Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 30 kwietnia 2015

88

Witajcie serdecznie :)

Już nie pamiętam kiedy mój blog tak długo świecił pustkami :(
Na ponad miesiąc odcięłam się od wszelakich dóbr medialnych ...
Nie w głowie blogi, " fejsbuki " w obliczu problemów z którymi się borykam.
Ale nie chcę Wam tu smęcić...Dłuższy weekend  zaczął się,więc większość z Was dziś czuje się zapewnie wytwornie :)
Mam sporo zaległości,dziś dopiero " obrabiałam " fotki prac,które czekają w kolejce,by tutaj się ukazać.
Kurcze - kartki wielkanocne już sobie daruje,bo to już sporo po terminie ha ha :)
Dziś na pierwszy ogień pójdzie fiolecik :)
Skromna karteczka ( bo wszystkie moje są takie ) w kolorkach fioletu,wykonana w ostatniej chwili,na przysłowiowy ostatni dzwonek do Danusiowej zabawy kwietniowej :)






Fiolet,fiolet,ech...no nie kręci mnie w ogóle :(
W pracach jak najbardziej,uważam za efektowny,ale w garderobie mej może kilka lumpków się znajdzie,ale są to fioleciki bardziej stonowane,bardziej pastelowe,a i tak rzadko je przyodziewam :)
No tak mam i cóż ;)
W wystroju domku także nie mam tej barwy ...
Zdecydowanie to nie mój kolor,więc nawet nie mam co się rozpisywać o nim ...

Obowiązkowo banerek kwietniowy :)


To wszystko na dziś :)
Uciekam pooglądać inne fioletki kwietniowe do Danutki i nakarmić Jej Stefana :)

Pozdrowionka miłe dla Was :)
Miłego weekendu :)***

16 komentarzy:

  1. Super , że zdążyłas . Karteczka minimalistyczna ale bardzo fajna , elegancka, bardzo takie lubię. Podziwiam za to ręczne szycie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka, bardzo podobają mi się i kwiatki i koronki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko smutek wyczuwam w tym poście,kochana czy wszystko jest ok?
    Karteczka jest śliczna ,różyczki wyszły cudownie jak jak dla mnie zasłużona piąteczka z ogromnym plusem.
    Jak już się rozblogujesz znów na dobre to zapraszam na kolejny kolorek ,który już się pojawił.
    Buziaki kochana i zdrówka życzę ,bo ponoć leżysz w gorączce i kwiczysz

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i skromna, ale różyczki są cudne. A karteczki też bardziej podobają mi się takie nieprzeładowane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :)
    Kto powiedział, że musi być na niej dużo, często te przeładowane wcale nie są eleganckie, a ta jest :)
    Mam nadzieję, ze kłopoty, z którymi się borykasz są już za Tobą
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna karteczka i nie taka skromna, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/05/majowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, elegancka kartka. Zazwyczaj za kartkami nie przepadam ale ta mi się podoba. Urzekła mnie ta jasna różyczka, uroczo wygląda w tej całości :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie takie prace ze zwykłych kartonów, co dobitnie pokazuje, że można bez wypasionych scrapowych papierów :-)

    wracaj do nas... mam nadzieję, że smuteczki szybko pojdą sobie precz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fioletowy to może nie i Twój kolor ale potrafisz go świetnie użyć. Karteczka bardzo fajna i elegancka. A czymkolwiek jest to co Cię gnębi niech jak najszybciej przeminie. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę Twój blog ! super :)
    Śliczna kartka, lubię takie koronki, ożywione kwiatkami. Ładnie wyszła, taka elegancka.
    Niech Ci się wszystko układa zgodnie z Twoimi pragnieniami i zamysłami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna karteczka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za to mam dużo ciuszków we fiolecie, choć ponoć się mówi że świadczy to o depresji, w moim przypadku to bzdury. :-) fiolet lubię też w pracach, kojarzy mi się z kwitnącym bzem tak jak kolor twoich kartek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka wyszła bardzo pięknie :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń