Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 18 listopada 2019

Niebieski wianuszek

Witam :)

Ostatnio lubię sobie pokolorować.
Znów mnie wzięło na kolorowanie kwiatków i listków :)
Bardzo mnie to relaksuje,nawet ośmielę się stwierdzić,że przyjemniej mi wówczas niż przy produkcji kwiatków z foamiranu... Nie są one tak reprezentatywne jak piankowe,ale tym razem postawiłam bardziej na przyjemność w tworzeniu ;)  :D  
Kolorowane " roślinki " wylądowały na poniższej kartce ...








Oczywiście do kartki powstało także opakowanie,oraz ostatnio z resztek papierków wycinam tagi,które mogą przydać się przy pakowaniu prezentów,by wraz z kartką tworzyły spójność ;)






Kartkę zgłaszam na wyzwania :


***


 
 
***


 


***


 

***



Dziękuję Wam bardzo za miłe,pełne aprobaty słowa na temat,który poruszyłam w poprzednim poście. 
Życzę Wam miłego wieczoru :)
Pozdrawiam miło  :)

A.M.S.

52 komentarze:

  1. Uroczo i bardzo delikatnie wyszło. Twoje kwiaty pięknie korelują z tłem karteczki :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Życzę powodzenia także w pozostałych wyzwaniach. Pozdrawiam milutko! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko cudny ten zestaw . Wianuszek jest rewelacyjny. Twoje malowane listki są jedyne w swoim rodzaju, bardzo mi się podobają !!
    Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka, kwiatuszki jak moje ukochane niezapominajki, a że do wiosny daleko więc tym bardziej komplecik zachwyca i czaruje optymizmem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i pełna uroku karteczka, Ilonko. Ten wianuszek z niebieskich kwiatów jest prześliczny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te kwiaty Ilonko, delikatne i romantyczne. Stworzyłaś śliczny, gustowny komplet. Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, Ilonko, jaka śliczna! Nie powiem foamiranowe kwiaty są piękne, ale te również są śliczne, mnie zachwyciły a cała karteczka jest zachwycająca :) Normalnie siedze i się gapie, bo oczu oderwać od niej nie mogę, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko...dobrze, że nie dość, że Cię to relaksuje to jeszcze pięknie wychodzi :) piękna karteczka!! Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka z tym kwiatowym wianuszkiem :) i pieknie się prezentuje zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, cudny komplecik! pięknie pomalowałaś kwiaty i listki!pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wyszła karteczka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość wyszła pięknie,super pokolorowałaś poszczególne elementy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło, kwiaty i listki fajnie się prezentują na kartce ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ci to wszystko wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile pracy jest tu włożone, by efekt był naprawdę zadowalający! Super ;) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni Rękodzieła Lovehandmade :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe" :)Pozdrawiam:) Ines DT

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :-) dziękuję za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń