Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2019

Karta pamiątkowa do albumu dla Lideczki :)

Witam :)

Chciałam Wam dzisiaj przedstawić kartkę,którą ostatnio wykonałam,ale w ostatniej chwili zmieniłam plany...
Otóż ,dziś pokażę kartę do albumu Lidzi .
Obiecałam dawno temu,że dołączę do grona osób,które wykonają taką pamiątkową kartę dla Lideczki,no nie ukrywam,trochę mi zeszło,by ją wysłać :(
Dziś do Lidzi dotarła moja przesyłka,więc dzisiejszy wpis mogę poświęcić tylko Lideczce,gdyż uważam,że zasługuje na szczególne wyróżnienie :)
 
Kartę wykonałam już  w czerwcu,ale z powodu żałoby Lideczki,wstrzymałam się z wysyłką,z wiadomych powodów ...
 






Z okazji imienin  - spóźniłam się :'(
Kartka,prościuteńka ( 10 minutówka )  ,taka w sam raz do koperty :



plus parę drobiazgów :

 
Liduś w tych trudnych,ciężkich chwilach nie zapomniała o moich urodzinach,co było dla mnie szczególnie ZASKAKUJĄCE ,miłe i brakło mi słów ...

Muszę pochwalić się upominkami od Niej :


Piękna karteczka,skrapki,przydasie,kolczyki...
oraz :
CUDOWNA SERWETKA :


Serwetką jestem oczarowana !!!
Takie prezenty kocham !!!
Z wielką szczególnością doceniam i uwielbiam rzeczy,których sama nie potrafię wykonywać  :)
Lideczka jest mistrzynią szydełka !!!
Liduś Skarbie,dziękuję za podarunki,a za serwetkę zwłaszcza ,buziaki za nią :)* :)* :)* 
Dziękuję za wszystko :)
Lovciam <3  

*****

Na zakończenie pochwalę się prezentem od córci :


Jestem uradowana !!!
Paulinka uzupełniła brakujące części mojej kolekcji o komisarzu Forście Remigiusza Mroza :)
Jupiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W końcu mam całość :


 Dodatkiem do prezentu była taka słodka siateczka : 


...na której cytat jest adekwatny do mojej rzeczywistości :( 
He he he ..:)

Dziękuję za uwagę Moi Mili :)
Dobranoc😙😙😙

A.M.S.



 

16 komentarzy:

  1. Super pomysł na kartę dla Lidzi.:) Pięknie obie się obdarowałyście.:) Spóźnione życzenia wszystkiego dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenciki, wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karta, Ilonko, a Wasze wzajemne dary są naprawdę od serca - to widać.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mega kartka, cudne prezenciory. Wszystkiego najpiękniejszego w życiu Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko cudna Twoja kartka do Lidzi albumu .
    A prezenty .. no wstyd mi że nie pamiętałam :-(. Przyjmij moje spóźnione pourlopowe życzenia. Zdrówka, dużo czasu na swoje przyjemności, spełnienia marzeń.
    Prezent od Córci bezcenny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję pięknie:)
      Nie przejmuj się,bowiem ja też mam tyły i średnio ogarniałam tematy urodzinowe w tym roku 😖
      Również pozdrawiam 😉

      Usuń
  6. Świetna kartka ze słodkimi misiami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace te Twoje i Lidzi a kartka do albumu bedzie cieszyć Lidzie latami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. click here to find out more find find more Web Site blog redirected here

    OdpowiedzUsuń