Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

niedziela, 2 lipca 2017

Wyniki wyzwania :)

Witam :)

Kochani :) No,sporo mnie TU nie ma ,to fakt...
Ale o tym będę pisać kiedy indziej.
Dzisiejszy wpis poświęcam ZWYCIĘŻCZYNI mojego Ukwieconego Wyzwania w Klubie Twórczych Mam :)

Miałam naprawdę wielki dylemat :(
Ciężko mi było wyłonić tę jedną pracę...
Wszystkie bardzo mi się podobały,ale wybrałam tę właśnie,ponieważ zaskarbiła sobie moje twórcze serducho <3 

A już wiadomo,że jest nią Małgosia i Jej  Gosikowy Zakątek :)
Gratuluję Małgosiu !!!
( Jestem w tyle,ponieważ moje najstarsze dziecię wyfrunęło z gniazda i ten tydzień poświęcałam na Jej przeprowadzkę ...Stąd moje opóźnienie ... )
Wszystkim bardzo dziękuję,nie spodziewałam się takiej frekwencji  :)
Czuję się zaszczycona :)
Wasze prace są wyjątkowe :)
Dziękuję Wam za udział w moim wyzwaniu i przepraszam,że nie mogłam nagrodzić Was wszystkich :(
Wybaczcie ...

Oto co powędruje do Małgosi - kwiatki plus obiecane " scrapki "  :


Przypominam,że Małgosia wygrała wyzwanie tą przepięknie ukwieconą  pracą :


Gosiu...adresik mam :)
Po niedzieli zaraz nadam przesyłeczkę :)

A z Uleńką też chcę kontakcik ;)
Tak poza konkursem ;)
Za Twój hart i niezłomność też będzie mała,skromna nagroda,niespodzianka :)

Odkąd odkurzyłam swój blog i zrobiłam mały " remoncik " w końcu będę widziała nowe osóbki dołączające do obserwatorów :)
Listę tę miałam na szarym końcu,czyli na dole posta,więc przyznaję,że zaniedbałam .... :(
Odtąd to się zmieni :)
Zatem witam G Maję i Małgosię Burczyk :)
Dziękuję za wizytę :)
Mam nadzieję,że zostaniecie na dłużej :)

Buziaczki :)
Do następnego :)***

A.M.S.


16 komentarzy:

  1. Wierzę, że miałaś trudny wybór, bo prace były fantastyczne! Tym bardziej doceniam fakt,że wygrałam i bardzo się z tego cieszę:) Dziękuję ogromnie!!! Gratuluję również Uli! P/S Już nie mogę doczekać się tych pięknych kwiatuszków :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Małgosi- karteczka wspaniała. A Ula pięknie zasypala wyzwanie ukwieconymi pieknymi czekoladownikami. Pozdrawiam :-) kwiatki śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, dziękuję za zabawę. Gratuluję Małgosi – jej kartka zasłużyła na wygraną. I cieszę się, że postanowiłaś nagrodzić Ulę, która zrobiła tak wiele pięknych, ukwieconych prac
    Uściski niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka Małgosi zasłużyła na pierwsze miejsce :)
    Ja jak obiecałam tak zarobiłam ;) zupełnie bezinteresowanie :) dziękuję :)
    P.S. Próbowałam wysłać do Ciebie maila ale konto gmail i onet mówi mi, że z Twoim adresem jest coś nie tak i nie chce mi wysłać maila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś mogła nawet pustego maila do mnie wysłać... kulsk3@gmail.com

      Usuń
  5. Zgadzam się z Uleńką i werdyktem w 100% karteczka Małgosi w pełni zasłuzyła na I miejsce. Ale rzeczywiście wybór bardzo trudny bo prac było dużo i wszystkie sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ciężki miałaś Ilonko wybór, wszystkie prace były pieknie ukwiecone. Praca Małgosi cudna, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Małgosi, wygrana w pełni zasłużona !! Gratulację równie zdla Ulu za jej ukwiecone kartki.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Małgosi i Uli - zasłużone wyróżnienia ;-) Ilonko, wiem jak trudno wybrać jedną pracę spośród wielu tak pięknych, zgłoszonych na Twoje wyzwanie, ale takie są zasady konkursów. Mnie było bardzo miło wziąć również w nim udział, dziękuję Ci za specjalne zaproszenie i serdeczne odwiedzinki u mnie. Pozdrawiam milutko i życzę słonecznej niedzieli :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dostałam maila a czy mój dotarł do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dostałam maila a czy mój dotarł do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję Małgosi! A dostać coś od Ciebie to jak wygrać milion złotcyh na loterii!! Wiem co mówię bo prezencik od CIebie skradł mi serce :* Buziaczki Moja Naukochańsza :*

    OdpowiedzUsuń

  12. good topic thanks for post for sharing on website ..
    ดูหนังเกาหลี

    OdpowiedzUsuń