Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 19 czerwca 2020

Z okazji Chrztu Świętego... x 3

Witam weekendowo :)

Szczerze przyznaję,że olałam bloggera ostatnio...
Takiego lenia dostałam,że nic mi się nie chciało...
Ani jednego papierka podrzeć nawet...ani przykleić...
Miałam czytelniczą zajawkę,wir książkowy mnie wciągnął i nie było mnie przez czas jakiś w blogowym świecie także,(od 4 czerwca - to trochę dłuugoo ) - wpadałam tyko na chwilkę tu i ówdzie zaniedbując niestety odwiedziny na zaprzyjaźnionych blogach,ale postaram się nadrobić to z pewnością ;)
Przepraszam,ALE  TAK MAM !!!
Nie lubię robić kilku rzeczy jednocześnie,jeśli czytam to czytam,a jeśli "tworzę" to oddaję się tylko temu.
Dziś jednak odłożyłam książkę i postanowiłam nadrobić zaległości.
Jakiś czas temu moja przyjaciółka poprosiła mnie,bym zrobiła dla kogoś z Jej rodziny pamiątki z okazji Chrztu Świętego.
Nie są to jakieś nowości,gdyż podobne już widzieliście u mnie. 
Wprowadziłam maleńkie zmiany,kwiatki troszkę inne,wszystkie zrobione przeze mnie z foamiranu,miało być subtelnie i skromnie. Sądzę,że taką formę zachowałam.
Dwie pamiątki to kartki z opakowaniem,jedna dla Marysi :







a druga dla Franka :






A trzecia to również dla Marysi lecz w formie boxa :
( elementy do "boksika"pochodzą z Rapakivi,a papiery do niego i kartek m.in. z Lemon Craft )









Koniec sesji zdjęciowej...znów Was zawaliłam zdjęciami,jak to ja ;)
Ów dzień nie sprzyjał fotografowaniu,gdyż wyszły jakieś takie mdłe te zdjęcia...no ale cóż :( Jest jak jest.

Muszę wspomnieć o tej nieszczęsnej kokardce,która mnie kłuje w oczy !!!
Kupiłam je kiedyś - dawne czasy,nawet nie pamiętam kiedy i gdzie. Wszystkie są takie krzywe,miałam podkleić tę lewą "odnóżkę"by ją naprostować,ale zapomniałam :( Teraz widzę TO i mnie to strasznie mierzi,że tego nie zrobiłam... :(

W pierwszych dwóch karteczkach wykorzystałam digi stempelki od  Agnieszki ( Agnieszka Pasjonata ),za które Agnieszko dziękuję szczerze z całego serducha 💖 Link do tych stempelków TUTAJ.
Są z całą pewnością Wam znane :)

Na dziś już kończę :)
Jeśli starczy mi sił witalnych :) odrobię zaległości,a przed tym jeszcze wstawię powyższe fotki na insta :) Na którego zapraszam również instagramowiczów ;)
Można mnie znaleźć pod :
 z_wizyta_u_a.m.s_ 

Dziękuję Wam nieziemsko za Wasze wspaniałe,pełne dobroci słowa :)
Życzę Wam miłego,słonecznego weekendu :)

Buziaki 😙

A.M.S.






21 komentarzy:

  1. Ilonko kochana, jak zawsze piekne prace. Śliczne i delikatne, mi sie bardzo podobają. Fajnie, że znów sie pojawiłaś, ale nie powinnaś mieć wyrzutów sumienia że dawno Cie nie było. W końcu to nie ma być obowiązek bywania tutaj, tylko czysta przyjemność :) Buziaki śle i dobrej nocy życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne i dlatego odpuszczam kiedy nie mam nastroju blogowego 😉 Dziękuję Lideczko i całuję również. Miłej niedzieli 😘

      Usuń
  2. Ale cudne pamiątki na chrzest, takie delikatne, z ta kokardką to pewnie tylko ty widzisz, ale doskonale Cię rozumiem, że Cię mierzi, tez tak czasem mam :). Pozdrowionka i buzaiki Ilonko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Violuś.
      Pozdrawiam i ślę również buziaki 😘

      Usuń
  3. Śliczne pastelowe karteczki, ale ten wózeczek... Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo lenia piękne prace powstały! A z kokardką, jakbyś nie zwróciła na to uwagi, to wcale bym nie zauważyła. Myślałam, że tak ma być, wszak to rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilonko, piękne i subtelne są te kartki, a boxik mnie po prostu zauroczył.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech co byś nie napisała i jak długą przerwę byś miała zawsze mnie bardzo pozytywnie zaskoczysz. Piekne są zarówno te kartki jaki i box. Papierki delikatne i cudowne w sam raz na taka okazję. A wykonanie.. no cóż doskonały pomysł i perfekcja w najdrobniejszym calu. Tobie się zawsze wszystko Ilono udaje.
    Trochę zazdroszczę tej organizacji.. aż strach mi policzyć ile mam zaczętych różnych prac. Całe szczęście że chociaż książkę czytam zawsze jedną od początku do końca :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zawsze mi się udaje 🥴
      Mam niedokończony zegar z Twojej zabawy... chusty na szydełku,hmmm jak tak sobie pomyśle to pewnie by się coś jeszcze znalazło... Ale to dlatego,że mnie te prace w pewnym sensie przerosły i rzuciłam je w kąt,póki co...Może kiedyś je skończę jak mi coś strzeli 😜kto wie ... Dziękuję Ci Aniu za miłe słowa i pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Przerwa przerwą ale z wprawy nie wyszłaś:) Prześliczne są te karteczki, no urocze.
    Jak widać nie można robić nic na siłę, po prostu nie warto.
    Miłej niedzieli Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie Ewuniu.
      Dziękuję Ewuś i również życzę Ci miłej niedzieli 😊

      Usuń
  8. Piękne pamiątki, stosowne do okazji, na którą zostały zrobione.Perfekcja wykonania jak i pomysłowość godna pozazdroszczenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie dziękuję Marysiu i także pozdrawiam Cię serdecznie 😊

      Usuń
  9. Śliczne delikatne kartki i box, będą doskonałą pamiątką. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń