Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2024

Męska kartka z okazji 80 urodzin

 Dzień dobry!

W świecie męskich kartek niestety wciąż raczkuję (niedawno wykonałam dwie lecz pokażę je innym razem). Dziś karteczka dla mojego teścia,którą zamówił sobie mój mąż😉

Miała być z kwiatami,ale tak by zachowała wciąż męski klimat. Kwiaty wykonałam z bawełny,choć w tworzeniu ich również jestem początkująca.

Papiery,które wykorzystałam do stworzenia tej pracy to starsza kolekcja DENIM od Joy!crafts,a elementy z grafiką od UHK Gallery z kolekcji MAYBE A MAN.

Solenizant był wzruszony,więc to cieszy mnie najbardziej 🥰




Miłego wtoreczku🌞

Ilona/A.M.S.

8 komentarzy:

  1. Kartka jest super . Myślę, że niebieskie kwiaty to strzał w 10 mezczyźni kovhają niebiesli k0lor. Pozfrseiam serdrcznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję🥰 Coś w tym jest,ponieważ te kwiatki wybierał mój mąż 😉😊😁
      Również pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  2. Ilonko, te kwiaty wyszły Ci po mistrzowsku. W ogóle cała kartka jest niesamowita - Brawo!!!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Małgosiu🥰 Bardzo Ci dziękuję! Ściskam 🌷💞😍

      Usuń
  3. Długo Cię tu nie było, ale jak wracasz to z przytupem. Super kartka, super kwiaty a przede wszystkim super wiek Solenizanta !!Niestety zrobić męską kartkę to jest sztuka sama w sobie !! Tobie się wyśmienicie udało !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,nie było mnie tu dość długo,to prawda🙈 Aniu dziękuję za uznanie i miłe słowa aczkolwiek i tak wolę mniej męskie klimaty kartkowe😉 Również Cię pozdrawiam 🌷🥰

      Usuń
  4. Ilonko, Ty masz wrodzony talent i choć, jak mówisz raczkujesz, to i tak od razu tworzysz na najwyższym poziomie. Piękna kartka, brawo Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do najwyższego poziomu to długa droga 🙈 Wciąż się uczę,doszkalam,próbuję bardziej rozwijać w scrapowaniu😉 Ale dziękuję Ci Lideczko za ciepłe i niezwykle miłe i motywujące słowa ❤️🌷😘

      Usuń