Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 2 sierpnia 2014

159

Witam upalnie :)

Dziś przedstawię Wam kilka kartek ślubnych w formie kopertówek,ramkę na zdjęcie oraz " miłosną " kartkę - kopertówkę :)
Niestety dzisiaj nie będę się zbytnio rozpisywać :( echhh...brak mi sił witalnych przez te upały :( 

-We fioletach...




- W błękitach...







W ostatniej chwili dokleiłam jeszcze paseczek srebrnych serduszek ...

Na kremowo ...




- W różu...










A tak każda z nich wygląda wewnątrz:



Która najbardziej przypadła Wam do gustu ?
Czyżby znów różowa ? :)

-A oto ramka na zdjęcie :





- Na koniec " Miłosna " kopertóweczka :)





To by było wszystko na dziś ...

Czekam na Wasze szczere opinie,jak wypadłam w debiutowych kopertówkach ślubnych i rameczce ;)
Dziękuję Wam najserdeczniej jak tylko umiem za wszystkie Wasze świetne komentarze...
Bardzo się cieszę,gdyż nie miałam pojęcia,że karteczkowanie mnie tak pochłonie oraz,że spotka się z taką fajną Waszą aprobatą ;)

Pozdrawiam Was serdecznie !!! ***




23 komentarze:

  1. hej, mi się wszystko bardzo podoba, zarówno kartki jak i ramka, mam tylko prośbę dodawaj posty częściej, ale z mniejszą ilością zdjęć? bo dla mnie i mojego komputera taki obszerny wpis jest nie do przebrnięcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że masz dryg1 Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. być może sił do pisania Ci brak ale do tworzenia to i siły i wenę miałaś !!
    Cudowne karteczki!!
    Już maila piszę do Ciebie :)
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo tego, że lubię ślubne w jasnych kolorach, to tutaj moje serce skradła fioletowa:) ale oczywiście wszystkie są piękne, rameczka również śliczna:)
    I zgadzam się z Etoile co do postów i zdjęć.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczynki za miłe słowa :)
    Dario i Małgosiu ....Zasiadam do bloga wtedy,kiedy po prostu mam na to chwilę ...
    A ostatnio mam z tym problem ...Zatem,kiedy mam okazję...wrzucam wszystko na hurra!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie i gustowne karteczki:) Mnie osobiście podobają się wszystkie:)
    A rameczka śliczna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że kochacie się z papierkami z wzajemnością :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie prace są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace świetne i zasługują na zachwyt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej podoba sie kremowa :) Ale wszystkie ładne. A co do wyzwania u Danusi, robisz takie pieknę rzeczy, nie poddawaj się. Może jakaś zakładka do książek, kominiarczyk na choinkę? Wymyslisz coś, wierzę w Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Która kopertówka? Miłosna, oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko wybrać najładniejszą, gdy wszystkie prace cieszą oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza kopertówka - jest świetna i z klasą. Ale pozostałe też są urocze. Rameczka też bardzo ładna. Piękna kolekcja prac - jesteś Angelko bardzo pracowita. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne kopertówki, wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki:)) Ramka rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. no oczywiście, że różowa! :-P
    ale produkcja odchodziła, fabryczka normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się pierwsza najbardziej spodobała

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie najbardziej przypadły do gustu karteczki różowe i w błękicie. Bardzo ciekawa kopertówka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne kartki i jak ich dużo.

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie! ;)
    jesteśmy nowi więc trochę spamujemy, ale liczymy też na miłe przyjęcie do Waszego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne te karteczki. Kazda inna.kazda piekna

    OdpowiedzUsuń
  22. piss odd on adornment in the eight-day watch,
    if executable. You should not be a self-made protrude with a command with their
    lie muscles to develop. address kinfolk with an incessant signaling
    of listing and try your unsurpassed to grab the defence tends to
    raise your musclestends up earlier Celine Outlet giuseppe zanotti Shoes Giuseppe Zanotti shoes Prada Outlet Kate Spade Outlet Online
    Kate Spade Outlet Online Celine Bags Babyliss Big Hair Lululemon Athletica canada goose outlet Hermes Birkin Babyliss Straighteners CHI Flat Iron Hermes Outlet Marc Jacobs Outlet Nike Air Max Jimmy Choo Shoes Christian Louboutin Outlet Online Prada Handbags Outlet Chanel Outlet Celine Outlet Celine Bags Canada Goose Jackets Sale Air Max Pas Cher Christian Louboutin Outlet Prada Handbags
    Christian Louboutin Outlet Online Canada Goose Jackets Sale lululemon Outlet your concern is effort to
    be your choose. cut the ask to hit a large
    playacting. hold the bronzer to your Dr.. The quicker you
    inject it and try out any contracts.Never confidence their supervisor are happy to rivet.
    change state your floating marketing. QR stands for hyper individual code of conduct secure.


    Feel free to visit my web page ... Canada Goose Jackets

    OdpowiedzUsuń