Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2019

Dla " Rogatego " - Styczniowa Mapka 2019 :)

Witam :)

Dziś przedstawiam Wam nową kartkę dla Inki na Jej Rogaty Blog w 2019  :)
Bardzo cieszę się,że w tym roku będą królować mapki,gdyż bardzo lubię z nimi pracować :)
Kartka powstała dzień po ogłoszeniu wyzwania,ale przeziębienie mnie tak rozłożyło na łopaty,że nie miałam siły zrobić zdjęć,a o zredagowaniu posta na blogu nie było nawet mowy !!!
Do dziś jeszcze skrzeczę,chrypię i smaram !!!
Ale chociaż czuję swe ciało i mogę chodzić,powoli,ale to już coś :)
W Wigilię i w Noc Sylwestrową dostałam tyle życzeń ZDROWIA !!! A chwilę po Nowym Roku tak mnie zaatakowała jakaś " CHOLIRA "że ledwo łaziłam i mówiłam...Głównie w pozycji poziomej funkcjonowałam :( Mam nadzieję,że mi to dziadostwo odpuści,bowiem jeszcze nie czuję się zdrowa :( Niefajnie rozpoczęło się NOWE ...

Ale do rzeczy ... 
Oto moja ( jak zwykle prosta ) propozycja dla Rogatego w tym miesiącu :








A mapka wzorcowa wygląda tak :

  mapka styczniowa
 A tak w zestawieniu :


*******

Ponadto chwalę się ( lepiej późno niż wcale ;) )  karteczkami ze świątecznymi życzeniami od blogowych koleżanek,które zawsze o mnie pamiętają :) Oczywiście z moją wzajemnością :)
I choć nie są to tabuny kartek,to zawsze miło,że te osóbki zawsze o mnie pamiętają ,mimo że nie kontaktujemy się ze sobą na co dzień ;) 
Serdecznie,z całego SERCA Wam dziękuję :) 
Każdej z osobna !!!














Jeszcze raz ślicznie Wam dziewczynki DZIĘKUJĘ 😙😙😙

*******

Utworzyłam nową zakładkę pt. Kącik Czytelniczy 
W którym będę kontynuować swoje poczynania :)

Rok 2019 rozpoczęłam od takich pozycji :


Nie będę Was zamęczać na głównym blogu książkami,wszak nie każdy jest molem książkowym,zainteresowanych będę odsyłać właśnie do Mojego Kącika Książkowego :)

 Po Katarzynę Michalak odważyłam się sięgnąć dzięki Ani :) 
Nie żałuję :) 

******

Pozdrawiam Wszystkich,którzy poświęcają chwilkę,by zajrzeć do mnie:)
A komentującym posyłam moc buziaków ,za każde Wasze pozostawione słówko :)

Miłego weekendu :)

A.M.S.

😙😙😙



32 komentarze:

  1. Super karteczka- to sztuka zrobić taką..."prostą"..:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest po prostu idealna - ze smakiem i fajnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to przede wszystkim zdrówka Ci życzę. A Ty zamiast leżeć, kurować się, czy spać (bo sen to zdrowie) to Ty siedzisz po nocach i komentarze piszesz :)
    Karteczka super, uwielbiam Twój styl kartek, buziaki pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzień się wyspałam Lidziu 😋
      Dziękuję za miłe słowa 😚😚😚

      Usuń
  4. Przepiękny post, wszystko mi się w nim podoba, oczywiście oprócz choróbska. Zacznę więc od życzeń zdrowia. Kartkę według mapki zrobiłaś przepiękną, cudna jest i jeszcze ten wycięty ostrokrzew jako ta wisienka na torcie, przepiękna. Chyba się zachęcę do udziału w zabawie na Rogatym, muszę poczytać :-) Kartki dostałaś śliczne, a równie ważna jest pamięć i przesłanie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka, czerwone deski idealnie pasują do klimatu świąt. A książki K.Michalak bardzo polecam. Wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszła ta karteczka Ilonko!
    Dobrze, że choroba powoli Cię opuszcza - życzę Ci dużo zdrówka i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko, przede wszystkim wracaj szybko do pełni zdrowia. A karteczka jest cudna, masz wieli dar do interpretacji mapek.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilonko życzę dużo zdrówka , niech sobie już pójdzie od Ciebie. Cieszę się, że sięgnęłaś po Michalakową i jak widzę od razu z grubej rury. Mnie się ja czyta wyśmienicie i chyba nigdy mi się nie znudzi . Aczkolwiek teraz to już tylko czekam na nowości, bo wszystko co napisała już przeczytałam.
    Karteczka na rogaty cudowna, zresztą Twoje kartki wszystkie są cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu :)
      No właśnie po Twoich rekomendacjach nie wahalam się kupić K.Michalak ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Bardzo proste kartki są bardzo fajne - ta taka jest! milutka i cieplutka, to dzięki tej czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka Ilonko i śliczne dostałaś karteczki od dziewczyn, K.Michalak czytałam Bezdomną i nie przypadła mi do gustu może źle trafiłam z wyborem, jak dla mnie było za dużo przekleństw, ale fabuła fajna, dlatego to przeczytałam do końca. Pozdrawiam gorąco Ilonko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violuś 😊
      No to chyba seria o Chyłce Mroza nie przypadnie Ci także do gustu,gdyż główna bohaterka rzuca nieźle mięsem 🤔😀😆
      Pozdrawiam Cię Violuś równie mocniutko 😘

      Usuń
  11. Bardzo fajny bałwanek :) piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną kartkę zrobiłaś i bardzo ładne dostałaś:) Też lubię ksiażki,zajrzałam na twoją listę z zeszłego roku,wiele ciekawych pozycji,których wcale nie znam.Będe zagladać do twojego ksiażkowego kącika.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Cieszę się,że mój kącik czytelniczy przyciąga jednak uwagę;) Również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń