Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 14 marca 2012

Moje Antyki z lat 90 :)

                               


"Doświadczenie jest produktem rozumu"-Immanuel Kant

Kochani moi blogusie :)))
Przepraszam,że nie mam czasu ostatnio na nowości :(((
 Ale za to dziś robiłam porządki w szafie i...stwierdziłam,że już 16lat temu miałam zapędy do rękodzieł:) Podzielę się nimi z Wami...
Drobniutkie,banalne,ale leczące ma duszę :) Przepraszam za niewyprasowane serwetki,żółte od starości :(((  Tak zaczynałam swe hobby,a dziś nie lubię igiełki :((( Wolę bibułkę...czy masę solną :)))
Możecie krytykować :) 



Odnalezione z motywem świątecznym :)





















































Swego czasu wyszywałam gdzie tylko się dało...Wszystkie ścierki były przeze mnie naznaczone,ale...ich czas już przeminął :((( Buziolki dla Was kochani:)))Niedługo powrócę :)))Z podwojoną weną i werwą :)))

4 komentarze:

  1. Twoja nieobecność zostaje usprawiedliwiona z powodu zacnych celów. Hafciki rewelka. Normalnie Ty zdolniacho jedna. Od dziecka tworzysz i dopiero teraz się chwalisz? bardzo mi się podobają te wzorki i tak starannie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agus Moja Agus:) Jak zwykle Tobie dziekuję najbardziej....No taka jestem...nie lubię siedzieć bezczynnie :) Zupełnie zapomniałam
    o tych moich haftach(mojej cioci zrobiłam nawet obraz w ramie-temat:kwiaty w wazonie.Mój pierwszy i jak na razie ostatni). Moja kuzynka piękne obrazy haftem krzyzykowym wykonywała-piekne!!!!
    To mojej mamy chrześnica! Bedąc u mamy,zrobię fotę i pokażę
    Lubiłam haftować,ale wtedy nie znałam koszyków,bibułki i masy solnej :)Nie haftowałam od kilkunastu lat...i chyba do tego już nie wrócę :( Buziaczki Aguńka Ty Moja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pisałas u mnie, że krzyzyki ci nie wychodza, a jest cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To dowodzi że takie umiejętności my kobiety mamy w genach :)

    OdpowiedzUsuń