Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 2 sierpnia 2014

159

Witam upalnie :)

Dziś przedstawię Wam kilka kartek ślubnych w formie kopertówek,ramkę na zdjęcie oraz " miłosną " kartkę - kopertówkę :)
Niestety dzisiaj nie będę się zbytnio rozpisywać :( echhh...brak mi sił witalnych przez te upały :( 

-We fioletach...




- W błękitach...







W ostatniej chwili dokleiłam jeszcze paseczek srebrnych serduszek ...

Na kremowo ...




- W różu...










A tak każda z nich wygląda wewnątrz:



Która najbardziej przypadła Wam do gustu ?
Czyżby znów różowa ? :)

-A oto ramka na zdjęcie :





- Na koniec " Miłosna " kopertóweczka :)





To by było wszystko na dziś ...

Czekam na Wasze szczere opinie,jak wypadłam w debiutowych kopertówkach ślubnych i rameczce ;)
Dziękuję Wam najserdeczniej jak tylko umiem za wszystkie Wasze świetne komentarze...
Bardzo się cieszę,gdyż nie miałam pojęcia,że karteczkowanie mnie tak pochłonie oraz,że spotka się z taką fajną Waszą aprobatą ;)

Pozdrawiam Was serdecznie !!! ***




24 komentarze:

  1. hej, mi się wszystko bardzo podoba, zarówno kartki jak i ramka, mam tylko prośbę dodawaj posty częściej, ale z mniejszą ilością zdjęć? bo dla mnie i mojego komputera taki obszerny wpis jest nie do przebrnięcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że masz dryg1 Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. być może sił do pisania Ci brak ale do tworzenia to i siły i wenę miałaś !!
    Cudowne karteczki!!
    Już maila piszę do Ciebie :)
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo tego, że lubię ślubne w jasnych kolorach, to tutaj moje serce skradła fioletowa:) ale oczywiście wszystkie są piękne, rameczka również śliczna:)
    I zgadzam się z Etoile co do postów i zdjęć.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczynki za miłe słowa :)
    Dario i Małgosiu ....Zasiadam do bloga wtedy,kiedy po prostu mam na to chwilę ...
    A ostatnio mam z tym problem ...Zatem,kiedy mam okazję...wrzucam wszystko na hurra!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie i gustowne karteczki:) Mnie osobiście podobają się wszystkie:)
    A rameczka śliczna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że kochacie się z papierkami z wzajemnością :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace świetne i zasługują na zachwyt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej podoba sie kremowa :) Ale wszystkie ładne. A co do wyzwania u Danusi, robisz takie pieknę rzeczy, nie poddawaj się. Może jakaś zakładka do książek, kominiarczyk na choinkę? Wymyslisz coś, wierzę w Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Która kopertówka? Miłosna, oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko wybrać najładniejszą, gdy wszystkie prace cieszą oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza kopertówka - jest świetna i z klasą. Ale pozostałe też są urocze. Rameczka też bardzo ładna. Piękna kolekcja prac - jesteś Angelko bardzo pracowita. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne kopertówki, wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki:)) Ramka rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. no oczywiście, że różowa! :-P
    ale produkcja odchodziła, fabryczka normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się pierwsza najbardziej spodobała

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej przypadły do gustu karteczki różowe i w błękicie. Bardzo ciekawa kopertówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne kartki i jak ich dużo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne te karteczki. Kazda inna.kazda piekna

    OdpowiedzUsuń