Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 9 kwietnia 2020

Exploding box in blue

Hej hej :)

Serdecznie Wam pragnę podziękować za wspaniałe komentarze dotyczące kartek z poprzedniego posta. W chwilach zwątpienia i całkowitego marazmu w tworzeniu czy w ogóle warto i czy ma to sens,czytając takie słowa stwierdzam,że jednak WARTO ;) 
Dziękuję raz jeszcze,jesteście Kochane !!!

Ostatnio nie miałam czasu ( ani weny ),by cokolwiek tworzyć,wolałam się zaszyć z książką i poczytać. Nieraz tak mam,że nie interesuje mnie nic w TV,ani robótki tylko czytam ;) Ale bywa również i tak,że mam fazę na tworzenie i wtedy powstanie czegoś więcej. A kiedy wciągnie mnie jakiś super serial,to wtedy też mnie trudno oderwać,a książki leżą nietknięte... No i ja tak mam. Nie wiem czy to jest normalne :(  ❔❓❔
Zanim jednak straciłam ( chwilowe - chyba 😕 ) zainteresowanie rękodziełem - zdążyłam zrobić dla znajomej exploding boxa. Jeszcze go nie odebrała,bo planowana impreza chrzcin póki co,wiadomo - odwołana.
Pewnie datę będę musiała zmienić,bo kto by się spodziewał,że tak to wszystko się potoczy...
Zdjęcia robione już dawno,zaraz po ukończeniu pudełka.







Ponownie skorzystałam z mojego ulubionego kursu na ten wózeczek ( KLIK )





Niewiele się różni od moich poprzednich boxów,no ale jak potrzeba to taki muszę zrobić ;)

To mój ostatni post przed Wielkanocą, a ja hmm...nie mam żadnej świątecznej pracy :(
Mam za to karteczkę od Lidzi ( jedynie z Nią posłałyśmy sobie ) oraz taką śliczną serwetunię z kurczaczkiem :) Więc chwalę się,bo to jest właśnie mocny,kolorowy,wesoły akcent,którego u mnie zabrakło ...





Na następne święta muszę koniecznie porobić kartki w takich kolorach !!!
Pięknie to wygląda Lidziu :)  
Dziękuję Kochana 💚💛💚 Sprawiłaś mi radość :)

Życzę Wam kochani mimo tego bałaganu wokół nas wesołych,ZDROWYCH Świąt !!!
Życzę rozwagi i cierpliwości w tych wyjątkowych okolicznościach 😷
Wszystkiego Dobrego !!!
🐣🐣🐣 
💖

A.M.S.




18 komentarzy:

  1. Kursik na wózek kradnę już sobie zapisałam i na bank zrobię bo jest świetny , zresztą jak i cały box. Cudne ta piętrowa kompozycje na wieczku i cudne to co w środku.
    Karteczka w tych kolorach faktycznie świetna , a hafcik dość popularny ( sama taki skończyłam 2 dni temu:-)).
    Buziaczki Ilonko i wszystkiego dobrego na te nietypowe Święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aniu :) Bardzo jestem ciekawa Twojej wersji wózeczka :)
      Również buziaki ślę świąteczne !!! Wszystkiego Dobrego :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancki i piękny box.

    Życzę zdrowia i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny box, Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, wózeczek jest przesłodki. Bardzo podoba mi się to pudełeczko.
    Kochana, życzę Ci Świąt pełnych radości i błogosławieństwa - na przekór wszystkiemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję pięknie :)
      Również odwzajemniam życzenia Tobie - samych dobroci w tym trudnym czasie :)

      Usuń
  5. Jaki śliczny box kochana i te kolorki, delikatne niebieskości, dla mnie ekstra. A co do Twoich faz, to przyznam się, że ja też tak mam. Potrafię dniami czy tygodniami siedzieć przy haftach nie ruszając niczego innego, by potem porzucić haft i oddać się całkowicie czemuś innemu :) Ilonko jeszcze raz zdrowcyh, spokojnych i mimo wszystko radosnych świąt Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu :) Dziękuję Kochana !!!
      Ufff...wiesz,ulżyło mi trochę...bo myślałam,że coś ze mną nie tak ;) he he :)
      Wesołych świąt Kochana Moja :)***

      Usuń
  6. Twoje pudełeczko w tych niebieskościach totalnie mnie zachwyciło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny box - piękne, delikatne kolorki, perfekcja wykonania, cudowny wózeczek - no zachwyt pełen :-)
    Życzę Ci zdrowych i spokojnych Świąt 🌷 🌷 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooojjj Iwonuś :) Cieszę się na Twoje słowa :)
      Dziękuję serdecznie :) Także życzę oczywiście Tobie ZDROWYCH i udanych świąt :)

      Usuń
  8. Zdrowych i spokojnych Świąt. Boź prześliczny i w jedynie słusznej kolorystyce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję pięknie i również życzę Ci Wesołych,zdrowych świąt!!!

      Usuń
  9. Śliczny box, chociaż najbardziej zachwycił mnie ten wózeczek. Jest boski!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnego świętowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i także serdecznie pozdrawiam i życzę udanego Lanego Poniedziałku :)

      Usuń