Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 8 września 2017

Nie miałam pomysłu na tytuł posta ;)

Witam serdecznie :)

Tak dawno nie tworzyłam karteczek,aż zatęskniłam za nimi ...
Przysiadłam i zrobiłam patchworkową karteczkę w kolorach zielono-żółtych.
To moja druga w mej " karierze " praca w stylu patchwork,niegdyś obiecałam sobie,że na pewno powrócę do tej techniki,co uczyniłam i jestem pewna,że jeszcze powstaną kolejne :)








Do kartki wykonałam także opakowanie :



 Pomysł na opakowanie podpatrzyłam u Dagi, za kursik dziękuję serdecznie :)
W wersji oryginalnej z boxem już niebawem  :)

Dziś krótko bez gadulstwa,bo coś niewyraźna jestem ...
37,8 na termometrze :( Przemokłam przedwczoraj i wczoraj , A - Sio deszcze !!!
Mam nadzieję,że to chwilowe..hmm...dawno chora nie byłam ... :(

Miłego piąteczku i całego weekendu :)
Pozdrawiam ciepło :)***

A.M.S.

Ps . Uleńka - przepraszam za zwłokę...Już  ( hmm...dopiero ) prawie gotowe ;)









8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :) taka wiosenna :)
    P.S. Spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, tak jak Ula pomyślałam - bardzo wiosenna karteczka! Śliczny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna. Kolorystyka nastraja bardzo pozytywnie :) i do tego dużo zieleni - to co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, to przede wszystkim zdrówka Ci życze, żebyś się tam żadnemu choróbsku nie dawała :) A co do karteczki to jest prześliczna, ma piękne kolorki i do tego super torebusię :) Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko, karteczka jest przepiękne, ta soczysta zieleń chyba każdemu przywodzi na myśl wspaniałą wiosnę. Bardzo podoba mi się torebeczka.
    Zdrówka życzę i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow cudo ☺ kochana zazdroszczę talentu i życzę Ci duzo zdrowka ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your artwork and follow you pots this very minute!
    ดูหนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń