Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 12 września 2017

Pierwszy boxik

Hej :)

Niedawno odważyłam się nareszcie wykonać pierwszy exploding box.
Różowiutki,z okazji chrzcin dla dziewczynki.
Może trochę skromny w kwiatki,ale jak na pierwszy raz,nie chciałam zbyt szaleć...
Wózeczek wykonałam wg TEGO KURSU,za który dziękuję autorce :)
Popełniłam kilka błędów,następnym razem bardziej go dopracuję ;)
Róża - także jest debiutem ;)








Novince dziękuję za stempelek ;)
Dagmarze ponownie dziękuję za kurs na torebkę :)
Bardzo spodobał mi się ten pomysł,uważam że jest rewelacyjny i z całą pewnością będę go stosować :)





******

Ostatnio kiepsko było u mnie z czytaniem :(
Nadrabiam i dopisuję do mojej listy :)

( Zdjęcie pochodzi ze strony Lubimy Czytać )


Dziękuję Wam niezmiernie za miłe słowa :)
Pozdrawiam mocniuchno 😗😗😗

A.M.S.




6 komentarzy:

  1. Jest śliczny :) Świetnie Ci wyszedł :) zdecydowanie rób takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie Ci wyszedł ten boxik Ilonko, a wózeczek jest fantastyczny :)
    Lubię książki Tess, a tej jeszcze nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, box jest niesamowity, wózeczek jak wyżej wyszedł wspaniale :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! Pięknie wykonany, a wózeczek - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny boxik- a Gerritsenkę uwieliam :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilonko, cudny box zrobiłaś. Wielkie ukłony za ten wózeczek.

    OdpowiedzUsuń