Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 18 stycznia 2013

Brak pomysłu na tytuł posta :(

       Witajcie Moi Mili :)

Nie wiem od czego zacząć :( Tyle czasu minęło odkąd tutaj cokolwiek pisałam (nie licząc) ostatniego wpisu.Najpierw gorączka przedświąteczna,potem święta,następnie problemy,choroby domowników i tak zleciało nawet nie wiem kiedy...Nie miałam głowy (ani sposobności nawet) by spokojnie usiąść i sklecić coś tutaj.Nie bardzo miło rozpoczął się ten rok dla mnie :(Miałam tyle pomysłów,planów na nowości,a w sumie za nic się nie mogę zabrać...Wiem,że czas świąteczny dawnooo się już zakończył,ale winna jestem paru dziewczynom (przeprosiny zwłaszcza) zaległe fotki z ich prezentami z wymianek świątecznych...Wybaczcie kochane - w końcu poprawiam się :(

Najpierw jednak pokażę co udało mi się stworzyć przez ten czas.Zrezygnowałam z umieszczania zdjęć z ozdobami świątecznymi,bo to już bez sensu-wszak wszystkim się już przejadły świątki :(
Jedynie zawarte będą w fotografiach z wymianek świątecznych,o których później...

Niewielka ma twórczość w nowym roku,mam nadzieję,że moje problemy wkrótce się skończą i będę mogła ruszyć z kopyta jak niegdyś...

Koszyczek w kształcie serca wykonany już pod kątem Walentynek



Koszyki na specjalne zamówienia...

...z moimi ulubionymi motylkami


Zbierane od jakiegoś czasu opakowania po żywności znalazły takie oto zastosowanie u mnie,w końcu wiem gdzie co mam :)
 To wszystko :( Tak jak pisałam...niewiele tego :( Wykonałam serce na WOŚP lecz niestety nie zdążyłam go nawet pomalować,bardzo ubolewałam nad tym,że nie mogłam wraz z blogowymi koleżankami uczestniczyć w tak pięknym projekcie :( Będzie musiało poczekać do przyszłego roku...

No to teraz chwilka poświęcona na zaległości związane z wymiankami...
Pokażę pokrótce czym powymieniałam się z wymiankowymi partnerkami :)

W Wymiance Mikołajkowej u PearllArt wymieniałam się z samą organizatorką zabawy :)Wiola zajmuje się wyrobem pięknej sutaszowej biżuterii;nie będę ukrywać,że jestem zachwycona jej prezentami :)))))A oto one :)




   Ja zrobiłam takie oto świąteczne ozdoby.Gdzieś zapodziały mi się fotki zatem - kliknij i odwiedź przy okazji bloga Wiolki :)
  Bardzo dziękuję Wiolce jeszcze raz za zorganizowanie wspaniałej wymianki jak i za wspaniałe prezenty!!!

 Wymiankę z Tynką zorganizowałyśmy sobie prywatnie.Zażyczyła sobie duużoo ozdób na choinkę z masy solnej,więc postarałam się jak tylko umiałam :) Ale najpierw cudeńka od Justynki :)

Pięknie zapakowane...

...piękności


Herbarciarka,o której zawsze marzyłam :)





 A to co pofrunęło ode mnie:
















Justynce dziękuję bardzo za Jej piękne upominki :) Ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona i mile wspominam tę wymiankę :)

 Następną prywatną wymianeczkę zorganizowałyśmy sobie z Paulinką z bloga PaulaaArt.
Na Jej blogu znajduje się istny wysyp przepięknych cudeniek.Zostałam szczęśliwą posiadaczką ślicznych kolczyków,których otrzymałam masęęę i....codziennie noszę inne :))))






Paulinka postawiła na mnie,że wykonam sama kolczyki i tyle przydasi mi podarowała...haha;Oj oj będzie trudno...
 Do Paulinki na Jej życzenie poleciały:


  Paulince również baaardzo dziękuję :) Wspaniała wymianka!!!

  Wszystkie ubiegłoroczne wymianki były dla mnie niezmiernie udane!!!!Nie żałuję wzięcia udziału w ani jednej :) Pozdrawiam Wszystkie Moje Wymiankowe Partnerki :))))))))))))))))))))))

    Następną miłą sprawą,o której wspomieć muszę jest wygrana w zabawie "Złap komentarz",w której wzięłam udział. Organizatorką była Izka z Corale - @rt.
  Bardzo zaskoczył mnie fakt,że poszczęściło mi się w tej super zabawie...I jestem meeegaaa szczęściarą oraz posiadaczką takich oto cudeniek :)




W zbliżeniu wisior,który uwieeelbiaam :)
Izki niespodzianki niezwykle mnie zaskoczyły,jak i niezmiernie uradowały......


:)))










 

Pozdrawiam Wszystkich :))))
























23 komentarze:

  1. no no ....ale różności-cudności :) otrzymałaś :)
    nie martw się ja również z nowym rokiem jakoś nie mogę się rozkręcić .. :(
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo dziekuję tobie za śliczności które mi wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne koszyki, szczególnie rózowy i ozdoby na choinkę cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!! Wszystko piekne!!! Ale mamy co ogladac w Twoim nowym poscie,same cudenka!!
    Trzymam kochana kciuki za Ciebie ,co by problemy sie skonczyly raz na zawsze i abys wrocila do dobrej formy! Sciskam mocno i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koszyczki i prezenty:) Moja wena dopiero powoli do mnie wraca, bo po świętach była kompletnie "wypompowana". Trzymam kciuki, aby problemy od Ciebie pouciekały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ci sie poszczęściło na święta i nowy rok tyle prezentów :) Mam nadzieje, że choroba poszła precz, ja jeszcze walcze :/

    Piekny jest ten kosz walentynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyki coraz piękniejsze a ten różowy CUDO i fajnie że napisałaś tego posta bo zastanawiałam się nawet ostatnio co się z Tobą dzieje .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! Toś się napracowała trochę. Nieobecność usprawiedliwiona :) Wymianki przepiękne i bardzo udane z tego co widzę. Koszyczek walentynkowy jednak przyćmił wszystko totalnie! jest absolutnie rewelacyjny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje koszyczki to rewelacja...
    nie lubię różu itp. ale "walentynkowy" koszyk rozbraja!!!
    misterna i dobra robota!!! cudo po prostu...
    ja dziękuje za wymiankę, dzięki Twoim solniaczkom drobne prezenciki dla znajomych miały taki fajny charakter :)
    a Zosi Aniołek już wisi w jej pokoiku :)
    DZIĘKUJĘ...była to dla mnie bardzo miła wymianka!!
    i pomału i się rozkręcisz...zresztą po koszykach widac, że już "skręcasz" hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana cudne koszyki ,a wymianki rewelacja.
    Nie przejmuj się wszystko wróci do normy ,każdy ma czasem gorsze chwile,ale pomyśl że za jakieś 2 miesiące nadejdzie WIOSNA!!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pokazałaś nam pięknosci :)Koszyczki sąświetne, szczególnie ten walentynkowy wpadł mi w oko! A twoje wymiankowe prezenty to bajka :)Ozdoby z masy solnej.. wow!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co wspaniałe w jednym poście jest zamieszczone :) Cuda!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne koszyczki udało Ci się stworzyć i super cudeńka otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za cudeńka! Bardzo podobają mi się zawsze Twoje koszyczki, ten Walentynkowy szczególnie.
    Początek tego roku jest dość nieszczęsny... Życzę Ci moja droga wszystkiego dobrego, oby kolejne dni były już tylko wspaniałe! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana same cudeńka stworzyłaś :) Koszyk w kształcie serca piękny, ja właśnie jestem w trakcie wykańczania koszyka również takiego serduszkowego :) A te pozostałe dwa, jakie duze!! Napracowałaś się :) I do tego tyle wymiankowych prezentów, oj działo się u Ciebie:):) aaa nie wspomnę o tych pudełeczkach cudnych po opakowaniach - rewelacyjny pomysł, bardzo mi się spodobał :) Oby więcej takich pięknych rzeczy wychodziło z pod Twoich zdolnych rączek:) Pozdrawiam cieplutko :):*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyczki są cudowne, widziałam je już chyba na fb i tam wzdychałam do nich :) Wymianki jak widać udane. Całkiem sporo tego :). Pozdrawiam serdecznie i dobrej nocy życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno tu nie zaglądałam i nie mogę uwierzyc w to, że tak się stało... Wszystko co robisz jest piekne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nono, dosc potezny ten post :) To naormalne,z e czasem mamy wiecej czasu na rzeczy dla nas wazne, a czasem musimy sie zajac po prostu pilnymi... Ale nie ma tego złego - kosze są cudne! Ten walentynkowy jest bardzo miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jak się już rozpisałaś to końca postu nie było widać.Walentynkowy koszyk proponuje zgłosić do wyzwania małopolanek.
    ;-)pozdrawiam i zazdroszczę wszystkich prezencików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie myślałam o tym żeby swe prace zgłaszać w wyzwaniach :) Hmm...

      Usuń
  20. Dziewczyny jesteście wspaniałe :) Każdej z Was dziękuję z osobna za takie miłe słowa :)Miło jest powrócić w blogowy świat,wiedząc,że jest się docenioną :) Dziękuję i buźki Wam ślę ogromne!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne koszyczki, podziwiam Ala

    OdpowiedzUsuń