Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2018

Ślubnie

Witam serdecznie :)

Dziś przedstawiam kartkę ślubną.
Miała koniecznie być w różu z bielą oraz formatu A5 wraz z ozdobnym opakowaniem.
Ostatnio bardzo rozleniwiłam się jeśli chodzi o tworzenie kwiatków,zmotywowana musiałam kilka w końcu zrobić ;)
Całość prezentuje się tak :










Dziś poleciała do właścicielki,mam nadzieję,że ją zaakceptuje :/

*****

Do mojej LISTY CZYTELNICZEJ dopisuję :

 

Znakomity thriller sensacyjny,z nutą enigmatycznego klimatu.
Po więcej informacji odsyłam TUTAJ
Pochłonęłam szybko,nie żałuję poświęconego czasu na czytanie tej książki.
Z całą pewnością sięgnę jeszcze po kolejne pozycje tego autora :)
Najbardziej ciekawa jestem okrzykniętej " Dziewczyny we mgle ".
Zrobiłam sobie chwilową przerwę z moją sagą skandynawską,bo przecież istnieją wokół mnie również inne ciekawe książki ;)

*****

Przez ostatnie trzy tygodnie nie relacjonowałam moich fotograficznych poczynań u Lidzi w Jej " Fotograficznym alfabecie " ; zatrzymałam się na literce B,więc już nadrabiam C,D i E ;)

 C :


 

D:


E:

 

 

No cóż,to wszystko póki co ;)
Na jutro szykować trzeba F ;)

Dla wszystkich,którym zaczęły się wakacje życzę by upłynęły szczęśliwie,miło i " atrakcyjnie " :P

Pozdrawiam serdecznie :)

A.M.S.

18 komentarzy:

  1. Śliczna, też muszę zabrać się za kwiatki, bo szybko znikają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt...są pracochłonne,a szybko "schodzą" 😭
      Dziękuję Aniu ☺

      Usuń
  2. Ilonko cudna jest ta kartka z torebeczką. Kwiatuszki jak marzenie. Muszę koniecznie poszukać kursiku na taką torebeczkę , bo to fajne i szybkie do zrobienia opakowanie. Zdjęcia do zabawy u Lidzi bardzo udane, ciekawa ta fotograficzna zabawa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ślicznie :)
      Opakowanie-torebka jest autorstwa Dagmary,w tych postach odsyłam linkiem do kursu stworzonego przez Dagę :
      http://angelamasasolna.blogspot.com/2017/09/pierwszy-boxik.html
      http://angelamasasolna.blogspot.com/2017/09/witam-serdecznie-tak-dawno-nie-tworzyam.html
      Również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Ilonko !!

      Usuń
  3. Jaka śliczna, piękna, delikatna, zwiewna i do tego różowa :) I jeszcze te śliczne kwiatuszki na niej... mi się Ilonko kochana bardzo podoba. I super zdjęcia do zabawy, ciekawe co teraz wykombinujesz? Ja jak zawsze trzymam kciuki za dobre trafienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lideczko :)
      A ja ciekawa jestem kreatywności pozostałych dziewczyn ;)

      Usuń
  4. Ilonko, przepiękna, czarująca kartka. Cudnie wyglądają te koronkowe kwiaty wychylające się spod papieru.
    A jakie piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Małgosia zwróciłam uwagę na kwiaty wyglądające spod wierzchniej warstwy - kapitalny efekt. To śliczna karteczka Ilonko, jestem pewna że właścicielka będzie zachwycona.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka sliczna, jest taka delikatna :) a zdjecia i skojarzenia masz fajne, oby tak dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka i kwiatki na niej. Opakowanie karteczki świetne:)

    OdpowiedzUsuń