Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Lipiec czytelniczo

Witam :)

Naprawdę w tym miesiącu nie mam się czym pochwalić :(
Będę grzała miejsce w ostatnich tabelkach 😛
Mój wynik ogranicza się zaledwie do dwóch przeczytanych książek.
Może udałoby się przeczytać trzy lecz na wyjazd zabrałam se sobą tylko 2 pozycje,a oto one :



A literki od Lidzi :

W  C  U

1) KATARZYNA MICHALAK ( W - )
" DRAŃ " ( C - )
( U - Ucho, Usta ) 

 264 strony { 9911 }

***************

2) DANIELLE STEEL ( W - )
" CUDZE GRZECHY "  
( U - Ucho, Usta )

 315 stron { 10226 }

*********************

Tak się złożyło,że dokładnie miesiąc temu pisałam o czytelniczym podsumowaniu czerwca,zmęczona po podróży autokarem. Dziś jest identyczna sytuacja. Dziś wróciłam do Polski,zmęczona strasznie,ledwo piszę tego posta,ale że dziś ostatni termin więc zmuszam się ;)
Nie mam siły myśleć kompletnie,każde słowo z trudem przychodzi mi do głowy :(
Uciekam odpocząć.
Miłego ;)

💝 
😙


 
  
 

14 komentarzy:

  1. Jak na wyjazd to i tak dobry wynik. Odpoczywaj :) Spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to nie o wyniki chodzi tylko o chęć i radość czytania :)
    Odpoczywaj i wyśpij sie porządnie po podróży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko cieszę się, że szczęśliwie wróciłaś do Polski. Odpoczywaj ba na pewno ta podróż była bardzo mecząca. Drań cierpliwie czeka u mnie w kolejce, aż w końcu będzie choć jedna literka M lub D. Nie wiem co prawda czy tak długo wytrzymam , bo to ostatnia książka Katarzyny Michalak której jeszcze nie czytałam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego nowego projektu "Książki do wymiany"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, czytanie ma być przyjemnością, a nie biciem jakichś rekordów ilości.
    Odpoczywaj, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytamy, bo lubimy :-) Raz mniej raz więcej :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne, żeby nasze czynności sprawiały przyjemność :) Pozdrawiam i miłego odpoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kochana, powróciłam na bloga, miło Ciebie widzieć. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń