Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Opakowane świeczuszki dla Rogasia :)

Hej hej :)

O mały włos zapomniałabym o wyzwaniu na Rogatym Blogu ;)
Mimo nawału obowiązków,postanowiłam nie odpuścić kwietniowego tematu,który brzmi:
OZDOBNE TEA LIGHTY W OPAKOWANIU.
Jak na kwiecień - miesiąc parzysty przystało wyzwanie nie jest kartkowe,a wykonać należy małe świąteczne formy.
Moje tea lighty opakowałam w taki sposób :









Dziękuję za uwagę i zmykam ...
Miłej i słonecznej majóweczki :)

A.M.S.

30 komentarzy:

  1. Zbieram szczękę z podłogi! Piękne opakowanie! Świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne opakowanie, robi niesamowite wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł i piękne wykonanie. W sumie takie pudełeczko można wykorzystać w różny sposób, a to tylko jego zaleta :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! jestem zachwycona pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie opakowałaś świeczuszki, Ilonko.
    Oj, majówka niezbyt słonecznie się zapowiada.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilonko pudełko rewelacyjne i do tego może mieć również inne przeznaczenie, a nie tylko na tea lighty.Jest w cudnym kolorze,delikatne ,gustowne i bardzo mi się podoba.Co do majówki,życzę Ci słoneczka i jak najwięcej relaksu,w formie jaką lubisz najbardziej .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko wyszło Ci extra to pudełeczko. Jest bardzo ładne, taki prezent aż miło otrzymać.
    Podziwiam u Ciebie zawsze precyzję i staranność w wykonaniu, zawsze wszystko równiutkie i dopracowane.
    Pozdrawiam i udanej majówki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca pięknie wykonana i z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilonko, ślicznie te świeczuszki opakowałaś, brawo za wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca robi wrażenie:) genialny pomysł.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne opakowanie teelightów, ale u Ciebie zawsze ślicznie :) Pozdrawiam gorąco Ilonko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko bardzo podoba mi się, każda świeczka oddzielnie, to jest dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na takie trzy oddzielne szufladki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,cieszę się że pomysł przypadł do gustu 😉

      Usuń
  14. Ojjejj! ślicznie! szufladki na każdą osobno :) urocze!!! piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł na 5 z plusem i do tego tak pięknie "oprawiony" - brawo!

    OdpowiedzUsuń