Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 21 marca 2018

Zimowa dla Rogatego :) - Marzec

Witam :)

Dziś pierwszy dzień wiosny,a ja na przekór prezentuję zimową kartkę :P
Miałam pokazać wszystkie jajeczne karteluszki,ale stwierdziłam,że poczekają jeszcze do następnego wpisu ;) Dziś czas na lift karteczki z Rogatego dla Inki.
Przyznam,że podobają mi się wszystkie marcowe propozycje,bardzo chciałam też się szarpnąć na tę warstwową,by się wyżyć trochę drąc i szarpać,dawno tego nie robiłam,ale czas przedświąteczny nieco mnie ogranicza - bardziej niż sądziłam :(
Zatem przystałam na minimalizmie - a to ostatnio jak wiecie polubiłam baardzoo :) więc z przyjemnością mi się tworzyło :)
Oto moja propozycja liftu karteczki  Au - une :





A oto świetny oryginał,z którego " odgapiałam " :

kartka auune miniamlizm

Tło potraktowałam tuszem,choinki także - przy użyciu maski;a padający śnieżek to kropeczki lakieru do paznokci,które naniosłam za pomocą sondy do ozdabiania paznokci,zaspy z wykrojnika,napis to stempelek,a śliczne domki zdobyczne od Iwonki :) Ot i wyszła kartka prosta do bólu :)

 Logo i patron zabawy:

 
Marcowe wyzwania mam już wszystkie odhaczone,więc biorę się za projekt,który robię pierwszy raz w życiu :) Uciekam,bo czas nagli,a do świąt już niewiele go zostało :/

Serdecznie witam nową osobę,która dołączyła do mojego grona obserwatorów :)
Basiu dziękuję :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)

A.M.S.

26 komentarzy:

  1. Ilonko, bardzo podoba mi się Twoja delikatna i nastrojowa karteczka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko Moja Kochana, wyszło fanatstycznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Jak obrazeczek do oprawy. Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, przepraszam że tak dawno nie było mnie tutaj... Ale widzę bardzo korzystne zmiany na blogu? Już myślałam, że pomyliłam się... Karteczka bomba!Zresztą, wszystkie karteczki Twojego autorstwa są śliczne! Pozdrawiam Cię Ilonko gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to faktycznie dawno Cię nie było Małgosiu,bo zmiany były przeprowadzone dawno temu,nawet już nie pamiętam kiedy ;)
      Dziękuję za miłe słowa :)
      Małgosiu również pozdrawiam Cię gorąco i całuję :)*

      Usuń
  5. Ilonko kolejna świetna karta, dokładnie w moim stylu :-) Zresztą wszystkie Twoje kartki niezmiernie mi się podobają. Masz to coś co sprawia że nawet skromnie jest na bogato . Świetny lift.
    Pozdrawiam i ciekawość mnie zżera co za nowy projekt realizujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anulka z głębi serca za tyle dobrych słów płynących od Ciebie :)
      Projekt w trakcie " robienia się " ;) Pokażę dopiero po świętach,bo będzie on prezentem dla bardzo bliskiej mi osoby,a nie chcę psuć niespodzianki :)
      Pozdrawiam :))***

      Usuń
  6. Super udał Ci się ten lift Ilonko :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko, jak pięknie ją zliftowałaś. Śmiało mogę powiedzieć że lift jest piękniejszy od oryginału :) Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu :)
      Choć oryginał bardzo mi się podoba ;)
      Także ściskam mocno :)

      Usuń
  8. Piękny lift! Koronkowe zaspy są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach cudownie wręcz!!! jestem oczarowana liftem, niby podobny a jednak zupełnie inny!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny klimat wyczarowałaś ...

    OdpowiedzUsuń