Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 lutego 2020

Zakładki u Ewuni 1/12

Witam :)

Widziałam,że Ewunia zorganizowała fajną zabawę zakładkową.
Dopóki jeszcze mogę,stwierdziłam,że z chęcią dołączę,gdyż uwielbiam zakładki,u mnie jakoś mało się ich zrobiło,nie wiem - wyparowują jak kamfora :/ 
A oto styczniowy temat :

KSIĄŻKA,KTÓRA ZAPADA W SERCE

Otóż mnie zapadła w serce książka Wojciecha Dutki,pt " Czerń i purpura ".
Jest to powieść o miłości niemieckiego esesmana do żydowskiej ( pochodzącej z Czech ) więźniarki w obozie zagłady Auschwitz; zainspirowana autentycznymi wydarzeniami.
Książka wywarła na mnie ogromne wrażenie,na pewno szybko się o niej nie zapomina.
Tak,zdecydowanie mogę stwierdzić,że zapadła w me serce.
A zakładka ?
No cóż,bardzo prosta...proste elementy ( serce,cegła,purpura - bardziej czerwona :/ ) symbolizujące miłość za murami. Mam nadzieję,że starczy tyle Ewuniu ?






Druga strona,jeszcze prostsza :


Do jej stworzenia wykorzystałam metkę od jakiegoś ciucha...
Zbieram takie fajne,sztywne metki,z myślą właśnie o zakładkach :)


A dziś zachciało mi się troszkę pokolorować,gdyż dawno tego nie robiłam i powstała taka z sówkami :




Tutaj też musiałam użyć surowców wtórnych,zbieram wszystkie kartonikowe opakowania od żywności,tu wykorzystałam od ryżu. Syndrom chomika !!!  Wszystko się przyda :)


Aaaa i banerek !!!




Już zmykam,bo książeczka na mnie czeka,obowiązkowo trzeba poczytać ;)
Miłego wieczoru :)
💝
A.M.S.


 



20 komentarzy:

  1. Super te zakładeczki, ta w czerwieni cudna. Ja też zbieram co sztywniejsze kartoniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zakładki:) Dziękuję za odwiedziny:)
    Dodam jeszcze, odnośnie książki"Milczący zamek", że akcja trwa współcześnie, ale również w pewnych ważnych momentach przenosi nas w czasy wojny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Koniecznie muszę przeczytać tę książkę,Dziękuję;) Pozdrawiam Cię również 😊

      Usuń
  3. Super zakładki!bardzo mi się podoba ten pędzelek ze wstążeczek :-D Brawo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko super zakładki obie. Ja też wykorzystuje kartoniki po spożywczych produktach , są fajne sztywne i zazwyczaj z jednej strony białe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,ponieważ mamy dużo materiałów w zasięgu ręki i nie musimy ich wyrzucać 😉
      Dziękuję Aniu i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  5. Ilonko zakładka jest świetna, tak ładnie oddaje to co jest sensem książki. To znaczy normalnie bym tego nie wiedziała, ale po Twoim opisie wszystko idealnie do siebie pasuje, prześliczna zakładka. Zresztą obie, bo ta droga z sówkami też jest świetna :)
    Ja też mam w domu takie metki od ubrań, na zakładki hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilonko, przepiękne zakładki. Bardzo podoba mi się ta pierwsza, taka wymowna i sugestywna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Temat trudny i poważny a zakładka idealnie oddaje nastrój i pięknie się kojarzy.
    No a sówki baaardzo sympatyczne:)
    Uściski Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie do tytułu dobrana zakładka. Fabuła bardzo interesująca, ale zapewne ciężka w odbiorze.Sówka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie zakładki świetne, a ta z czerwienią ma to "coś". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilonko, nie jesteś osamotniona w tym zbieraniu metek;) Mam to samo;););)Ale zakładki cudowne Ci wyszły;) Ja też zbieram te sztywne i o różnych kształtach;) Osobom z wyobraźnią - wszystko co ma jakiś kształt i odpowiednią twardość, - przydaje się;) Pozdrawiam Cię cieplutko i miłego weekendy życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Małgosiu 😊 Pozdrawiam równie ciepło 😉

      Usuń