poniedziałek, 17 września 2012

Taki misz masz :)

  Mam kilka spraw zaległych,które czas nadrobić,zatem czynię je dziś ponieważ zrobiłam sobie wolne od wszelakich robótek,a fruwam po Waszych blogusiach :)Niekiedy potrzebna jest taka chwilka wytchnienia:)
  Po pierwsze-zupełnie wyszło mi to z głowy,żeby pokazać fotki z mojego "Podaj dalej".Poprawiam się :)))

  Posłałam dziewczynom takie oto drobiazgi:
                               Do Etoile powędrowało 







                                           Do Mam i ja poleciały 






                                                   A do Far Focle powędrowało to














  Fotki do kitu,bo robione kiedyś późną porą :((( Ale zachowałam lepsze kiedyś utworzone ...



A tak dla porównania-wyglądają przy tym prawie 30 cm,który prezentowałam Wam kiedyś...



    Dziewczynki twierdziły,że są zadowolone,mam nadzieję,że tak jest :)

-Po drugie-zostałam zaproszona przez Monię do zabawy pt.
            "Kilka rzeczy o mnie,których nie wiecie..."Dziękuję Moniś za zaproszenie :)Fajne takie zabawy,zmuszają człeka do refleksji i przemyśleń o sobie :)
 
                Więc dziś się dowiecie kilka szczegółów :)
1)Nie umiem być asertywna,boję się iż moją odmową zranię innych i trudno mi ciut z tym:)w ogóle nie mam wbudowanego "tumiwisizmu"-za bardzo przejmuję się opinią ludzi na mój temat...
2)Boję się wszelakich owadów posiadających żądło!!!Mam fobię!!!
3)Ponoć mam zmysł kulinarny:)Uwielbiam gotować,wymyślać nowe dania(zwłaszcza lubię zabłysnąć na domowych imprezach i zbierać pochwały :))
4)Jestem kinomaniakiem od zarania dziejów.Uwielbiam nowości filmowe,pod warunkiem,że trafią w mój gust...
5)Do kinomanii dołączam manię pokrewną:)Jest nią muzyka.Od dziecka lubiłam dobre kawałki.Nie mam sprecyzowanej "szufladki"muzycznej,słucham tego,co podoba się moim uszom :)We wszystkich gatunkach muzycznych znajduję coś dla siebie :)Lubię zasypiać ze słuchawkami na uszach w rytm ulubionych utworów :)
6)Jestem straszną domatorką.Ciężko mnie z domu wygonić.Kiedyś taka nie byłam,ale to tak z wiekiem chyba mi przyszło :)
7)Marzę o własnym mieszkaniu(wynajmuję),w ogóle to o domku z ogródkiem i pomieszczeniem,które mogłabym nazwać swoją "pracownią",ale to marzenia nie do spełnienia :(((
8)Nie znoszę prostaków,tak zwanych ludzi głupio-mądrych,co to dużo gadają,byle gadać,a tak naprawdę mało wnoszą "czynu w czyn".No nie lubie i już...Nie pytajcie dlaczego,mam swe powody i przykre doświadczenia :(
9)Kocham morze!!!Ostatni raz byłam nad nim 17 lat temu :(Nad czym bardzo ubolewam i tęskni mi się baaaardzo,by znów tam być !!!!
10)Jestem "Nocnym Markiem",ciężko mnie zagonić spać,a nad ranem,oj spałoby się :)))
                               To tak po krótce :)    
                    Do kontynuowania zabawy zapraszam  owe blogi:)
                                    1)corale-art.
                                    2)decokuferek
                                    3)klimaty agatty
                                    4)moje mniam 
                                    5)zamiast

-Po trzecie,zapomniałam (ach z tą moją pamięcią:(( )wstawić foty moich nowych siatek recyklingowych :)Pomysł zaczerpnięty z (kliknij)   :)Polecam początkującym-szyjącym jak ja :)


 Oj uciekam już luli,bo już naprawdę późno,ponadto mojego synusia dziś złapało przebrzydłe katarzysko i budzi się z płaczem co chwilkę,więc ta nocka jest dla mnie pod znakiem zapytania czy bedzie mi dane się wyspać :(
   Dziękuję Wam wszystkim-oglądającym,komentującym za to,że jesteście i dodajecie otuchy swymi słowami :)
 

16 komentarzy:

  1. Oj rozumiem z tym spaniem. Niestety Młodsza o chorobie Starszej nic nie wiedziała i wstała normalnie :-(

    Prezenty są cudowne! W ogóle zachwycał się Twoimi wyrobami z masy. Są takie wspaniałe!!!!

    Ja tam na naukę szycia zrobiłam sobie zwykłą torbę, no ale ja mam talent ;-D Ty z resztą też :-)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, piękne! wiem... bo sama dostałam! i bardzop dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenciki boskie.
    A z dzieciakami tak jest,jedno wyzdrowieje to łapie drugie i tak kółko,wiem coś na ten temat bo mam dwójkę.A teraz to pogoda sprzyjająca przeziębieniom.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prezenciki...
    i każde marzenie jest do spełnienia! :) zatem wierzę, że będziesz kiedyś miała swój domek z ogródkiem i poddaszem-pracownią :)
    a Twoje pomysły jak zawsze super...
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki misz masz a ile w nim cudnych prac ...koszyczki urocze i te niesamowicie słodkie maleńkie aniołki ... tak w ogóle wszystko super :) bardzo dziekuję za zaproszenie do zabawy ...muszę przemyśleć to i owo ...ja nie potrafię pisać o sobie :( a Tobie życzę z całego serca domku z ogródkiem wiem jakie szczęście go posiadać a jeszcze większe jak się ma swój kawałek podłogi tylko na swoje potrzeby ... kochana trzeba marzyć bo marzenia sie spełniają :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty naprawdę piękne - ja jestem zachwycona :) Przy okazji zapraszam do mnie "tuzagladaczy" - jest jeszcze miejsce w podaj dalej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne preenty te anioly sa niezwykle

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podsumowanie kilku tematów. Dziewczyny na pewno były zadowolone, koszyczki i aniołki wyszły ci jak zwykle pięknie.
    Dziękuje za zaproszenie do zabawy :)
    Recykling, podobnie jak z jeansem, stworzyłaś fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Koszyczki są przecudaśne:)
    Oj tak o własnym domku z ogródkiem można pomażyć. Ja też się zadowalam "m" i działeczką w oddali.
    Ale nie jest źle.
    Dziękuję z udział :)

    Serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! Ale u Ciebie też tyle pięknych rzeczy!!!! Koszyczki i aniołki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. spaniałe paczuszki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajności z masy solnej, a te anioły cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. anioł powędrował do mojej cioci - która ma ostatnio problemy zdrowotne ;) Mam nadzieję, że będzie jej pilnował. Była zachwycona więc przekazuję jej słowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się czuję zaszczycona,że anioł ode mnie ma tak ważne zadanie :)Dany był szczerze,więc myślę że będzie pilnował,a przynajmniej cieszył :)Dziękuję bardzo za ten komentarz;pozdrów ciocię i życz Jej zdrowia ode mnie ;)***Ciebie też całuję ;)*

      Usuń