowa,zatem zaryzykowałam i postawiłam na eko brąz ( który ostatnio szalenie mi się podoba ) z dodatkiem bieli. 
Do tego stworzyłam proste opakowanie,zobaczcie sami :)









A tak wygląda opakowanie po rozłożeniu,to po prostu potrójnie zbigowana  " powierzchnia papieru " ;) Plus taka ozdobna nakładka,która podtrzyma całość.


Kartkę już dziś oddałam i została bardzo pozytywnie odebrana,ku mojej wieeeelkiej uldze ;)

To wszystko na dziś.
Dziękuję Wam bardzo za każde pozostawione słowo na moim blogu ;)
Cieszę się,że podobała Wam się moja morska karteczka z poprzedniego wpisu ;)

Miłego weekendu Kochani 💗💗💗
Pozdrowionka 😉😗 

A.M.S.

piątek, 10 sierpnia 2018

Dla Ani - Sierpień :)

Witam :)

Jak sam tytuł wskazuje,dziś przedstawiam Wam kartkę na sierpniowe liftowanie u Ani :) ;)
W tym roku nie było mi dane wybrać się nad morze :(
Rekompensując sobie jego brak,wykonałam kartkę,która choć na chwilkę będzie mi przypominała klimaciki nadmorskie ;) 
Okolicznościową jest,ponieważ będzie wysłana w odpowiednim czasie wraz z urodzinowymi życzeniami ;)
Jest bardzo prosta i skromna :





 I jest liftem kartki Zosi :)
Wiem,wiem..całkiem inna,w dodatku inną porę roku przedstawia,ale mam nadzieję,że zachowałam wszystkie podstawowe,potrzebne elementy liftu ...

 Oto zimowy oryginał Zosi :

 

Wraz z oryginałem :


Mam nadzieję,że Ania i Zosia zaakceptują moja lekką,wakacyjną odmianę zimowej kartki ?

Do jej wykonania użyłam papierków zakupionych w sklepie obok :)
W " Twój Market ", i w nim ( jak w większości innych ) już są wystawki szkolne :) Ja oczywiście już zaczynam polowanie !!! Bowiem w tym okresie zawsze można upolować coś ciekawego  ;) Początek roku szkolnego - to niezła gratka na różne,fajne zdobycze :) Czyż nie ??????


Ale mało mi było i ODGAPIŁAM zakładkę z powyższego zdjęcia !!!
Różnicą jest  tylko sznureczek,,,,

Mam nadzieję,że mnie nie zrugacie za to :( 
Naprawdę tak spodobały mi się te zakładki w oryginale,że zapragnęłam takową wykonać ...
No i wykonałam :

  
Z kartką tworzą jakby zestaw :


Ale nie ukrywam,że druga strona zakładki bardziej mi się podoba :


To taki lift w 100 % 
Nie bijcie !!!
Chciałam taką mieć i już ...
******

Zafiksowana ostatnio na Mroza,przeczytałam następną Jego książkę,która trafia na moją czytelniczą Listę.

Udało mi się pożyczyć,szybko przeczytać,nawet nie zdążyłam ( nie pomyślałam ) fotki zrobić okładce książki... Zdjęcie zapożyczyłam ze strony " Lubimy Czytać " .
Ale póki co,z chęcią wolę pozostać jednak w adwokackim świecie Chyłki i Zordona...
Już czytam następną część.

Dziękuję Wam za Wasze miłe słowa :)
Miłego weekendu ;)
Trochę u nas popadało i chłodniej się zrobiło,mam nadzieję,że i u Was więcej ochłody ;)
Pozdrawiam serdecznie  😍😗😗

A.M.S.
















sobota, 4 sierpnia 2018

Ulcia :) Razy dwa ;)

Witam,witam,ale ledwo dycham :) 

Wszelakich  " Ciepłolubów " pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak upalnego lata,a z pozostałymi męczennikami łączę się w bólu,w upalnej " RZEŹNI " !!!  :(((  ;(
Inaczej nie umiałam się powitać,ponieważ już mi na móżdżek bije i to konkretnie !!!
Nie wiadomo,czy lepiej siedzieć,leżeć,wisieć ;) w ruchu to już totalny hardkor !!! 

Dla Ulci przygotowałam zimowo,świąteczne kartki,ale i od nich nawet nie wieje chłodem,nie ma co się oszukiwać....Afrykański skwar nas dobija,nawet nie schłodzą nas klimaty  zimowych kartek,które przez cały rok tworzymy :(

Zanim zaczęłam myśleć co by tu wykombinować... na potrzebę do mapki Ulki,po powrocie do Polski-przekopałam swoje zasoby,które robią się coraz skromniejsze :(
Ale ...coś znalazłam ...kiedyś zakupione,chyba w Lidlu , wstążki,płócienne,lniane ?\??? - nie wiem jak to się zwie ... Oświećcie mnie ;)
Zawsze kupuję takie cacka,a nóż się przydadzą :)
No i przydały się ;) 

Ulcia :)   For You   - Kartka lipcowa z tagami  : 






Mapka wg Ulci :


A sierpniowa propozycja wygląda tak :





Mapka sierpniowa Uleńki : 

 
Oczywiście,kartki na wyzwania zimowo-świąteczne wszystkie tworzę proste-skromne,proste,aż do bólu,takie siup ...do koperty :)

A tutaj fotka świątecznych wstążek,jeszcze na szpulkach,skąd wzięłam motyw ;) 


Zaraz nakarmię Żabola Uleńki :) Niech się ochłodzi w tym upale Biedaczek :) 
O ile zdoła ...

******

W lipcu udało mi się przeczytać jeszcze " Rewizję " :)
Zatem dopisuję ją do mojej listy czytelniczej,choć sierpień ;)

 
Więcej na temat " Rewizji " - zapraszam TUTAJ

*******

Nie zapomniałam :
Aga Szalka i Izabella Ralska - KOCHANE !!! <3
Ostatnio pominęłam,bo byłam otumaniona powrotem,ale już mój szał jest na miejscu ( chyba )
Witam Was Kochane,dziękuję za obserwowanie 💓

Życzę ochłodzenia 💙💙💙
 

wtorek, 31 lipca 2018

Na ostatnią chwilę - Rogaty / Lipiec

                                               
Witam serdecznie :)             

W końcu wróciłam,zmęczona jak nigdy, ale stęskniona za papierkami i za naszym krajem ;) 
Mimo,że późno to skleciłam kartkę- lift dla Rogatego.
Dziś królują  kolory eko-biel .






Na  lift wybrałam karteczkę Natalii :
 
kartka na święta 

Grafikę otrzymałam kiedyś od Scrapkowo.pl,wstążkę pionową zastąpiłam wystającymi śnieżynkami,a mój papier eko to mój recyklingowy fioł,gdyż to papier ( ostatnia kartka ) z bloków technicznych,które zbieram namiętnie,by nic się nie zmarnowało ;) Gwiazdeczki to tekturki z Papelii.

Uciekam spać,bowiem nie spałam prawie wcale przez całą dobę,a podróż mnie wykończyła....
Podlinkuję do Rogatego dzisiaj,ale w dzień i najwyżej zedytuję ten wpis ;)

Pozdrawiam serdecznie :)
Cieszę się,że wróciłam 💗💗💗

środa, 4 lipca 2018

Kartki przez cały rok u Ani - Lipiec ;)

Witam serdecznie :)

Mimo,że jest późno,klecę tego posta szczerze ( mówiąc ) pisząc - by mieć już z głowy...
( Aniu,oczywiście to nic osobistego ;) Za kilka dni wyjeżdżam i chciałabym ogarnąć jak najwięcej,dlatego działam w pośpiechu ).
Na zabawę właśnie  u Ani stworzyłam karteczkę,ale dla Ulci i Inki zapewne będę tworzyć dopiero pod koniec lipca,ponieważ gdy dziewczynki ogłoszą nowe tematy,ja będę akurat w drodze do naszych zachodnich sąsiadów ;)
No i tutaj sprawdza się przysłowie co nagle,to po diable ...
Noo..bo....nie jestem zbyt zadowolona z mojej kartki ;(
Na " żywo " wyglądała całkiem spoko,a teraz na zdjęciach spojrzałam na nią inaczej,bardziej krytycznie. Uważam,że za dużo tych kropek ( choć je kocham ),uznałam,że za dużo się na niej dzieje :( Może to efekt tego,że ostatnio bardziej minimalistycznie działałam.A tym razem jednak spontanicznie i na szybko i tak jakoś wyszło,no ale cóż jest i już nic nie zmienię :( 
Wszystkie propozycje bardzo mnie urzekły,gdybym miała więcej czasu,którego zawsze mi brak,ja bym je wszystkie ...!!! 
Lecz niestety musiałam zatrzymać się na jednej,więc do liftowania wybrałam karteczkę Oli.
Efekt takowy :







Zamiast motylka - łapacz snów - nie mogłam się oprzeć !!! To mój ostatni nabytek,wykrojnik zakupiony u Lidzi ;) 

A poniżej Oli oryginał do liftu : 


Mam nadzieję,że Ola i Ania zatwierdzą moją interpretację,hmm...
Czy Żabol ją przełknie ? 

*****

A szybko lecąc z koksem,dalsza część moich poczynań z Fotograficznym Alfabetem u Lidzi :


  

 


 

 

Powtarzam się jak echo w lesie ;) 
Ale co na to poradzę,że UWIELBIAM  tę zabawę u Lideczki ;)
Lidziu mam nadzieję,że na wyjeździe nic nie stanie mi na przeszkodzie,by bawić się dalej ;) 

******
A na koniec oczywiście kącik książkowy ;)

W zeszłym roku przeczytałam " Kasację" Remigiusza Mroza i byłam zachwycona :)
Cały czas chodziło mi po głowie,co będzie działo się dalej u głównych bohaterów,aż w końcu zakupiłam w Świecie Książki całą kolekcję ;) 
Znów jestem w świecie pani adwokat Joanny Chyłki i jej aplikanta Kordiana Oryńskiego vel. Zordona ;) I dobrze mi w nim :D
Zatem,część drugą z cyklu ' Joanna Chyłka ' pt. " Zaginięcie " dopisuję do Listy wyzwania czytelniczego 3650 stron ;)
A po więcej na temat książki zainteresowanych odsyłam TUTAJ


Nooo,serio - saga skandynawska musi poczekać,gdyż na wakacje zabieram Mroza ;) :) ;)

Ale za to nie zabieram laptopa !!!
Tak postanowiłam :)
Zatem Kochane,będę oczywiście zaglądać,oglądać i w miarę możliwości komentować :)
Ale już z góry zaznaczam,że nie lubię BARDZOOO pisać komentarzy ( dłuższych zwłaszcza ) na telefonie :( 
No co ja poradzę,że na klawiaturze komputerowej bardziej śmigam niż na tej w smarfonie ....
Niestety jestem gatunkiem tej starszej generacji ;) He he :) 

Życzę Wam udanych wakacji :)
Mam nadzieję,że zdążę tu jeszcze pod koniec lipca wpaść :)

Buziaki wakacyjne posyłam 😙😙😙
Pa pa 😏💓💔💕