Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lutego 2017

Kartki przez cały rok dla Ani 2/12

Witam :)

Ledwo zdążyłam ...
W ubiegłym miesiącu prace dla Ani były jednymi z pierwszych,w lutym niestety są ostatnimi,tak się dziwnie złożyło ;)
Najważniejsze jednak,że nie wypadłam z obiegu i jakoś zdołałam się wyrobić :)
Tym razem wykonałam trzy karteczki,na czwartą brakło mi czasu,jak i kurczaków z zającami :(
Przyznam szczerze,że już mam dość tych zwierzaków :P
Jeszcze do wielkanocy kupa czasu,a ja już czuję lekki przesyt;no ale cóż...mam co chciałam :P

Ani w tym miesiącu gościła Małgosia,której zadaniem było zaproponowanie nam tematów przewodnich.

Jako  pierwszą zaprezentuję okolicznościową,która miała zawierać serduszka;coś mnie naszło na brąz z turkusem...dawno nie robiłam ;)






Drugą miała być bożonarodzeniowa z białą śnieżynką.
Powstała taka oto skromna,na płasko do koperty :






Trzecia to wielkanocna z zającem i jajem.
Przyznam,że z nią miałam najwięcej kłopotów ...
wymyśliłam sobie,że kartka będzie przypominała ramkę,a potem żałowałam,ale było już za późno,bo miałam ostatnią grafikę z zającami :(
Pierwszych lotów to ona nie jest,ale już nic innego nie wykonam :(




Fotka zbiorowa :


Dodatkowo w banerku dla Ani :

oraz banerek zabawy:


Ufff....Cieszę się,że udało mi się wywiązać ze wszystkich zabaw w tym miesiącu :) 
Już pojutrze marzec,więc wszystko zacznie się od nowa :P
A ja będę miała tylko dwa tygodnie na robótkowanie,ponieważ zamykam warsztat już w ten piątek :)
Moja druga połowa przyjeżdża na urlopik ;)
Więc wiecie jak jest ;)

Zmykam już :)

Buziaki 😙😙😙




16 komentarzy:

  1. Ilonko, karteczka piękne, ale brązik z turkusem skradł moje serce. Pewnie przez te serca:):):)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne karteczki mnie najbardziej urzekła ta pierwsza z serduszkami, chociaż dwie pozostałe równie piękne, zajączkowa taka wiosenna ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Iloncia pięknie się wyrobiłaś z karteczkami,wszystkie są śliczne.A najpiękniejsza ta ostatnia,świetne ukwiecenie zajączków .
    Ty to zawsze coś wymodzisz,że oczy wychodzą z orbit tak jest pięknie .
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki :-D Brąz z turkusem to idealne połączenie , śnieżynkowa ma cudowne warstwy a wielkanocna wspaniałą grafikę :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki :) Zakochałam się w pierwszej :) moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Ilonko ale się namarudziłaś :-)I kompletnie nie wiem czemu bo te kartki są urocze. Wszystkie mi się bardzo podobają a ta ostatnia chyba najbardziej . Bardzo mi się podoba pomysł z ta ramka z ozdobnej tasiemki i koronek No wyszło bombowo. CAS-owa ze śnieżynkami też jest świetna a serduszka w wersji turkusowej z brązem miodzio.
    Buziaki przesyłam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne karteczki, ale wygrywa ta w moich ulubionych beżach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki!
    Śnieżynkowa zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana niby na ostatnią chwilę a jakie śliczności zrobiłaś. Dobrze że nie musimy wybierać, która najładniejsza, abo ja bym nigdy nie potrafiła, każda ma w sobie to coś, co sprawia że jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No śliczne wszystkie są twoje karteczki :) Szczególnie ujęła mnie ta pierwsza z serduszkami, jej kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne! Ale serduszka i śnieżynki mnie zauroczyły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne :)
    Zapraszam do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne, nie umiem wybrac najpiękniejszej☺

    OdpowiedzUsuń