Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 22 listopada 2019

Świątecznie :)

Witam :)

Stwierdzam stanowczo,że listopad gdzieś mi przemknął...
Nawet nie wiem kiedy ?
Czas leci mi jeszcze szybciej przy tworzeniu kartek,wtedy zatracam się zupełnie...
Chwilami  zastanawiam się nad sensem ich tworzenia ... ( oprócz dawania sobie przyjemności )
Czy nie szkoda mi tego czasu ...
Być może w inny sposób lepiej by było bym go spożytkowała,hmmm...
Tworzyć,nie tworzyć ?
Oto jest pytanie :)
Do końca roku muszę bardzo ten temat zgłębić i coś postanowić,wszak nowy,następny rok jest zawsze pretekstem do zmian ;)
Dobrze,dobrze,już kończę z tą filozofią... :)

Póki co - ostatnio przygotowałam świąteczną kartkę; 
po ostatnich kolorowankach powróciłam do mojego ulubionego kraftowego papieru,który przeważa w tej pracy.
Z resztek,które pozostały powstał jeszcze taki skromniutki mały tag + do kompletu malutkie elementy " tagowe ",które można wykorzystać jako zawieszki do prezentów.



Sama kartka leci na Rogaty Blog,
 
  
 Logo i patron zabawy:

W listopadzie pracowaliśmy z mapką,która prezentuje się tak :

 mapka listopad
 
oraz zgłaszam ją na wyzwanie do :


 
***

Nawiązując jeszcze do przedostatniego wpisu,dotyczącego recyklingu oraz etui/obręczy do serwetek,czy sztućców wykombinowałam jeszcze taką opcję :




 Oklejenie sprasowanych w maszynce ( big shot ) roleczek po papierku do pupy :) daje również taką możliwość. Bardzo proste to,bez trudności można stworzyć ( wydaje mi się ) fajne ozdoby: wystarczy kupić taką taśmę. Sądzę,że kupiłam je ze dwa lata temu chyba w Rossmanie.
Zresztą zaczyna się sezon na ozdoby,więc będzie ich mnóstwo w sklepach.

A i jeszcze ... do czego wykorzystuję słynne roleczki ?
Do przechowywania koronek,wstążeczek,itp.





Trafiły do kartonika i już nie będą mi się plątać i gubić po kątach ;)

Na tym już dziś kończę,uciekam,bo mam na warsztacie kolejną kartkę ;)

Bardzo dziękuję Wam za miłe komentarze,Wasze dobre słowo mnie uskrzydla :)
Życzę Wam udanego piątkowego wieczoru oraz miłego weekendziku ;)

Buziaki 😙😙😙 

A.M.S.






24 komentarze:

  1. Karteczka bardzo mi się podoba Pomysł z wykorzystaniem rolek do przechowywania koronek itp rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten zestaw kolorystyczny- pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworzyć Ilonko,pewnie że tworzyć, no chyba że przestanie Ci to już sprawiać radość to co innego. Owszem czas szybko mija, przy robótkach jeszcze szybciej, ale ja bym bez tworzenia nie mogła żyć. Jak zdarzy się dzień w którym nic nie zrobię (rzadkość) to bardzo dziwnie się czuję, czegoś mi brakuje, że zmarnowałam ten czas... Widzisz kochana Ty się martwisz że marnujesz czas przy robótkach, a ja że tracę go gdy nic nie robię :)
    Twoje prace jak zawsze zachwycające więc pozwól nam je podziwiać jak najczęściej. Buziam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że sprawia mi radość tworzenie i właśnie tak jak Lidziu piszesz,dłuższa przerwa - jakaś przymusowa ...z braku dostępu do karteczkowania i już mnie roznosi ;) Jakiś miałam dziś dziwny dzień rozmyślań...Ale przywołałaś mnie do porządku !!! Dziękuję,że jesteś Kochana :***

      Usuń
  4. Lubię karteczki kraftowe, a Twoje są naprawdę piękne. Poza tym jesteś mistrzynią wykorzystywania cennych materiałów "do ostatka. Odnoszę wrażenie, ze u Ciebie nic się nie zmarnuje i ze wszystkiego potrafisz zrobić coś. Działaj więc dalej, a dla urozmaicenia spróbuj również czegoś innego.To zawsze pomaga, a przy Twoich zdolnościach na pewno nie będzie trudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dziękuję bardzo za dobre słowa,radę.
      Pozdrawiam Cię również 😊

      Usuń
  5. Też miałam takie przemyślenia, że może szkoda czasu i pieniędzy, bo rękodzieło nie jest tanie, w sensie materiały potrzebne do jego wykonania. Ale skoro to daje mi przyjemność a nawet jest "terapią" relaksującą po całym tygodniu pracy zawodowej, to dlaczego mam sobie odmawiać tej odrobiny "luksusu"? :))Postanowiłam tylko (podobnie jak TY) od przyszłego roku dać sobie większy luz, m. in. z zabawami na blogach, żeby nie mieć parcia, że coś muszę lub coś zawaliłam, kiedy naprawdę braknie mi czasu na wykonanie jakiejś pracy w terminie.
    Twórz więc kochana, bo masz talent, a ja z chęcią do Ciebie wpadam i będę wpadać żeby podziwiać!!! I właśnie u Ciebie bardzo lubię połączenie kraftu i czerwieni. Pięknie to wygląda. Buziaki ślę i miłej soboty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Często i ja zadaję sobie pytanie: "Po co ja to wszystko robię?". Ale w głowie wciąż siedzą nowe pomysły i nie mogę się doczekać żeby znów usiąść przy swoim biurku :) Jedni krzyczą na stadionach, inni siedzą godzinami z wędkami a my mamy swoje papierki. To nie jest czas stracony, to szczęśliwe chwile zapomnienia.
    Lubię papier kraftowy i ogromnie mi się ten komplecik podoba.
    Miłego weekendu Ilonko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, piękny kartkowy komplecik 😊a pomysłowość w wykorzystaniu rolek imponująca i fajna.W dodatku ślicznie je ozdabiasz. Pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kraftowe projekty mają mnóstwo uroku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilonko mnie też gdzieś cały listopad uciekł :-(. Twój craftowy kompleciki jak zawsze niezwykle uroczy. A zanim przestaniesz tworzyć zastanów się co w zamian ... osobiście nie widzę alternatywy, przynajmniej dla siebie. JA lubię to co robię i robię to co lubię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i jak zawsze - spójnie ;) jest w tym co robisz pewien klucz (styl?) :)) a to nie każdy sobie potrafi wypracować - i to jest super! Co dalej? no to chyba każda z nas ma takie chwile, na szczęście - to tylko chwile! A może coś jednak wymyślisz, by spożytkować swoje chwile .. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inko masz zupełną rację!!!!
      To była tylko chwila zawahania ... Dziękuję pięknie za pochwalne słowa 😊

      Usuń
  11. Przepiękny komplet! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka:)

    OdpowiedzUsuń