Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 17 października 2014

166

Witam po dłuższej przerwie :)
Wróciłam po dwóch tygodniach nieobecności :)
Miłe chwile szybko przeminęły i znów nastała szara rzeczywistość ...
Ale nie leniuchowałam przez ten czas.
Labę przerwało mi zamówienie " na szybko ".
Zatem w zeszłym tygodniu miałam za zadanie wykonać pięć kartek z okazji ślubu,oraz dwa koszyczki - osłonki na winko.
Zakasałam rękawy i porobiłam to i owo :)
Od razu przechodzę do fotek,bo ciut ich sporo :P





















Co Wam dziś najbardziej przypadło do gustu ???
To wszystko moi mili ...
Dziś bez monologów :)
Lecę nadrabiać zaległości w oglądaniu innych blogusiów :)

Miłego weekendu :)
Pozdrowionka :* :* :*
 <3




18 komentarzy:

  1. kartki śliczne, butelki ładne, nic dodać nic ując

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej przypadła do gustu druga kartka z czerwonym różyczkami . Jest taka delikatna a jednocześnie elegancka. Zresztą motyw różany czyni z niej taka elegantke.
    Reszta oczywiście tez urocza .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki!!
    piękne są!...takie na bogato, a jednak z klasą i delikatne jednocześnie!
    :)
    a ostatnia kartka to już w ogóle ideał :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaskadowa z czerwonymi różyczkami i torebka do pierwszej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne:) kartki delikatne i skromne, ale dzięki kwiatom mają swój urok, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczkowy zawrót głowy :) wszystkie świetne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko nam przypadło ..karteczki rewelacyjne ...
    a koszyczki też niczego sobie
    tylko tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysyp wspaniałości. Osłonki są super

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie dzieła są piękne! Gdybym miała wybrać to co mi się najbardziej podoba, to wybieram dwie kartki: tą pierwszą z kwiatkami i motylkiem i tą zieloną. :) Ślicznie Ci to wszystko wychodzi. Bardzo profesjonalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę, proszę, normalnie taśma produkcyjna! :-)
    ciekawe te winne koszyczki, fajny kształt

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudowności :) Karteczki piękne, podobnie koszyki - nie umiałabym chyba wybrać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki tworzysz! I nie tylko kartki! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki ślicznutkie;) Ale mnie najbardziej przypadły go gustu te cudowne koszyczki;) Dziękuje Ci za milutkie komentarze u mnie i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te koszyczki na wino ;) Karteczki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem karteczek , super dobrane kolorystycznie , urocze pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. same cudowności. gdybym musiała wybrać jak prosisz, to z kartek podoba mi się kształt takiej "schodkowej", jak sie złoży jest zygzaczek :) ciekawe złozenie:)

    OdpowiedzUsuń