Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 21 lutego 2018

Kartki Boże Narodzenie u Uli :) - Luty

Witam serdecznie :)

Tak ten czas mknie,że już końcówka lutego,a ja przecież nie odmeldowałam się u Uli,choć kartka wykonana już od dwóch tygodni...
Uleńko oto interpretacja Twojej mapki - gwiazdy :)





A oto mapka,wg której miała powstać kartka:

 
...i całoroczny banerek :


III edycja

Lecę nakarmić Żabkę Uleńki :)

*******

Na koniec odliczam część drugą " Pochłaniacza " Katarzyny Bondy


Dziękuję Wam serdecznie za miłe słowa w komentarzach,jesteście Kochane !!!
Pozdrawiam milusio 💖
Buziaki 😙😙😙

A.M.S.

 

34 komentarze:

  1. Świetna karteczka, ja swoją zrobilam dopiero dzisiaj, ale jest zupelnie inna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dario ☺
      Zatem czekam by ją zobaczyć,również pozdrawiam 😜

      Usuń
  2. Ilonko, kartka jest piękna - taka pełna delikatności.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, taka delikatna karteczka :). A jak książka, ja Bondy nie czytałam jeszcze a czytałam recenzje to są różne :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violuś :)
      Recenzje wiadomo,zawsze są różne...
      Często powtarzam,że o gustach się nie dyskutuje,nawet tych czytelniczych :)
      Jestem pasjonatką dobrych kryminałów i thrillerów i być może dlatego " Pochłaniacz " mnie ujął.To pierwsza książka Bondy,którą czytałam,więc trudno mi stwierdzić jakie będą kolejne,ale dowiem się niebawem,gdyż posiadam jej kilka pozycji :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. To mnie zacheciłaś, zapisze sobie w kolejce do przeczytania, teraz czytam Mroza :)

      Usuń
    3. A mogę wiedzieć jaki tytuł ?
      Mroza czytałam tylko "Kasację " i byłam pod wrażeniem jego pióra ;)

      Usuń
    4. czytam Behawiorystę, ciekawa, jak tytuł mówi trochę psychologi społecznej w niej :), były jakiś czas temu w sklepie na B za dyszkę, kupiłam jedną, bo nie byłam pewna czy mi się pióro spodoba ;), kurcze Bonda też wtedy była, następnym razem się skuszę :) Bużka i miłego weekendu :)

      Usuń
    5. Dobrze wiedzieć :)
      No ja właśnie w Biedrze kupiłam wsystkie " Bondy " jakie były 😉
      Dziękuję,buziaki 😘 weekend był miły ale szkoda,że już się skończył...w dodatku ferie też...od jutra znów ciężko 😭😥

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja - jest taka mroźna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i delikatna kartka . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka - Taka prawdziwie zimowa interpretacja! Lubię niebieskości na karteczkach świątecznych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko ja nie wiem jak Ty to robisz , ale twoje kartki i Twój styl bardzo mi sie podobają. Niby takie minimalistyczne , ale są niezwykle eleganckie z sercem i klimatem . Ta wykrojnikowa gwiazdka jest przepiękna, delikatna i mroźna.
    Jak dla mnie perfekcja w każdym calu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa ☺
      Nie wiem jak 😜 jakoś mi tak wychodzi hi hi ☺ coś upodobałam sobie ostatnio taki styl
      ..
      A gwiazdkę miałam jeszcze z czasów Scrapkowa,uchowała mi się,a przydałby mi się taki wykrojniczek.
      Pozdrawiam również Aniu 🌞

      Usuń
  8. Piękna, delikatna kartka, bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, delikatna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatna, śliczna w swej prostocie :) Ty to umiesz tworzyć piękne minimalistyczne formy :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, delikatna Karteczka Ilonko :) i jeszcze w moich ukochanych niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń