Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 6 października 2012

Spontanicznie :)

  Tak jak w tytule :) zabrałam się wczoraj za odnowienie odstraszających,starych bibelotów :)Zapewne znacie takie wazoniki,za czasów naszego dzieciństwa:)Gdzieś mi się uchowały,gdy wpadły mi w łapki od razu postanowiłam je ożywić...Zrobiłam tak jak potrafiłam,gdyż wiecie,że nie jestem "dekupażystką" :)))
Przed metamorfozami :)Taki wazonik na pewno ktoś z Was miał w domu :)


Fotka zaraz po znalezieniu,jeszcze przed myciem z tego brudu :) Aż straszy !!!He he

...już po metamorfozie

Do kompletu dołączył jeszcze pojemniczek z zawartością zapachową :)

                                                                Prawda,że lepiej ? :)))

  A teraz druga sprawa :) Otrzymałam kolejne wyróżnienie,tym razem od Art Shaker by Monique,za które ślicznie dziękuję ;)*** Jest to trzecie wyróżnienie tego typu,więc nie gniewajcie się,że nie będę wyszczególniać ponownie,dla mnie jesteście wszyscy utalentowani i zasługujecie na wyróżnienia :)Zatem czujcie się wyróżnieni :))) 


  Dziękuję za milusie słóweczka w komentarzach :)Miłego wypoczynku weekendowego życzę :)))


15 komentarzy:

  1. No proszę i spontanicznie wyszedł fajny wesoły komplecik :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spontanicznie wyszedł ci komplet, wykonany przez profesjonalną decouparzystkę :) I kto tu ma zdolne rączki, co ;) ? Masz talent! Buziaki :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancki komplet w 2 minuty ;-D Ślicznie wyszedł :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę więcej czasu mi to zajęło niż 2 minuty :)He he :)Pozdrowionka !!!

      Usuń
  4. Ufff :)) Wlasnie znalazlam Twojego bloga i jestem zachwycona Twoimi pracami :)) Pieknie tutaj :)) Zostaje na dluzej,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj poznaje takie wazoniki, fajnie teraz wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie nowe życie!!! genialne prace. Mogłabyś przyjechać do mnie i troszkę mnie podszkolić. Oczywiście gratuluję wyróżnienia, bo bardzo na nie zasługujesz i czuję się wyróżniona także przez Ciebie. Całuski kochana gorące.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny komplet, prezentuje się wyjątkowo , gratuluje wyróżnienia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. metamorfoza świetna! U mnie nic z tych rzeczy się nie uchowało. No i dobrze, bo i tak nie miałabym czasu na odnowy. Ale napisałam - nie miałabym czasu. Przecież i tak nie umiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na odświeżenie takich "gratów" , moja mam tego całą kolekcję ;) A ja nie miałam na czym poćwiczyć decouparzu ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja zapraszam po jeszcze jedno wyróżnienie;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. no Kochana przemiana bardzo udana ...bardzo mi się podoba :) gratuluje pomysłowosci

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Ci to wyszło. Świetny pomysł i ładny efekt. Fajnie tak nadawać nową duszę niepotrzebnym bibelotm.

    OdpowiedzUsuń