艁膮czna liczba wy艣wietle艅

Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2017

W klimatach morskich i nadal zimowych ...

Hej,hej馃槂

Witam Was Serduszka 馃挆馃挆馃挆

Dzi艣 zaprezentuj臋 Wam dwie 艣wi膮teczno ...zimowe prace,ale zanim to uczyni臋,oderw臋 Was od tej mro藕nej  scenerii i zapraszam cho膰 na chwilk臋 w nadmorskie klimaty :)
 Do艣膰 dawno poczyni艂am takow膮 mini karteluszk臋 na urodziny kgosi :) ;)
Od dawien dawna wiem,偶e Gosia uwielbia marynistyczne klimaciki ( TO TAK JAK JA !!!! Kocham morze !!! ); tote偶 wykona艂am dla Niej :





A teraz czas na " zim贸wki " 馃槈馃槉馃槂
Na wyzwanie u Inki ,pt. " Choinka i stara ksi膮偶ka " 
powsta艂a taka oto niema艂a kartka ...






 Nawali艂am warstw,tzn,pag贸rk贸w ...a choinki powsta艂y za pomoc膮 maski i pasty strukturalnej...
Padaj膮cy 艣nie偶ek oczywi艣cie oczywi艣cie te偶 tak powsta艂 :)
Mam nadziej臋,偶e papier z nutkami jest w miar臋 widoczny ???
Nie o艣mieli艂abym si臋 poszarpa膰 ksi膮偶ek,poniewa偶 je wielbi臋,a wszystkie starocie posz艂y ju偶 dawno gdzie艣 w sin膮 dal ...
Nowych nie dam skrzywdzi膰 !!!
Rogaty banerek dla Inki :


Trzeci膮 dzi艣 karteczk膮 jest male艅stwo  piernikowe dla Uli  :)
Bardzo lubi臋 robi膰 te ma艂e karteczki :)
Jest ona takiej samej wielko艣ci co morska ;)
Bardzo skromna,ale nie chcia艂am jej " przedobrzy膰 " ;)






Piernikowy banerek dla Ulki :




Dziewczynki,mam nadziej臋 偶e zaliczycie ???

Wszystkiego Najlepszego z okazji Walentynek 馃挀馃挀馃挀

Ps. Nie wykona艂am w tym roku ani jednej karteluchy na t臋 okoliczno艣膰 ....
Tak wysz艂o 馃槙

Dzi臋kuj臋 Wam za wspania艂e komentarze,kt贸re u mnie pozostawiacie
Mi艂ego dnia 
Buziaki
馃槞馃槡馃槞




40 komentarzy:

  1. Prze艣liczne karteczki :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢liczne karteczki :-))) Papier nutkowy wida膰 ,pejza偶yk na nim przepi臋kny :-DDD A pierniczkowy ludzik pysznie wygl膮da :-)))

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ale偶 cude艅ka Ci powsta艂y, bardzo mi si臋 podoba ta druga - nutki i warstwowe pag贸rki :** ja mam kilka starych po偶贸艂k艂ych ksi膮偶ek, jeszcze si臋 za nie nie zabiera艂am ale mnie korci :)
    M贸wisz porzuca艂a艣 mas臋 soln膮 i wiklin臋- hmmm mo偶e dalej b臋d臋 karteczkowa膰 to kiedy艣 cho膰 po cz臋艣ci tak pi臋kne karteluszki b臋d臋 robi艂a :**
    Buziaki Walentynkowe

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ilonko 艣wietne te kartki.
    Marynistyczna rewelacja, cudny ten p艂otek
    Choineczki z pasty strukturalnej wysz艂y rewelacyjnie, tez nie mia艂am serca niszczy膰 ksi膮偶ki i te warstwy... ech no nie potrafie tak zrobi膰 :-(
    A minimalistyczny pierniczek pachnie a偶 u mnie. Jednak minimalizm jest pi臋kny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  5. wspania艂e bogate w detale karteczki:)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Wszystkie s膮 艣liczne ale urzek艂a mnie ta zimowa, 艣liczna i klimatyczna!
    Przesy艂am cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ilonko, chyl臋 czo艂a.
    Wszystkie karteczki s膮 niesamowite, sama nie wie kt贸ra pi臋kniejsza. Ta dla Inki cudna :) Pozdrawiam Cie gor膮co.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ilonko, cudne karteczki. Pierniczek jest przes艂odki. A na to, 偶e uwielbiam Twoje warstwy i podarte papierki ni c nie poradz臋:) Miodzio.
    Ja tez nie zrobi艂am w tym roku 偶adnej walentynki:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsu艅
  10. 艢liczne karteczki bez wyj膮tku, lubi臋 takie minimalistyczne, jak piernikowa, ale i warstwowe jak BN do Inki :0 cudna! Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w zabawie :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Och, jakie cudne!!! Patrz臋 i podziwiam!!!Co艣 wspania艂ego!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Wszystkie karteczki 艣liczne ale ta pierwsza, morska skrad艂a moje serce;) 艢wietnie j膮 skomponowa艂a艣;)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Oj cudnie tworzysz!!! Marynistyczna genialna, na Boze Narodzenie te warstwy wow!!! A z pierniczkiem a偶 kusi zeby takiego schrupa膰:)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Moja Ukochana! A raczej Ty Moje Ukochane Serduszko :* Jak zwykle chwytasz mnie za moje serduszko :* Jeste艣 cudowna i uwielbiam t膮 karteczk臋. Uwielbiam Morskie klimaty :) Buziaki

    OdpowiedzUsu艅
  15. Super karteczki:) dla mnie naj naj to zimowa:)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Cudowne prace :) Jestem wr臋cz zauroczona :) wow!

    OdpowiedzUsu艅
  17. Pi臋kne kartki <3 te偶 uwielbiam morze i morskie klimaty

    OdpowiedzUsu艅
  18. Pi臋kne karteczki, przyjemnie poogl膮da膰:)

    OdpowiedzUsu艅
  19. 艢wietne kartki! T膮 wielowarstwow膮 jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Pi臋kne prace! Kartka z papierem nutowym cudownie warstwowa i z cudnym zimowym krajobrazem!

    OdpowiedzUsu艅
  21. Pi臋kne kartki! Nie wiem na kt贸r膮 patrze膰 najpierw, tak mi si臋 bardzo podobaj膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Takie pi臋kno艣ci - wszystkie! Ja uwielbiam warstwy, plus strukturki i do tego takie kolory jak na nutowej kartce :) Marynistyczna te偶 艣licznie i ciasteczkowa te偶 - kolor贸w niedu偶o a tak 艂adnie dobrane 偶e mi艂o patrze膰 na nie!

    OdpowiedzUsu艅
  23. Wszystkie s膮 bardzo urocze!!!!:*

    OdpowiedzUsu艅
  24. Naprawd臋 dopracowane kartki, ci臋偶ko wybra膰 naj艂adniejsz膮. Piernikowa jest taka s艂odka (w pozytywnym tego s艂owa znaczeniu) i do tego ma 艂adne kolory. :)

    OdpowiedzUsu艅
  25. Pi臋kne kartki,zachwyci艂a mnie ta pierwsza :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  26. Pi臋kne karteczki kazda cudowna na sw贸j spos贸b :) slicznosci :)

    OdpowiedzUsu艅
  27. Ale偶 ciekawe kartki. szczeg贸lnie ta wielowarstwowa!

    OdpowiedzUsu艅
  28. Super karteczki poczyni艂a艣!
    A morski klimacik zachwycaj膮cy :-)

    OdpowiedzUsu艅
  29. Pi臋kne karteczki - podziwiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  30. Nic doda膰,nic uj膮膰-Kartki tworzone przez Ciebie s膮 艣liczne!!!

    OdpowiedzUsu艅
  31. To cudne kartko - obrazki!!!

    OdpowiedzUsu艅