Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 12 października 2019

Prosta kartka z wykorzystaniem stempli

Dobry wieczór :)

Bardzo dziękuję Wam Kochane za miłe słowa,które pozostawiłyście  ostatnio u mnie w komentarzach.
Jest mi niezmiernie miło,aż me serce się raduje  :)
Dziś przedstawiam Wam kartkę bardzo prostą,skromną...taką,którą można zapakować do koperty ;)








Aparat troszkę przekłamał kolorki :(
Kwiatki bardziej są zachowane w tonacji różu,a w efekcie na zdjęciach bardziej to pod odcienie fioletu podchodzi ...

Kartka prosta,aczkolwiek - troszkę czasochłonna.
Kwiatki to stempelki z Agaterii,które pokolorowałam i wycięłam.
Ponadto sama dorysowałam kilka listków i również pokolorowałam,wycięłam i dołożyłam do kompozycji,którą uformowałam w kształt wianka.
Zobaczcie sami ( kilka zdjęć od " kuchni " ) :








A oto,co potrzebne mi było do stworzenia całej kartki,oprócz stempelkowych kwiatków i narysowanych listków :


Imitacja przeszyć to nic innego jak narysowany różowym cienkopisem " ścieg " pod linijkę ;)
Takie małe oszustwo ;) Jak nie ma czasu na szycie igiełką ;)

Samo kolorowanie i wycinanie zajęło troszkę czasu,ale dla mnie to istny relaks :)
Uwielbiam kolorować i wycinać :)
Bardzo mnie to uspokaja i wycisza :)
Taki chillout :)

***
Zanim skończę...
Kochane Moje !!!
Mam pytanie ....
Do osób,które posiadają taką bigownicę lub znają odpowiedź :


Czy któraś z Was posiada opis ,instrukcję rozmiarów do tworzenia kopert wg tej bigownicy ?
Mam już ją ze dwa lata,bodajże...i zgubiłam,przesiałam wewnętrzną instrukcję :(
Wsadziłam ją pewnie w jakiś kąt i nie znalazłam dotąd :( nad czym ubolewam ..
A jeśli nie macie,a zetknęliście się może z nią w internecie,bardzo proszę,podajcie mi link,lub fotkę ,bardzo Was o to proszę ...

****

Bardzo dziękuję za uwagę :) ;)
Pozdrawiam wszystkich tutaj zaglądających :)
Miłego weekendu :)
Całuję 
Pozdrawiam 

😙😙😙

A.M.S.


39 komentarzy:

  1. Śliczna kartka a pokazanie pracy od kuchni, pozwala jeszcze bardziej docenić Twoje starania, pomysłowość i artystyczny talent. Pięknie, po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W prostocie siła, kartka pięknie wygląda. A czym kolorowałaś? Fajne cieniowanie. A w sprawie bigownicy nie pomogę, sama zastanawiałam się nad zakupem takiej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, również mam pytanie czym kokorowalas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, to jest prosta kartka? Tyle przy niej pracy a efekt porażający, mnie zauroczyła i zachwyciła i oczarowała i w ogóle jest po prostu prześliczna :)
    Kochana co do bigownicy to nie mam rozpiski więc nie pomogę, a też się zastanawiałam czym to jest kolorowane, masz promarkery? (to zazdroszczę bo mi się marzą, ale finansowo...) czy może potrafisz tak pięknie tuszami? To ja poproszę kursik żebym mogła sama spróbować :) Buziaki kochana przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko 😊
      To zamienniki oryginalnych promarkerów. Kupiłam by " obczaić " co i jak.Teraz czas,by zacząć po mału inwestować w promarkery lub kopiki.Ale to będzie długotrwały proces,no bo faktycznie cena oryginalnych jest o dużo wyższa.
      Buziaki również posyłam 😘😘😘

      Usuń
  5. Ilonko, prześliczna kartka. Kolorujesz wprost idealnie, nie mogę się napatrzeć.
    W sprawie bigownicy niestety nie pomogę, bo mam inną.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomita karteczka.:) Ja też chętnie poznam tajniki Twojego kolorowania. Bigownicy nie mam, więc nie pomogę. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🙂
      Kolorowalam pisakami ;)
      Pod Lidzi komentarzem opisałam więcej ;) Również serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Cudna kartka, urocza jest :-) Mnie jakoś nie po drodze z kolorowaniem, ale Ciebie podziwiam i się zachwycam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka! takie stemplowane kwiaty i liście maja coś w sobie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stempelki i świetnie wykorzystane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna, bardzo podoba mi się kolor tych kwiatków, cudo☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilonko uwielbiam twoje zdjęcia od kuchni :-) A efekt zachwyca mnie jak zawsze. Cudny pomysł z tym wiankiem a wykonanie to już perfekcja iście jubilerska.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilonko, cudna karteczka! pięknie pokolorowałaś kwiatki! zasyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię taką kreatywność :) Wspaniały pomysł i piękny efekt końcowy - karteczka jest przeurocza. Uściski Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i na pewno nie prosta, szczególnie w wykonaniu kartka. Wianek z pokolorowanych przez Ciebie kwiatków efektowny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna karteczka Ilonko :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wyszedł ten wiosenny wianek! :) a z bigownica niestety nie pomoge 😬

    OdpowiedzUsuń