Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 26 września 2015

102

Witam :)

Już grubo po pierwszej w nocy, ( zanim skończę pisać tego posta - będzie po drugiej ...) rozpędziłam się ..a co :)
Korzystam póki mogę,by znów jakiś zastojów dziwnych,długich nie było :)
Zatem szybciarem pokazuję co wykombinowałam :)
Ojjjj...wciągnęło mnie supłanie...oj ...wciagnęło ;)

Tak krótko...na szybko ...pokażę Wam moje ostatnie wypocinki :)
W niebieskościach,które przypadły Wam do gustu :)


Zacznę od tej,której na zdjęciu grupowym już nie ma...nie załapała się,bo mi ją szybko zwinięto ;)



Kolejna,moja ulubiona :)

i...

 Sznurka turkusowego mam jeszcze sporo,więc pomęczę jeszcze się na nim...a praca z nim jest bardzo efektowna:)
Czekam na przesyłkę koralików po 25 września...więc będę mogła poszaleć :)
Ale zanim to nastąpi pokażę Wam na dniach co już " poplątałam " a jest tego sporo...
może mniej elegancko..bo korzystałam z dobrodziejstw szkatułki...
Wszystkie naszyjniki,kolczyki i inne dobra już nie używane...rozpruwałam...
i nadałam im nowe tchnienie :)
Ale to na później zostawiam :)
 Padam już na pysk i oram gałami po kawiszach...
więc już czas na  mnie :(
2 wybiła !!!
To niewybaczalne :(
Zzzzzz....
Już śpię ......
Paaaaaaaaaa:)


9 komentarzy:

  1. Wszystkie bardzo ładne- takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kochana!! Czekam na więcej :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same ślicznotki wyczarowałaś z tych koralików .Ja lubię niebieskie bransoletki,pasują mi do wielu ciuchów ,szczególnie letnich.
    Powiadasz ,że nadal powstają ,już nie mogę doczekać się kolejnych .Fajnie zażarać się od innych ,prawda?
    Fajnie zarażać innych -to też prawda .
    Buziaki Ilonko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, najbardziej podoba mi się ostatnia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te bransoletki, mimo ze nie przepadam za niebieskim to z perełkami wyglądają cudnie. bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne sambalki:) widzę, że makrama wciaga;) Super:)

    OdpowiedzUsuń