Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 4 lipca 2012

Podaj dalej-cd.

     Zaginęłam w akcji ostatnio!!! Ale jestem i mam nadzieję,że na dłużej...
  Dziś łapki mojego synusia "wybrały" 3 osoby(z tłoku,że hu hu:))))Śmiałam się sama do siebie:)





Oto osoby,które otrzymają upominki oraz są zobowiązane do dotrzymania warunków zabawy :) 
    T-renia nie smuć się :) Akurat tak się składa,że jesteś moją parą w wymiance sówkowej,więc na pocieszenie dorzucę cosik ponadto :)
 Na upominki nie będziecie musiały czekać  aż roku ;) Proszę Was o podanie swoich namiarów na mój e-mail angela_75@o2.pl  oraz podajcie ulubiony kolorek(może być dla mnie przydatny) :)
    A ja wracam do świata blogowego po moich ciężkich chwilach,tak jak pisałam na początku-myślę,że teraz na dłużej...
  Witam nowych obserwatorów i pozdrawiam Was wszystkich!!!! Buziaki :* Miłego Dnia:)

9 komentarzy:

  1. Fajnie że wróciłaś:):) Zaczęłam się już zastanawiać co się z Tobą dzieje... buziaki przesyłam i życzę Ci miłego dnia:):*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mariolko!!!To miłe z Twojej strony:)Miałam "lekkie załamanko",chwilowo jest lepiej,więc jestem :)Buźki :*

      Usuń
  2. dobrze,że znowu jesteś :)
    oby na stałe!!
    dobrych i spokojnych dni życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :*Wzajemnie życzę samych pomyślności :)

      Usuń
  3. hihi - podziękuj synkowi za losowanie :D mój mały zbój 1,5 roczny pewnie by ukradł losy i powkładał do autek, żeby je wozić :D już idę podać adres na meila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż tak to bywa , w losowaniach to nie mam ja szczęścia...ale nie jest tak źle , w końcu dwie paczki to za wiele ;na jedną się już cieszę :)Pozdrawiam :)

    A jednak to sprawiedliwie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurrah, that's what I was seeking for, what a information! present here at this web site, thanks admin of this web page.

    Take a look at my homepage: Pcxgjd.Com

    OdpowiedzUsuń
  6. Having read this I believed it was extremely informative.
    I appreciate you spending some time and effort to put this short article together.

    I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    my blog ... comparatif aspirateur robot

    OdpowiedzUsuń