Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 26 września 2014

165

Witajcie :)
Miało mnie nie być,ale jednak znalazłam chwilkę,by jeszcze coś dodać przed tą dłuższą przerwą :)
Otóż natchnęło mnie niedawno,by stworzyć  magnesik ( tak jak sobie obiecałam,że będę wykorzystywać stare magnesy dzieciaków ).
Wykonałam jeden i ... miałam niedosyt :)
Zatem powstała kolekcja - każdy różni się barwą dodatków :)




Niestety zbiór już na dziś jest pomniejszony :( Sukcesywnie mi je porywają ...






Nie wszystkie jednak sfotografowałam,teraz zauważyłam...trudno...
Pokażę choć te :)

A na koniec fotki dwóch kolejnych zakładeczek do książek ...

-Taka mini zakładka :)



- A ta znów z moimi ulubionymi sówkami - stempelkami :)
Kolor nie wygląda niestety naturalnie :(
To ciemna zieleń,taka bardziej morska ...


- Zapomniałam o tej trzeciej ...Edytując już ją dodaję ...


To wszystko na dziś :)
Bez gadulstwa :)

Pozdrawiam Wszystkich życząc miłego weekendu :)***

Ps. Dziękuję za miłe słówka :)
oraz
Witam nowe obserwatorki :)
Miło Was tu gościć :)

Pa pa :)***












23 komentarze:

  1. Świetny pomysł na magnesiki :) musze sobie sprawić zakładeczkę bo jak na razie za zakładkę robi co popadnie :) ta z sówkami mmmm .... cudna :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne magnesy i śliczne zakładki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam te stempelki:-) Magnesy śliczne wcale się nie dziwię, że coraz ich mniej;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Moje Drogie :) Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne magnesy ! Skoro znikają, to znaczy że się wszystkim podobają, a przy okazji jest miejsce na nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnes ma to do siebie, że przyciąga, nie dziwne więc, że te Twoje znikają zanim zrobisz im zdjęcie.Następne będziesz obfotografowywać na gorąco w trakcie ich powstawania.
    Pozdrawiam. Danuta.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwie się, że porywają, bo magnesy są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są te serduszka i bardzo ozdobne - nic dziwnego że szybko znikają.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama bym porwała takie serducho, gdybym miała je w zasięgu ręko, bo są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne magnesy Ilonko :) Sama chciałam takie zrobić na lodówkę, tylko że z masy solnej. Zakładeczki też super!! Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dziwnego,że serduszka znikają - piękne są. Zakładki też dobrze się prezentują. Właśnie, trzeba za swoje się brać.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne :) zwłaszcza podoba mi się to serduszko w kolorze delikatnego fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Magnesiki sa super, a ja ostatni wyrzuciłam kilkanaście sztuk starych oj grube niiedopatrzenie , trzeba było zrecyklingować !!
    Zakładecza w sówki świetna. Stempelki tez mam więc mpże kiedys...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I ty dziwisz się, że znikają ? Cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magnesy śliczne. Ale zakładka z sówkami jak dla mnie rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne są te magnesiki.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dziwię się, że Twoje prace są porywane

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne serduszka pięknie wykonane to i są rozchwytywane:)
    Piękne prace,pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Magnesiki prezentująsię pięknie, a zakładki fantastyczne! Z sówkami - moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń