środa, 20 lutego 2013

Mój debiut ;)

 Zadebiutowałam ha ha :) Wykonałam swój pierwszy koszyk na winko lub inny trunek,pierwsze moje kolczyki oraz pisanki ze styropianu :)

  No to lecę według powyższej kolejności z tym koksem ;)



   Wiem,że już po Walentynkach lecz specjalnie zachowałam takie ozdobniki,gdyż koszyk ten jest dla specjalnej osoby,która jest mi bardzo bliska i ma wyrażać mą sympatię do Niej ;)
  
  Następne w kolejce czekają na swą prezentację kolczyki :)Obiecałam Paulince i Iwonce,że pochwalę się co stworzyłam z przydasi,które otrzymałam od Nich :) Nie mam takiej inwencji twórczej w tej dziedzinie zatem pozgapiałam troszkę z kolczyków,które już posiadałam również od Nich  :)








  A to wszystko wisi na ramce z kartoniku i koronki,którą spłodziłam w 10 minut,bo już na moim stojaczku brakuje miejsca :) Nie jest idealna,ale tak na razie póki co musi mi wystarczyć taka prowizorka :)



 No i pisanki w końcu :) Nie miałam pojęcia "z czym to się je",ale ogarnęłam i jakoś wyszły :)Idealnie pasują do mojego małego  zielonego koszyczka świątecznego :)






  A na sam koniec fotka odpicowanego nieco koronką koszyka,którego nie chciałam pokazywać ostatnio ponieważ nie bardzo podobało mi się jego górne wykończenie.Niedoskonałości zakryłam i w nosie he he ;)Już mogę na niego spoglądać spokojniej :)


 Kończąc winna Wam jestem wielkie podziękowania za  pochlebstwa w ostatnim wpisie na temat koszyka z motywem aniołków ;) Pst...musiał być najładniejszy,bo to dla mamy Mojego Skarba,więc rozumiecie ;)

 Na chwilkę chyba odpocznę od wyplatanek,wszak trza sobie strzelić barana :) No wiecie...z masy solnej :)  Dziewuszki zajmujące się solniaczkami już tyle natrzaskały baranków,zajęcy a ja w lesie oczywiście :( Czas nadrobić braki,chociaż w małym stopniu...

Pozdrowionka ;)***






45 komentarzy:

  1. Witaj kochana:) piękne wszystko i koszyczki i pisaneczki i biżu:) ale oczarował mnie stojaczek na kolczyki z tekturki REWELACJA:) świetny pomysł pozwolisz, że zgapię i zrobię sobie taki podobny :)Dzisiaj chyba pierwsza jestem z pochwałami:) Tak się złożyło, że miałam dziś wolne(przymusowe) z pracy bo zazwyczaj po 19 jestem w domu:) Moja wena gdzieś sobie hula w świecie pośród tych śnieżyc,które panują ale widzę, że u Ciebie się poprawiło i tryskasz pomysłami, oby tak dalej pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)Nie spodziewałam się,że ramka zrobi taką furorę he he.A pewnie-zgapiaj :)Ja też gdzieś pomysł podpatrzyłam,tylko nie zapamiętałam u kogo był ten tutek ( z tą różnicą-to była prawdziwa ramka na zdjęcia,wystarczyło zdjąć ramkę,nakleić koronki,ramkę wsadzić i gotowe;a że ja takowej nie posiadam to sobie zrobiłam sama z kartonu :))Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zdolna z Ciebie kobietka i tyle :) Brak mi słów, zadziwiasz wszystkimi swoimi pracami.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromne :) Ha ha ale ubaw mam z tej ramki ;)

      Usuń
  4. masz kosmiczne tempo normalnie! powera złapałaś tego co Ci wysłałam pewnie. I dobrze. Twój debiut jest genialny. Giwis ma rację, ta prowizorka w 10 minut jest super, biżutki przecudne- nic tylko się stroić, jaja w koszyczku wiosenne i wesołe. Wszystko pięknie wykonane i bardzo precyzyjnie. A z koszyczka świetnie wybrnęłaś. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję za POWERA ;) I za milusie słowa ;)Buźki

      Usuń
  5. Pracowicie u Ciebie i twórczo :) Same wspaniałości:) Koszyczki ślicznie Ci wychodzą, biżuteria też bardzo ładna :) I te kolorowe jajeczka... śliczne są!! Mam w domu kilka jajek styropianowych i też jakoś chciałam je ozdobić, leżą już od dłuższego czasu w pudełku i chyba mnie trochę zmotywowałaś, żeby się w końcu za nie zabrać!! Pozdrawiam cieplutko :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolko dziękuję ślicznie :)Bardzo chętnie zobaczę jajeczka w twoim wykonaniu :) Na pewno będą obłędne !!!Również Cię bardzo pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Wszystko śliczne:) Ja sama chciałam zrobic koszyk z wikliny ale nie mam do tego cierpliwości i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) A tam,nie gadaj że nie masz zdolności,bo tych Ci nie brakuje!!!No a w cierpliwość trzeba się niestety zaopatrzyć :) Mnie też jej czasem brakuje ;)

      Usuń
  7. Wszystko cudne ;) aż nie umiem się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyk rewelacja :) Może zabiorę się znów za wyplatanie?
    Biżuteria bombowa i wcale nie widać że to Twój pierwszy raz :) Gdybym wiedziała podesłałabym troszkę przydasi, a tak klops...
    Ramka... Cudo! Pozwolisz mi rownież trochę zgapić?
    Pisanki ogarnęłaś po mistrzosku :D
    Popatrz ile koronki może zdziałać? I już koszyk nadaje się do pokazania ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano widzisz :( Skąd mogłaś wiedzieć...
      A zgapiaj do woli :) Tylko się pochwal efektem bom ciekawa :)Ja muszę sobie taką wykonać ale tak porządnie,z sercem,bez fuszery,no i większą :)
      Kurcze blade,cóż mam dodać...Dzia za wszystkie miłe słowa :)))

      Ps.Zauważyłaś,że na koszyku do winka są serca z serwetek od Ciebie???

      Pozdrowionka

      Usuń
    2. Zauważyłam :) Tylko nie chciałam mówić ;P

      Usuń
  9. Widze,ze tu pieknie i roznorodnie;)Az nie chce sie wierzyc,ze to Twoj debiut w wyplataniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      To debiut w wypleceniu koszyka na butelę :)))
      Co nieco już wyplatałam wcześniej :)

      Usuń
  10. Kochana, gratuluję rękodzielniczych debiutów - wsztstkie udane, w życiu bym nie powiedziała, że po raz pierwszy takie rzeczy robiłaś! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne podziękowania posyłam :)Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Tyle cudowności! co zdjęcie, to piękniejsze:) I koszyczki i jajeczka, biżuteria również przepiękna! Napracowałaś się, ale dla takich efektów warto było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :) Miło się czyta takie komplementy ;)Pozdrawiam!!!

      Usuń
  12. Ale śliczności pokazujesz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Dla Ciebie Koszyk też już zrobiłam :)Czekam na Twój odzew,gdy będziesz gotowa n wymianę :)Pozdrawiam ciepło ;****

      Usuń
  13. pięknie wiosennie i pracowicie :))) koszyk na butelkę jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te koszyki, mi wychodzą jeszcze krzywulce, wiec się nie chwale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam moje początki jakie koślawce robiłam,a i obecnie nie zawsze wychodzi tak jak bym sobie tego życzyła hi hi :)Dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  15. Piękne prace , a te kolczyki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No bizuteria wyszła ci wspaniale i nie widać jakoby miałabyś ja robić pierwszy raz :)
    Twoje koszyki są za.... fajne :) juz wyrażałam opinie nie raz i niedługo sie do ciebie zgloszę :P
    Co do pisanek bardzo ładnie wyszły, robiłam podobne, tylko z cieńszej wstążki, wtedy nie odstaje od jajeczka i wygodniej sie pracuje :) spróbuj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Iza taki komentarz od Ciebie to jak pochwała od nauczyciela ha ha,a ja się czuję jak uczniak :)))Dziękuję ;)

      A wstążeczki jeszcze cieńsze???Myślałam,że już cienkich używałam :)))To mój pierwszy raz,więc jakieś tam "bobelki"widać :)dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  17. Przepiękne prace, wspaniały blog (trafiłam przez Spis blogów) zauroczyły mnie Twoje prace a w szczególności z masy solnej - rewelacja!! Jeżeli o mnie chodzi ta technika jest mi obca, ale chciałabym to zmienić. Czy mogłabyś zdradzić wg jakiego przepisu robisz masę solną? Nie chciałabym przy pierwszej pracy zniechęcić się:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że zajrzałaś i zostaniesz na dłużej :)Witam i zapraszam :) Na bocznym pasku mego bloga,po lewej stronie znajduje się link do kursiku na łatwego aniołka,tam pokazuję w jaki sposób powstaje moja masa solna :)Mam nadzieję,że nie zrazisz się przy pierwszym podejściu :)Trzymam kciuki :)Dziękuję za pochwały i pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Bardzo fajny, czytelny i bardzo przydatny kursik. Wczoraj oczywiście już trochę ulepiłam ale już wiem, że ciasto za cienko rozwałkowałam i skrzydełka poodpadały....ale to nic będę robić aż do skutku:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Koszyczek na winko najfajniejszy ;)))))) Świetny pomysł na prezent (z winkiem oczywiście do kompletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności i jeszcze raz pięknośći :) uwielbiam ręcznie robioną biżuterię ... koszyczek też ekstra :) Na marginesie dodam,że mam już u siebie to czego ostatnio szukałaś a nie było więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wpadam do Ciebie i co rusz zastanawiam się czym mnie jeszcze zaskoczysz :) Ileż Ty kobieto masz talentów - szczerze podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne pomysłowe prace, bardzo mi się podobają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały debiut:) Wszystko piękne:) Ale tą ramką na kolczyki to mnie powaliłaś na kolana:) Rewelacyjna:) Chętnie sobie kiedyś ją od Ciebie odgapię:) Jeśli mogę oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń