poniedziałek, 6 lutego 2017

Wyzwanie czytelnicze 3650 stron

Witam :)

Post dla moli książkowych ;)

Podjęłam wyzwanie czytelnicze KLIK;wytyczne - przeczytanie 3650 stron w ciągu roku.
Uważam,że w skali rocznej to niewiele.
Dam radę z całą pewnością ;)
Szkoda,że nie spisywałam w roku ubiegłym tytułów,no ale trudno;kiedyś trzeba zacząć :)
Dla mnie to dobry moment ;)



2017

1."Ulica Pogodna " - Aleksandra Domańska ( 301 stron ) *
2." Kiedyś Cię odnajdę " - Małgorzata Rogala ( 280 stron ) / { 581 stron }  ****
3." Dwa tygodnie na miłość " - Ewa Sitarek ( 220 stron  ) / { 801 stron } ***
4." Słowik "- Kristin Hannah ( 558 stron ) / { 1359 stron }  ****
5." Prawdziwe morderstwa " - Charlaine Harris ( 282 strony ) / { 1641 stron }  *
6." Zaginiona gwiazda " - Nora Roberts ( 252 strony ) / { 1893 stron } **
7." Dotyk " - Claire North ( 472 strony ) / { 2365 stron }  ****
8.
 
***********

Postanowiłam wyróżniać gwiazdkami przeczytane pozycje :)
Ocena oczywiście moja,a jak wiadomo o gustach się nie rozmawia :P

**** - Wciągająca, "sama się czyta ":)
*** - Interesująca
** - Ciekawa
* - Ciekawa,tak na raz ( z pewnością nie przeczytałabym ponownie )
Bez gwiazdki - Katastrofa !!!  Mam nadzieję,że taka tu nie trafi :P

Pozdrawiam Was serdecznie :)

A.M.S.

4 komentarze:

  1. A to mamy podobnie, ja też mam już 3 przeczytane w tym roku zaczęłam czwartą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem w trakcie czytania następnej,tym razem dłuższej bo ponad 500 stron :-) Już jestem na 345 ;-)

      Usuń
  2. Ilonko, trzymam kciuki i życzę miłego czytania.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki już niezły wynik :) Ja też żałuję, że nie spisywałam książek z poprzednich lat, ale nic teraz to nadrobimy :) Miłego dalszego czytania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń