Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 9 września 2014

163

Witajcie :)

Jak już zdążyliście się zorientować,biorę udział w zabawie zorganizowanej przez Danutkę :)
Tym razem tematem przewodnim jest CZERWIEŃ 
 Tydzień zastanawiałam się co by tu wykombinować...
Do momentu,kiedy zawieszałam plany lekcji  moich pociech na lodówce.
Stwierdziłam,że nie mogę już patrzeć na stare magnesy z Danonków,czy innych jogurcików itp.brzydactw :)
Postanowiłam zrobić ładniejsze,własnej produkcji,wykorzystując przy okazji te stare :)
Pierwszy pokażę później,gdyż na pierwszym planie musi się znaleźć ten,który powstał jako drugi,bardziej zmodyfikowany,gdyż stał się także notesikiem na podręczne zapiski,zakupy,ważne daty,itp. ...
Przeważnie każdy obkleja swoją lodówkę w ten sposób :)
Zatem można w ładniejszy sposób to uczynić :)
Mój notesik na magnes oczywiście w kolorach czerwoności,w kropeczki,które uwielbiam :)









Oczywiście  magnesowy notesik zgłaszam do Zabawy u Danutki :)


A tutaj wisi sobie na lodówie z mniejszą ozdóbką magnesikową,która była  właśnie pierwowzorem pomysłu ...

  
Zanim pokażę resztę prac,muszę skrobnąć kilka słów o tymże kolorze...
Zatem stwierdzam,że bardzo lubię ten kolor,ale w różnoraki sposób :)
Podoba mi się strasznie jako garderoba lub jej element ale... na kimś innym hi hi :)
Ja siebie absolutnie w tym kolorze nie widzę !!!
Barwa ta jest za bardzo intensywna,rzucająca się w oczy,a ja nie lubię być w centrum zainteresowania,dlatego też w mej szafie nic w takim kolorze nie ma ...
Ale za to z czerwonym można zaszaleć w karteczkowym świecie :)
Kwiatuszki,różyczki,tło kartek - uwielbiam :)
Już nie mogę doczekać się Walentynek - będę szaleć z tym kolorkiem :)
Kiedyś miałam hopla na punkcie czerwonego wystroju w kuchni:)
Miałam czerwone mebelki,dodatki,np.chlebak,durszlak,sitka,miski,tace itp. itd. :)
Wszystko co kupowałam było tej barwy :)
No,ale wiadomo - kobieta zmienną jest zatem to już przeszłość :) [ To był schyłek lat 90 ] :)

To tyle na temat czerwoności...

Teraz kolej na resztę moich wypocin,które dziś jeszcze pokażę korzystając z okazji iż tutaj jestem,ponieważ nie wiem kiedy coś wykombinuję nowego,a jak wiecie - ja tam lubię hurtowo he he :)







Kolejną pracą jest znowu kartka sztalugowa,tym razem zrobiona " tak na jednej nodze " :)
Bazę już miałam dawno przygotowaną,zatem niezmiernie się przydała,ponieważ na szybko podoklejałam,co mi tylko do głowy na szybko przyszło i co miałam pod ręką i hop siup...Gotowa w jakieś 15 minut wraz z wierszykiem wewnątrz :)
Wszystkie różyczki ostatnio wykonuję sama,już nie kupuję :) Odkąd zaopatrzyłam się w nowy dziurkacz,tworzę je sobie sama :)




 

 Bloguś dziś coś się buntuje...
Jakieś błędy zapisywania mi się pokazują,nie wszystkie zdjęcia się podobały,bo odrzucał ....oby tylko wszystko udało się zredagować bez niespodzianek ;)

Kończę już i uciekam do Danutki,nakarmić żabę :)
Oraz oglądać piękne prace moich koleżanek Artystek - Kolorystek,no i pobuszować bo blogach,ponieważ znów mam spore zaległości.

Pozdrawiam Was serdecznie :)***

Pa Pa 


<3




53 komentarze:

  1. Magnesowy recykling jak najbardziej udany! Uwielbiam czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  2. kawowe cudo, bardzo mi przypadło do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny notesik i karteczki, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne Twoje prace :)
    miałam kiedyś taki zapiśnik lodówkowy od Iwonki :)
    karteczki piękne :)
    musisz się narobić przy takich kwiatuszkach-nie? może pokażesz kiedyś jak się robi takowe maleńkie cudo?
    (ps. z tymi różami to jak z czerwienią u Ciebie, podobaja mi się u kogoś a niekoniecznie u mnie ;) ps. 1. hehe a pozbyłaś się tych kuchennych czerwoności?bo aktualnie ja przechodzę kuchenna fazę "in red" ;p)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. super notesik na lodówkę śliczna karteczka rewelacyjne te toje różyczki różyczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny notesik! Uwielbiam czerwony w białe kropeczki! Pozostałe prace są śliczne,ale notesik jest w moim ulubionym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na notesik na starych magnesach rewelacja!!! kradnę , tez se taki zrobie bo starych magnesów mam mnóstwo. A czerwoniutki w sam raz na zabawe do Danusi.
    A rózyczki własniej produkcji śliczne są o kartce nie wspomne bo bardzo lubie te sztalugowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny magnesik-notesik :) Faktycznie u mnie też się jeszcze plączą stare brzydactwa, chyba mnie zainspirowałaś. Kawowy wymiata, a karteczka śliczna i różyczki też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie ci to wszystko wyszło :D
    Pozdrawiam i Zapraszam w moje rękodzielnicze progi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny magnesik i bardzo przydatny z tym notesikiem. Super.
    A co do moich korali to może miałabyś ochote na wymiankę w zamian za korale?? Zaraz skrobne do Ciebie emaila :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czerwoność;) jest piękna!!! I taka praktyczna. U mnie to by w momencie zbrakło karteczek hi hi hi:) Ten kawowy powala:) Natomiast karteczka jest bombowa:) Jestem nią zachwycona, a te różyczki wyglądają cudnie!
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności, choć ja czerwieni nie lubię, to prace naprawdę mi się spodobały, ale najbardziej zachwyciła kartka sztalugowa. Kwiatki są prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Papierowy zawrót głowy nam prezentujesz:) Straszenie podoba mi się Twoja czerwona praca, choć czerwień jest mi obojętny przy zabawie u Danusi chyba się do niego powoli przekonuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł z magnesami, bo wyszły świetnie! a karteczka również jest piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwony notes jest prześliczny, pozostałym pracom też niczego nie brakuje.

    Czerwone meble? Choć czerwony uwielbiam, to czegoś takiego bym nie zniosła.

    OdpowiedzUsuń
  16. obklejona magnesami lodówka- to tak jak czytała o swojej, ale nie wpadłam na pomysł, żeby im uszyć ubranka:) świetny pomysł i piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Notes na lodówkę wyszedł bardzo ładnie, świetny pomysł z tymi brzydactwami z danonków haha. Kartki są piękne i urocze, szczególnie ta sztalugowa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Same piękne rzeczy, notes na lodówkę jest śliczny, a karteczka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł z tym przerobieniem magnesów :) Ja niestety (a może na szczęście?) nie mam już magnesów na lodówce, więc nie mam czego przerabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Notesiki bardzo mi się podobają, ja niestety jeszcze nie doszłam do tej fazy tworzenia, róże u mnie dużeeee, takich malutkich to nie nie nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny notesik , oby w nim tylko miłe rzeczy były zapisywane Lodówka się cieszy z takich śliczności. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  22. Notesik, magnesik rewelacja czerwoności, a na karteczce jaki delikatne różyczki ślicznie......jakim dziurkaczem??????Pozdrawiam cieplutko:)....bardzo mi się podoba zostaje na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Notesik jest śliczny i teraz na pewno pięknie zdobi lodówkę. Karteczki też urocze - szczególnie ta kawowa.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. super pomysł z tymi magnesami te wyglądają na pewno o wiele ładniej. Napisała Diana siedząc w czerwonej bluzce.

    OdpowiedzUsuń
  25. A wiesz Ilonko,że chyba też sobie coś takiego zrobię ,bo magnesików po dzieciach trochę zostało.Więc jeśli pozwolisz też sprawię sobię coś podobnego,oczywiście z zaznaczeniem ,że Twój pomysł.
    A czerwony notesik wyszedł Ci prześlicznie .Kawowa śliczność przyciąga uwagę nie tylko wyglądaem ale i zapachem .A różyczki są śliczne i znasz mnie już trochę ,więc wiesz ,że takie ręcznie robione lubię najbardziej
    Mam nadzieję ,że w październiku jesteś nadal z nami ,nie ukrywam ,że liczę na to bardzo.
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Notesik magnesik jest świetny ...kocham te kropeczki
    świetna praca ...jak Twoje wszystkie ...<3

    OdpowiedzUsuń
  27. qrde, ten pomysł z przeróbką magnesów bardzo mi się podoba. U mnie całe sterty starych magnesików. Oczywiście lodówka u nas również jest tablicą ogłoszeń. Buziaki pracusiu

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne prace notesik mnie urzekł i pewnie świetnie się sprawuje na lodówce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie fajnie wyszły! Szczególnie czerwony - bo też biorę udział w wyzwaniu :P Pozrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo sprytnie pomyślane, jeszcze piękniej wykonane, wielkie brawa !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne prace, a notesik super! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo orginalny pomysl notesik naprawde bomba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny pomysł na uporządkowanie lodówki. Bardzo to, a bardzo by sie to mojej przydało....podoba mi się staranność wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł z notesikiem . A notesik jest śliczny. Wszystkie prace bez wyjątku są piękne:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny na taki notesik na magnesik :) A karteczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne te Twoje prace :) Praktyczne i cieszą oko

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy pomysł z tym notesem.

    OdpowiedzUsuń
  38. no proszę, okazuje się, że nawet lodówka może poczuć się doceniona i piękna ;) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczny notesik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne robisz karteczki i nie tylko. W tej z okazji chrztu dosłownie się zakochałam. Cudny prezent dla maleńkiego chłopczyka. A magnesiki z notesem na lodówkę to mega oryginalny pomysł, do tego to świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie pomysły :-). Masz rację dość brzydkich magnesów po Danonkach!
    Podobają mi się oba magnesy - z notesikiem bo użyteczny i kawowy, bo lubię kawę :-). A tych własnoręcznie robionych różyczek gratuluję - są piękne, zresztą karteczka również :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne prace a notesik super muszę chyba wykombinować sobie coś podobnego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuję sobie sukcesywnie listę zakupów, na takich przylepnych karteczkach ale takiego zapiśnika, się jeszcze nie dorobiłam,
    normalnie szewc bez butów... czy jak to tam leciało... :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przecudnej urody notesik;)Kocham kropki ,więc jak dla mnie to prawdziwa bomba;))Reszta prac również piękna i co bardzo ważne,robisz sama kwiatki i to jakie !!
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna papierkowa robota :) super pomysły na magnesy a i karteczka zacna:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń