Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 23 grudnia 2017

Z ostatniej chwili....

Hej Kochani :)

Dziś bardzo szybki i krótki post...tzw. " rzutem na taśmę "...
Brakło mi karteczek,sztuk dwie dla ważnych osóbek :)
A musiałam ,bo bym nie spała po nocach,gdybym do Nich nie wysłała :(
Zatem uruchomiłam się w końcu i coś spłodziłam ....
Ot co...bardzo skromne karteczki






Dostałam kilka pięknych karteczek :)
Dziękuję Dziewczynki Kochane :)
Przede wszystkim dziękuję za pamięć :) 💓💓💓
Niedługo pochwalę się nimi :)

*****

To już zapewne mój ostatni post przed świętami,dlatego posłużę się życzeniami z powyższych moich karteczek :

 Kieruję te słowa do wszystkich zaglądających w me progi :)

Wesołych Świąt :) 🎄🎅🎄

A.M.S.





7 komentarzy:

  1. Urocza karteczka i piękne życzenia - dziękuję.
    Tobie również życzę spokojnych, rodzinnych Świąt. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki :)
    Ilonko zdrowych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, piękne są Twoje karteczki.
    Życzę Ci świąt pełnych radości i błogosławieństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są bardzo nastrojowe :-)
    Ilonko, życzę Tobie i Twoim bliskim cudownych, magicznych Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze a na Nowy Rok - pomyślności, powodzenia i twórczego spełnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko życzę Tobie i Twoim najbliższym, zdrowych i radosnych świąt, pełnych pokoju i miłości :) A karteczki śliczne są :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki. Radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki piękne i z pomysłem;) Dziękuję za śliczną karteczkę;)

    OdpowiedzUsuń