Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2017

W klimatach morskich i nadal zimowych ...

Hej,hej😃

Witam Was Serduszka 💗💗💗

Dziś zaprezentuję Wam dwie świąteczno ...zimowe prace,ale zanim to uczynię,oderwę Was od tej mroźnej  scenerii i zapraszam choć na chwilkę w nadmorskie klimaty :)
 Dość dawno poczyniłam takową mini karteluszkę na urodziny kgosi :) ;)
Od dawien dawna wiem,że Gosia uwielbia marynistyczne klimaciki ( TO TAK JAK JA !!!! Kocham morze !!! ); toteż wykonałam dla Niej :





A teraz czas na " zimówki " 😉😊😃
Na wyzwanie u Inki ,pt. " Choinka i stara książka " 
powstała taka oto niemała kartka ...






 Nawaliłam warstw,tzn,pagórków ...a choinki powstały za pomocą maski i pasty strukturalnej...
Padający śnieżek oczywiście oczywiście też tak powstał :)
Mam nadzieję,że papier z nutkami jest w miarę widoczny ???
Nie ośmieliłabym się poszarpać książek,ponieważ je wielbię,a wszystkie starocie poszły już dawno gdzieś w siną dal ...
Nowych nie dam skrzywdzić !!!
Rogaty banerek dla Inki :


Trzecią dziś karteczką jest maleństwo  piernikowe dla Uli  :)
Bardzo lubię robić te małe karteczki :)
Jest ona takiej samej wielkości co morska ;)
Bardzo skromna,ale nie chciałam jej " przedobrzyć " ;)






Piernikowy banerek dla Ulki :




Dziewczynki,mam nadzieję że zaliczycie ???

Wszystkiego Najlepszego z okazji Walentynek 💓💓💓

Ps. Nie wykonałam w tym roku ani jednej karteluchy na tę okoliczność ....
Tak wyszło 😕

Dziękuję Wam za wspaniałe komentarze,które u mnie pozostawiacie
Miłego dnia 
Buziaki
😙😚😙




39 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki :-))) Papier nutkowy widać ,pejzażyk na nim przepiękny :-DDD A pierniczkowy ludzik pysznie wygląda :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudeńka Ci powstały, bardzo mi się podoba ta druga - nutki i warstwowe pagórki :** ja mam kilka starych pożółkłych książek, jeszcze się za nie nie zabierałam ale mnie korci :)
    Mówisz porzucałaś masę solną i wiklinę- hmmm może dalej będę karteczkować to kiedyś choć po części tak piękne karteluszki będę robiła :**
    Buziaki Walentynkowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko świetne te kartki.
    Marynistyczna rewelacja, cudny ten płotek
    Choineczki z pasty strukturalnej wyszły rewelacyjnie, tez nie miałam serca niszczyć książki i te warstwy... ech no nie potrafie tak zrobić :-(
    A minimalistyczny pierniczek pachnie aż u mnie. Jednak minimalizm jest piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe bogate w detale karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne karteczki! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są śliczne ale urzekła mnie ta zimowa, śliczna i klimatyczna!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilonko, chylę czoła.
    Wszystkie karteczki są niesamowite, sama nie wie która piękniejsza. Ta dla Inki cudna :) Pozdrawiam Cie gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilonko, cudne karteczki. Pierniczek jest przesłodki. A na to, że uwielbiam Twoje warstwy i podarte papierki ni c nie poradzę:) Miodzio.
    Ja tez nie zrobiłam w tym roku żadnej walentynki:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki bez wyjątku, lubię takie minimalistyczne, jak piernikowa, ale i warstwowe jak BN do Inki :0 cudna! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, jakie cudne!!! Patrzę i podziwiam!!!Coś wspaniałego!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki śliczne ale ta pierwsza, morska skradła moje serce;) Świetnie ją skomponowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj cudnie tworzysz!!! Marynistyczna genialna, na Boze Narodzenie te warstwy wow!!! A z pierniczkiem aż kusi zeby takiego schrupać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja Ukochana! A raczej Ty Moje Ukochane Serduszko :* Jak zwykle chwytasz mnie za moje serduszko :* Jesteś cudowna i uwielbiam tą karteczkę. Uwielbiam Morskie klimaty :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczki:) dla mnie naj naj to zimowa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prace :) Jestem wręcz zauroczona :) wow!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki <3 też uwielbiam morze i morskie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki, przyjemnie pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kartki! Tą wielowarstwową jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace! Kartka z papierem nutowym cudownie warstwowa i z cudnym zimowym krajobrazem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki! Nie wiem na którą patrzeć najpierw, tak mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie piękności - wszystkie! Ja uwielbiam warstwy, plus strukturki i do tego takie kolory jak na nutowej kartce :) Marynistyczna też ślicznie i ciasteczkowa też - kolorów niedużo a tak ładnie dobrane że miło patrzeć na nie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są bardzo urocze!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę dopracowane kartki, ciężko wybrać najładniejszą. Piernikowa jest taka słodka (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) i do tego ma ładne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki,zachwyciła mnie ta pierwsza :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki kazda cudowna na swój sposób :) slicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ ciekawe kartki. szczególnie ta wielowarstwowa!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super karteczki poczyniłaś!
    A morski klimacik zachwycający :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne karteczki - podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nic dodać,nic ująć-Kartki tworzone przez Ciebie są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. To cudne kartko - obrazki!!!

    OdpowiedzUsuń