Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 19 grudnia 2019

Mini kartki dla Rogasia :)

Witam serdecznie :)

Dziś wpadam jak po ogień,szybciutko,króciutko i na temat,ponieważ jestem padnięta świątecznymi przygotowaniami; a większość z Was zapewne odczuwa to samo więc nie zamęczam elaboratami ;)
Dziś ostatni raz w tym roku przygotowałam coś na zabawę u Inki i Jej Rogasia :) 
W niesamowity sposób tak szybko minęło 12 miesięcy !!! Aż niewiarygodne ...
W tym miesiącu Inka dała nam fory,mianowicie kilka tematów do wyboru.
Ja zdecydowałam się na najbliższy memu sercu,czyli kartki.
Dokładnie mini kartki.
Czy moje są mini,to nie wiem,ale na pewno są niewielkie.
A do tego proste do bólu,takie robione na "szybciora",bo czasu niewiele,a sprzątnąć ten cały papierowy majdan trzeba było,by ustąpić miejsca świątecznej serwecie na stole.
Machnęłam trzy.





Inko,mam nadzieję,że zaliczasz... 
Lecę zaraz nakarmić żabkę .
Dziękuję Ci za wspaniały rok zabawy u Ciebie :)
💖💖💖

Dziękuję Wam Kochane za wizytę u mnie oraz pełne serdeczności koemntarze :) 
Uciekam :)
Tymczasem ;)
Buziaki 😙😙😙

A.M.S.


21 komentarzy:

  1. I ja dziękuję! Zawsze mnie zaskoczysz i na szybciora nawet tworzone kartki też mnie mile zaskoczyły - też je lubię, powstają niby ot tak, ale jednak są słodkie i wcale nie mniej udane! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ineczko za motywujące słowa 😍 To niezmiernie miłe 😘

      Usuń
  2. Ilonko cudowne jak zawsze twój minimalizm craftowy zawsze mnie zachwyca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szybciora, a jakie ekstra, Ilonko ślicznie je zawsze tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, jakie urocze te karteczki. A ja Ci z całego serca dziękuję za tą, która dziś do mnie przywędrowała - ten zimowy krajobraz jest po prostu cudowny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Małgosiu,bardzo się cieszę 🤗 Ściskam również 😉

      Usuń
  5. Cudne kartki, uwielbiam ten Twój minimalistyczny styl, ma w sobie to "COŚ"
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko niezmiernie dziękuję i także serdecznie Cię pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Fajne kartki w świątecznym klimacie. Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki Ilonko, ja równie zarobiona jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki, uwielbiam taką prostotę:-) Życzę Pięknych Świąt i wracam do mojej kapusty:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i również życzę Wspaniałych Świąt:) Miłego kucharzenia 😊

      Usuń
  9. No i wcale nie musi być wiele, aby pięknie było. Radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby ekspresowe, ale świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń