Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 16 marca 2017

Kartki przez cały rok dla Ani 3 / 12

Hej hej !!!

Powoli wracam do świata karteczek :)
Już połowa marca za nami,a ja dopiero zaczynam nadrabiać marcowe projekty.
Ale sprężam się jak mogę :)
W tym miesiącu jako pierwsza poszła Ania " na tapetę " :)
Wykonałam trzy kartki wg wytycznych Danusi,która gościła jako projektantka u Anulki :)
  
Na pierwszej miał znaleźć się kogut + czerwony element.
Przyznam,że strasznie się frapowałam skąd wezmę koguta...
Ale na pomoc mi przyszła idea,którą nas kiedyś oświeciła sama Danutka :)
Wykopałam z zasobów serwetkę ,która na szczęście zawierała koguta i potraktowałam ją taśmą dwustronnie klejącą,przykleiłam na sztywny papier,wycięłam i oto mam kogucika jak tra lala :)
A żeby nie był samotny na tym jajcu,to w ten sam sposób potraktowałam kwiatuszki :)
W ten oto prosty sposób powstała jajko - kartka - zawieszka troszkę w folkowym stylu.





Druga - okolicznościowa powstała za ciosem w podobny sposób ;)
Nie miałam przygotowanych wcześniej foamirankowych kwiatków,a czas mnie goni,więc możecie sobie nawet pomyśleć,że poszłam na łatwiznę ;) Danusia zażyczyła sobie bukiet ze wstążką,a przy okazji szukania koguta wpadła mi w ręce serwetka właśnie z takim motywem.Nie namyślając się zbyt długo zaczęłam działać. Trochę się namęczyłam z tym precyzyjnym wycinaniem kwiatów,ale wydaje mi się,że efekt nawet nawet...
Tak oto powstała kartka w nowym minimalistycznym stylu z elementem serwetkowym ;)
Stwierdzam,że będę częściej korzystać z tej metody ;)
Dziękuję Ci Danusiu za ten pomysł :)







Razem z serwetką :


Jako trzecia powstała zimowa :)
Wytyczne to ośnieżone drzewo + brokat.
Tutaj zastosowałam jako tło maskę choinki z Agaterii;płotek ( od Iwonki ),drzewko i śnieżynki ( od Ani ) ośnieżyłam pastą strukturalną i delikatnie machnęłam na całość srebrny brokat.










Czwartą kartkę z jajem i paseczkami niestety już sobie darowałam,wiecie czas,czas,czas :(

 Zbiorczy banerek dla Ani :

oraz banerek zabawy :

Zmykam działać dalej i koniecznie muszę nadrobić zaległości w zwiedzaniu blogusiów :)

Pozdrawiam Was serdecznie  !!!

A.M.S.

20 komentarzy:

  1. Świetne, w szczegolnosci druga, czym tak precyzyjnie wycinasz? Ja mam chyba wszystkie nozyczki za tępe, bo strzępią mi brzegi 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Daria wycinam 10 cm nożyczkami firmy dp Craft;kupiłam w ubiegłym roku w Scrapcowo.pl

      Usuń
  2. Przepiękne! Chyba pożyczę ten pomysł z serwetkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, folkowy kogut mnie zauroczył. Kartka z bukietem jest piękna w swoim minimalizmie i urzeka kolorystyką. A zimowy pejzażyk wprost jak z bajki.
    Serdeczne uściski i wiosenne uśmiechy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki powstały :) zimowa najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy są super, chociaż przyznam, że ta zimowa bardzo przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne i estetyczne kartki :-D Naj ,naj ta zimowa z cudnym tłem :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko ciesze się, że znalazłaś chwilkę na przygotowanie kartek. Podziwiam Twoja dokładność i perfekcyjne wycinanie. Ten bukiecik jest przepiękny, bardzo subtelna i romantyczna ta serwetka. Folkowy kogucik mnie zauroczył a te ośnieżone drzewka to faktycznie jak z bajki.
    Spisałaś sie na medal !!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy są piękne. Tez mam problem z kogutem, ale nawet i w serwetkach go nie mam. Trzeba będzie się zabrać za robienie kartek. Twoja " kogutowa" jest fantastyczna 😃 a bukiet nie wiem, czy dałabym radę tak dokładnie wyciąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności. Pierwsze jajo z kogutem zdecydowanie w moich kogutach, bukiet bardzo delikatny, wręcz romantyczny, a na ośnieżone drzewka znalazłaś bardzo ciekawe rozwiązanie. Śliczne wszystkie, podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trzy karteczki prześliczne, jak zawsze u Ciebie, świetnie sobie poradziałaś z zadaniem, ja daleko w polu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilonko nie masz pojęcia jak się cieszę ,że tak cudnie poradziłaś sobie z tymi tematami.Kogut jest świetny,bukiecik uroczy,podziwiam za precyzję i cierpliwość w wycinaniu.Natomiast zimowa karteczka jest tak cudna,że się nie mogę na nią napatrzeć .Przepięknie oddałaś w niej zimowy klimat i ośnieżone drzewko,supcio.
    Pozdrawiam Cię gorąco i ściskam mocno,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Zimowa kartka - cudo! Jajo z kogucikiem urocze, a na widok tego precyzyjnie wyciętego bukiety to szczęka mi opadła. Ilonko kochana podpowiedziałaś świetny sposób, bo rozumiem że Ty tych serwetek nie naprasowujesz na papier, a przyklejasz za pomocą taśmy dwustronnej? Jeżeli tak to rewelacja sposób, bo na prasowanie ich to ja nie mam czasu, ani siły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochaniutka Ty wiesz jak ja Kocham Twoje prace ! Sa rewelacyjne i zawsze tak mądrze dopracowane !! Ja mam takie własnie płotki od Ciebie i cieszę się z nich jak dziecko! Bardzo mi się przydają przydasie od Ciebie Kochana, za co niezmiernie dziękuję :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. To jajco cudowne. Masz imponujące umiejętności... Kartka z bukietem - ach! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie piękne i mają to coś w sobie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowe karteczki:) zwłaszcza Wielkanocna:) SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka jajo jest piękna ! Ta z kwiatkami ładna, i jaka pracochłonna.Zimowa też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń