Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 5 października 2019

Exploding box i kartka z okazji Chrztu Świętego

Witam bardzo ;)

Dziś totalna odskocznia od moich kraftowych brązów :)
Bowiem moim zadaniem w tym tygodniu było stworzenie dwóch prac o tej samej tematyce i to - na tę samą okoliczność.
Postawiłam na exploding boxa oraz karteczkę w opakowaniu.
Wytyczne to róż i biel.
A wszystko to dla maleńkiej Marysi :)









Napis -" digi" - " stempel " wykonałam dzięki aplikacji Logopit Plus dostępnej w Google Play.

Druga równie różowa praca :







Po raz drugi korzystałam z tutorialu na wózeczek od Tej Miłej Osóbki :
Dziękuję bardzo !!! Pozdrawiam miło Potworkowe Handmade :)

















Zaszalałam ze zdjęciami- to fakt,mam nadzieję,że Was nie zanudziłam nimi ...

Miłego weekendu Kochani :)

Serdecznie Was pozdrawiam :)

A.M.S.

😙😙😙










32 komentarze:

  1. piękne kartka, a exploding box przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko, uwielbiam te Twoje craftowe prace, ale przyznam szczerze, że te dzisiejsze w różu też mnie zachwyciły. Ale nie ma się co dziwić, lubię różowy :)Obie prace piękne, super wyszedł Ci ten wózeczek, a te różyczki na boxie jakie śliczne. Jak mi powiesz, że sama je zrobiłaś, to umrę z zazdrości że masz takie zdolności :) Trzymaj się kochana cieplutko, a ja Ci wysyłam garść ciepłych myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu ślicznie Dziękuję 😘
      Tak,róże wykonuję sama ;) Kiedyś pokazywałam nawet jak je robię :)
      Pozdrawiam ciepło 😎

      Usuń
  3. Cudowne prace, rzeczywiście styl nieco inny, ale na inną okazję i równie piękny. Przyglądnęłam się temu wózeczkowi, jest śliczny, dzięki za link do kursu. Myślę, że nawet bez maszynki da się go zrobić. Boź cudowny, taki na bogato :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko,jest mi bardzo miło:)
      Także pozdrawiam serdecznie 🙂

      Usuń
  4. Ilonko, cudny, niezwykły i bardzo dziewczęcy komplet powstał. Boxem jestem oczarowana, a ten przesłodki wózeczek to maleńkie arcydzieło.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie dziś u Ciebie mimo że na różowo . Rewelacyjne obie prace. Czeka mnie niedługo podobne wyzwanie więc z ciekawością się przyglądam wszystkim detalom. Może sie zainspiruję ;-). Dzięki za linka do wózeczka muszę koniecznie spróbować. A Twoje róże są genialne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo:) Inspiruj się Aniu do woli ;) Dziękuję za miłe słowa.Również pozdrawiam 🙂

      Usuń
  6. Przecudna kartka z pudełkiem i box, idealnie delikatna na tę okazję Ilonko. Kartki eko z poprzedniego wpisu rewelacja. Dziękuję za odwiedziny, ja dzisiaj nadrabiam blogowe komentowanie. Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko,piękne i słodkie pamiątki 😊 wózeczek podziwiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie, pastelowe kolorki, prace w sam raz dla małej dziewczynki :)) A wózeczek przeuroczy, buziaki ślę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie prace są prześliczne, po prostu bajeczne :) Zachwycił mnie ten maleńki wózeczek. Serdeczności Ilonko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny komplecik :) cudne delikatne kolory, bardzo dziewczecy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jakie to cuda! Wspaniałe na tak ważną uroczystość ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wpadać częściej,bo chociaż sama nie mam takiego talentu, to lubię podziwiać taki śliczne rzeczy, obserwuję i pozdrawiam ☺

      Usuń
    2. Tym bardziej mi miło:)
      Ponownie dziękuję i oczywiście zawsze serdecznie zapraszam 😉

      Usuń
  12. Ilonko, wspaniałe prace stworzyłaś, delikatne, subtelne i wyjątkowo eleganckie. Będą niepowtarzalną pamiątką i śliczną ozdobą uroczystości w tak wyjątkowym dniu ;-)
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za przemiłe wizyty u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Inko dziękuję za miły komentarz 🙂 Również pozdrawiam Cię ciepło 🌞

      Usuń
  13. Jest pięknie. Wszystko świetnie wykonane;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne dziewczęce prace🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Za różem nie przepadam, tylko go toleruje....no ale przyznaje, pamiatka urocza :)

    OdpowiedzUsuń