Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 21 września 2019

Rogasiowo - mapka i klamerki ... 8 i 9 /2019

Witam :)

W dzisiejszym poście na " tapetę " idą Rogasiowe sprawki :)
Czyli wrześniowy temat  ( KLIK) oraz zaległy sierpniowy .
Zacznę od końca,czyli na pierwszy ogień leci kartka w formie TAGU :






Miało być tylko biało - craftowo ( tak jak lubię ) lecz zdecydowałam dodać w tej wersji czerwień i odrobinę musnąć tuszem choinki i domek ;)
Wersja mniej przestrzenna,gdyż ma bez przeszkód zmieścić się w zwykłej kopercie ...

A oto mapka,wg której mieliśmy się w tym miesiącu wzorować :
 kartka świąteczna mapka
 ***

 A teraz również dla Rogatego -  Sierpniowe Klamerki 
W temacie " Małe formy na święta "...

Nie będę ściemniać :(
Miałam odpuścić ten temat...
Ale nie poddałam się ...
Wybrałam najprostszą formę ozdoby - no,nie wysiliłam się niestety :( 
Pobieliłam boki drewnianych klamerek,a ich przód i tył okleiłam ozdobną tasiemką :)
A z jednej strony ozdobiłam maleńkim dodatkiem - gwiazdką i serduszkami ...z wykrojnika.
Obfociłam  każdych stron ;)






 Miłego weekendu Moi Mili :) 
Wypoczynku i dużooo ZDRÓWKA !!!
Oby do przodu  😍😊 

Buziaki 😗😗😗

A.M.S.


 

20 komentarzy:

  1. Cudny tag! Fajny pomysł z klamerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko, zachwycił mnie ten tag.
    Klamerki pięknie ozdobiłaś - takie urocze maluszki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, jak mi się to podoba... "nie wysiliłam się", a tu prosze jakie śliczne te klamareczki zrobiłaś i ta kartka w ofermie tagu, piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko ja jestem zachwycona twoimi klamerkami , wyglądają rewelacyjnie !! Az chce mi się zrobić podobne
    Kartka w formie tagu również bardzo udana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę 🙂 Działaj Aniu 😎👍 Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Cudne prace i klamerki, które są przeurocze, ale i kartka. Ta podoba mi się bardzo, bardzo, a to że jest w tagowym kształcie, to bardzo dodało jej uroku :-) Podziwiam więc i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ładnie - bez wysiłku klamerki wyszły ? ale właśnie tak ma z nimi być ;) drobiazgi, urocze są dlatego, że są małe a słodkie ;)) tka jak Twoje klamerki! śliczne, typowo świąteczne. Nie trzeba czasem nic więcej.
    Kartka nadal jest w stylu AMS :* czyli takim, jaki lubię bardzo! nigdy się nie znudzi!

    OdpowiedzUsuń