Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 20 października 2017

Dawno,dawno temu ;)

Witam :)

Ostatnio moją tradycją stało się,że pojawiam się tutaj w piątki ...
Tylko w ten dzień mam czas usiąść i skrobnąć tutaj parę słów  i " cosik " pokazać;jak i zajrzeć na blogi i zostawić troszkę komentarzy ...
Nie gniewajcie się na mnie,że mnie mniej ; staram się jak mogę bym mogła być w ogóle  😄:D
Uważam,że lepiej mniej niż wcale :P
Trochę mi lżej,bo się sama usprawiedliwiłam he he 😉 :P

Ok już przechodzę do meritum ;)
Przedwczoraj doszłam do wniosku,że dawno nie wykonywałam czekoladownika,naprawdę zbyt dawno,bo nawet nie pamiętam kiedy :(
No i tak mnie naszło ,że wczoraj takowego " zmontowałam "...
 Tym razem postawiłam na taką kolorystykę :




Kwiatki wykonałam sama z papieru czerpanego,chwilowo odpoczywam od foamiranu ;)

Dziś mnie naszło,by zajrzeć na stronę Craft Zabawy
No i ... stwierdziłam,że mój czekoladownik pasuje tematycznie do wyzwania w Artimeno .

 

Temat wyzwania jest absolutnie przekorny teraźniejszej aurze :
" KWIATOWO- NIEJESIENNE ",co mnie przekonało,gdyż nie wykonałam ani jednej jesiennej pracy tej pory roku...
 Mam nadzieję,że na moim papierze widać nadruk kwiatkowy...nie jest może on okazały,bo to drobniutkie wzorki kwiatuszków :D 
Na szansę wygranej nie liczę wcale,ponieważ oglądałam " konkurencję " he he i wiem,że szans nie mam żadnych ;D Ale co tam :) Rzadko biorę udział w takich zabawach,więc hop !!! :) Zabawa się liczy,a bawię się ostatnio bardzo rzadko ...

Lecę na blogi,których dziś nie zdążyłam odwiedzić !!!  

Pozdrawiam Was weekendowo :)
A.M.S.














14 komentarzy:

  1. Śliczny czekoladownik! Bardzo podobają mi się Twoje kwiatuszki i te ciepłe kolorki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo... Ilonko, śliczny jest! Podoba mi się kolorystyka, podobają mi się te Twoje kwiatki, po prostu podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Ilonko w weekendy mam straszne zaległości w komentarzach , więc wybacz że dopiero dziś u Ciebie jestem.
    Ja osobiście nie zrobiłam jeszcze ani jednego czekoladownika, więc podziwiam u innych :-). Twój mi się bardzo podoba. Kwiatuszki z papieru wyszły cudnie. Świetny tez ten tekturkowy napis.
    Udanego tygodnia Ci życzę, i fajnie że choć Cię mniej ale jesteś !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, powodzenia w wyzwaniu. Czekoladowniczek jest super i do tego z motylkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutki, jesienny klimacik, kwiatuszki wyszły super. Chyba ja też muszę się zmobilizować do takiej formy, bo dawno nie robiłam. Pozwodzenia w wyzwaniu Ilonko :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny, zapraszam do KTM na wymianke czekolada w ubranku 😶

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest , jest nadruk z kwiatków :)
    Ładna kartka! Cudne te motylki!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń