Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 8 maja 2018

Kartki przez cały rok u Ani :) - Maj

Witam serdecznie :)

W związku z tym,że w kwietniu Ania  " była brana pod uwagę " ostatnia,rehabilituję się wobec tego i w maju cykl wyzwaniowy zaczynam właśnie od Ani :)
W tym miesiącu projektantką jest Sylwia i to właśnie ona zaproponowała nam kilka tematów;ja skorzystałam z punktu 3a - czyli " Dzień Matki - serca i dżety ".
Kartkę wykonałam dla mojej kochanej mamusi,a że jest ona fanką zielono - żółtych kolorów,zatem  powstała taka kartka :) Przemyciłam nieco różu,by było bardziej wesoło :)




Wszystkie tekturki pocieniowałam tuszami i potraktowałam embossingiem.
Widać chyba,że błyszczą ?



Banerek majowy :



Zatem karteczkę dla Mamy mam już z głowy dzięki temu wyzwaniu ;)
Zaraz lecę dokarmić żabcię Ani ;)

*******

W maju znów mniej przeczytam,bowiem lada dzień moja druga połowa wraca,więc znów nawarstwią się zaległości,ale może pod koniec miesiąca trochę nadgonię ...
Dziś póki co do listy czytelniczej dopisuję tylko jedną pozycję.


Kupiłam tę książkę jakiś czas temu i zaczęłam od razu czytać,bo to pierwsza część i chciałam być zorientowana czy dokupować część drugą.  Hmmm...nie dokupiłam :(  Mało tego,to dopiero na dniach ją dokończyłam,tylko z tego względu,że szkoda mi było tych przeczytanych stron zmarnować :D :D :D  Żeby nie było - nie robię absolutnie antyreklamy !!! Po prostu to nie moja " bajka " ...
Mimo,że nie przypadła mi do gustu,dopisuję ją do LISTY przeczytanych pozycji w tym roku ;)
A zainteresowanych książką zapraszam TUTAJ.
Kończąc stwierdzam,że wynik 3650 stron przekroczyłam,może niewielką różnicą,bowiem dotychczas mam zaliczone  3866 stron,ale pocieszam się tym,że jeszcze nie minęła połowa roku,a zadanie jakby mam odhaczone ;) Oczywiście czytać będę dalej :) W miarę moich możliwości czasowych :P


Dziękuję Wam za życzliwość i miłe słowa w komentarzach :)
Miłego wieczoru :)***

A.M.S.






20 komentarzy:

  1. Ilonko kochana jaką cudną karteczkę zrobiłaś, oj Twoja Mamusia będzie szczęśliwa jak ją dostanie. Śliczne są te kolorki na niej i jak zawsze piękna kompozycja. A co do książki to ja jej nie czytałam za to waśnie czytałam druga część i przyznam że była całkiem fajna. Kto wie może i kiedyś pierwszą cześć przeczytam żeby wiedziec co i jak :) Buziaczki przesyłam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Lidziu za miłe słowa :)
      No widzisz,a mnie jakoś nie wciągała... Jak znajdę wolną chwilke ( bo przez jakieś 1,5 tyg będę zajęta ) to podeślę Ci część pierwszą. Buziaczki 😘😘😘

      Usuń
  2. Śliczna, wiosenna karteczka Ilonko, mama będzie zachwycona.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko i znowu mnie zachwyciłaś swoją kartką dla mamy. Jest cudna zarówno w kolorystyce jak i dodatkach . No i Twoje perfekcyjne wykonanie to już jak kropeczka nad i. Mamcia będzie zachwycona.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, kartka jest przepiękna i bardzo optymistyczna, a przy tym tchnie miłością. Idealna kartka dla Mamy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, u mnie z czytaniem ostatnio pauza, mam nadzieję, ze niedługo się za jakąś ciekawą książkę zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka dla Mamy!
    I ja właśnie robię dla mojej...
    A z czytaniem też mam ostatnio pod górkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, Mamę na pewno zachwyci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka w wiosennych kolorkach - bardzo mi się podoba.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń