Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 5 marca 2020

Luty u Rogasia z kolorem czerwonym 2/12

Witam :)

Ale mam tempo w tym miesiącu ...
Powalające !!!
Dziś ostatni dzień zgłaszania prac dla Rogatego,całe szczęście,że przynajmniej przypomniałam sobie,że nie wykonałam na to wyzwanie kartki !
Wczoraj na szybko robiłam.
W lutym na naszych kartkach miała królować CZERWIEŃ :)
Oglądając powstałe prace w galerii wyzwania byłam i jestem oczywiście pod wielkim wrażeniem wspaniałych karteczek !!!  
Moja jak zwykle prosta,bez szaleństw - do koperty ;)







Jutro już nowy temat,ciekawe co Inka z dziewczynami wymyślą ;) ?

To wszystko na dziś :)
Wpadłam w wir czytania,więc zmykam do książki...
Kontynuuję sagę norweską,którą Was zanudzam,wiem :( ale muszę podkręcić tempo czytania,ponieważ do końca czerwca chcę ją ukończyć. Zostało mi 25 tomów.
Tym bardziej,że ostatnio jakoś mam mniej chęci do ...no właśnie chyba do czegokolwiek,a zwłaszcza karteczek,papirków itp. Niemoc twórcza to się nazywa,czy jakoś tak 😏

Dziękuję za Wasze odwiedziny oraz tym co coś skrobną  - za miłe słowa :)
Miłego,słonecznego Dnia Kochani 😎😙😙😙

A.M.S.
 


  

16 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka! Fajnie połączyłaś te wszystkie elementy i kolory 🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka fantastyczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie .. i to <3 jak kropka nad "i"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko uwielbiam Twoje proste kartki , są rewelacyjne !!
    Ana dodatek są deseczki które też bardzo lubię. Chyba muszę się zabrać z ta Sagę norweską skoro tak polecasz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo mi miło 😊 Dziękuję ślicznie i także pozdrawiam ❤
      Ps. Mnie saga bardzo wciągnęła,a czy Tobie się spodoba to nie wiem? Kwestia gustu 😉

      Usuń
  5. Uwielbiam te Twoje proste kartki, są śliczne. Nic na siłę, wena na pewno wróci :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję za tak miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie również 😊❤

      Usuń
  6. Ilonko, kartka jest przecudna. Wcale nie jest łatwo zrobić prostą kartkę, to naprawdę sztuka. Tobie wychodzi to znakomicie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu 😊
      Racja,niby prosta,a nieraz samo główkowanie jak ją wykonać i co przypiąć i przyłatać trwa dłużej niż samo wykonanie 🤣
      Buziaczki 😘😘😘❤

      Usuń
  7. Na niemoc nie ma rady, trzeba przeczekać.
    Masz rację Ilonko - samo wykonanie kartki to pikuś, najdłużej trwa kombinowanie, przymierzanie i ..... szukanie przydasi:)))
    Kartka prosta ale efektowna i pomysłowa, bardzo mi się podoba.
    Życzę Ci miłego weekendu i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo Ci dziękuję za miłe słowa 😊 Oczywiście również życzę Ci udanego i miłego weekendu 😘❤

      Usuń
  8. Śliczna kartka, pięknie dobrane kolory! Często sęk w tym, żeby kartkę ozdobic tak, żeby mieściła się w kopercie. Wyszło elegancko :)

    OdpowiedzUsuń