Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 8 lutego 2018

Święta na okrągło na Rogatym :) - Luty

Dobry wieczór :)

Dziś mam dla Rogatego zliftowaną karteczkę :)
Wybrałam propozycję Ani ( Kartkowe love ) :)
W styczniu było srebrno-biało-niebiesko,a dziś niebieski wymieniłam na zieleń :)
Kartka w formacie DL 






Zastosowałam embossing na napisie i na gwiazdkach,ale coś słabo aparat to ujął ...
 

A oto piękny oryginał,z którego mogłam bezkarnie odgapiać :)

 

Banerek Rogatego :



Lecę nakarmić żabkę Inki :)

A Wam życzę miłego wieczoru :)
Mam nadzieję,że czujecie się dobrze po pączkowej rozpuście ? 

Pozdrawiam Was miło 😊😊😊

A.M.S.


45 komentarzy:

  1. Jaki super lift Ilonko, piękna karteczka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urokliwa :) Podoba mi się ta zieleń! No i embossing :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ze wybrałaś zieleń do liftu. Kartka jest delikatna i elegancka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że jesteś fanką zielonego kolorku 😉
      Dziękuję bardzo za miły komentarz ☺

      Usuń
  4. och jaka piękna ... a te listki jemioły to jest stempel pokolorowany ?? no cudna jest nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to stempelek jemioły,muśnięty limonkowym tuszem i doprawiony zieloną kredką akwarelką 😉
      Dziękuję Ci ślicznie za tak miłe słowa ☺
      Miło mi,że tak pozytywnie " odebrałaś " moją interpretację Twojej karteczki 🌸

      Usuń
    2. kartka jest genialna, a z jakiej firmy ten stempel??

      Usuń
    3. Jeju 😃 jeszcze raz dziękuję
      Stempelek pochodzi z firmy Papelia 🌷

      Usuń
  5. Ilonko lift jest genialny !!!Te bombki wyglądają jak byś przykleiła wykrojnik :-)
    Jak dla mnie rewelacja!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pzreśliczna karteczka!Piękne,stonowane kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilonko, Twoja wersja kartki mnie zachwyciła.
    Pączków nie jadłam, ale za to faworki czuję w żołądku do dzisiaj:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja karteczki jest śliczna i zielona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piekna i delikatna jest! Swietne kolorki! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny lift! Delikatnie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. napracowałaś się ale jaki efekt, zieleń ze srebrem - super wygląda. Motyw taki delikatny, dodaje lekkości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna jest Twoja karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń