Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 11 maja 2020

"Abecadło z igły spadło" - wzór 2

Hej,witam serdecznie :)

Dziś wpadłam tutaj,by w końcu odmeldować się z haftowania w zabawie U Ani i Oli.
Wzór bardzo mi się spodobał i ochoczo przystąpiłam do wyszywania :)
Gorzej było z doprasowaniem płótna. Kupiłam jakąś strasznie sztywną tę Aidę. Prałam dwukrotnie i nadal miałam trudności. Ramka - udawana - z brystolu,póki co ramek nie kupuję,faktycznie lepiej poczekać,gdy wyszyję całą kolekcję,wtedy dopasuje się wg potrzeb ;)



Fotka dla Ani :





Kawkę uwielbiam lecz nie mogę jej pić,gdyż jestem nadwrażliwa na kofeinę.
Dlatego mam bezkofeinową,którą dziś z przyjemnością wypiłam w ten wietrzny i deszczowy dzień ...
Bardzo jestem ciekawa kolejnego,trzeciego wzoru ;)
Za ten wzór z kawką serdecznie dziękuję :)
Pozdrawiam miło :)
Buziaki :)*

A.M.S.

34 komentarze:

  1. Przepiękny haft i wzór piękny i wykonanie perfekcyjne :-) Ciepłe kolory idealnie pasują do kawowego wzoru, jest pięknie. Ja też czekam na kolejny wzór, będziemy działać dalej :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Justynko :)
      Pewnie,będziemy dalej działać !!!
      Pozdrawiam Cię także :-)*

      Usuń
  2. Piękny i jak dla mnie trafny cytat jako wytrawnej kawoszki :)!
    Pięknie to współgra z tym granatem jako ramką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ślicznie :)
      Moja ramka,a raczej jej substytut jest czarna.
      Może na innych wyświetlaczach monitora lub telefonu pokazuje inaczej...
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  3. Hafcik prześliczny ale tą kawą narobiłaś mi smaka :))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko jest cudnie nawet w tej tymczasowej ramce. Świetny zestaw kolorystyczny, tylko jak zawsze mam problem :-) Które zdjęcie powinnam wziąć do galerii z podsumowaniem ?? A hafcik na tym płótnie wyszedł świetnie nie widać że miałaś problem z prasowanie :-)
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie. Zapraszam na kolejny wzór, myślę, że będzie zaskoczeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ślicznie!!! Jutro w dzień zrobię jeszcze jedno zdjęcie( takie bez udziwnień )i wstawię.Sorki,zawsze zapominam że takowe potrzebujesz do galerii.Pozdrawiam również i już czekam z niecierpliwością na kolejny wzór. No ciekawa bardzo jestem co to 😉🤔😊

      Usuń
  5. Piękny hafcik i świetne słowa, jak nic pasują mi na dzisiejszy pochmurny dzień:)
    I ta kawa na zdjęciach...mniam;)
    Pozdrawiam !
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wzór, piękny haft ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik Ilonko, a z ta kawusią obok jak fajnie się prezentuje. Ja kawy nie pijam, ale po tą bym sięgnęła z miłą chęcią, wygląda tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko 😊 Ja też nie pijam,ale ta ☕ jest bezkofeinowa więc tak wyjątkowo przy okazji,bo bardzo tematycznie było ❤

      Usuń
  8. Tak, wzór z kawa ekstra- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawy nie pijam, ale lubię jej zapach, a Twój haft szczerze podziwiam, Ilonko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tez uwielbiam zapach kawy ☕ !!! A jeszcze bardziej przed zaparzeniem.
      Dziękuję Małgosiu 😘

      Usuń
  10. Śliczna interpretacja kawowego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszło Ilonko, nawet w takiej oprawie wygląda świetnie.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło pięknie i bardzo klimatycznie, pachnie kawką nawet bez kofeiny;-) Tak sobie pomyślałam patrząc na Twoje zdjęcia, że jakby tak zalaminować, to byłaby świetna podkładka po kawkę, chociaż nie wiem czy nie byłby to profanacja haftu, ja jednak do bólu praktyczna bywam:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może wyszłoby coś z tego pomysłu 😉 oj,ja też bywam praktyczna! Dziękuję Oleńko.
      Pozdrawiam także 😊

      Usuń
  13. Ilonko śliczny hafcik i idealna oprawa😘 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny hafcik. Ja też czekam na kolejny wzór.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentuje Twoja interpretacja hasła. Cudna oprawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń