Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 16 lutego 2019

Dla Rogatego - Z cyklu : Małe formy na święta 2/12 " Notes na post-in "

Witam serdecznie :)

Specjalnie dla Rogatego stworzyłam -  oto ,cytuję Inkę " małą formę " ;)
Jak większość z Was wie,od kilku ładnych lat tworzę głównie kartki...Bowiem na nich wyłącznie się skupiam ( nooo... z małymi wyjątkami  ;)  )
Otóż dzięki Ince - w lutym ponownie odstąpiłam od moich zasad :)

Zadaniem było stworzyć ozdobę,takie " małe mieszkanko " dla karteczek - notesiku typu post-it.
Moje nie są sklejane,są takie - zwykłe,do wyrywania ....bloczek trochę większy od tych klejonych ,bo ma prawie 8,5 cm ( dokładnie 8,4 )
 Ozdobiłam je w bardzo prosty  sposób ( Jak ja to lubię !!!! ) 
Kraftowy brąz + biel :)
Kto mnie zna,to wie,że od dawna zafiksowana jestem w tym klimacie :)

I oto karteczki otuliły kraftowe okładki,z czego powstał notesik,z Rogatym na czele...
Mała / prosta/ forma :








Otóż jak wyżej wspomniałam-postanowiłam,by główną rolę zagrał Rogaty :)
( Maska + pasta strukturalna ) 
A magnesiki,które pięknie domykają całość zakryłam napisami oraz obrazkiem wewnątrz :)

Notesik posyłam na Inkową zabawę :)

A ponadto,zachowując surowy kraftowy styl ...
Taka oto skromna Walentynkowa kartka powstała :)




*******

A oto moje zmagania czytelnicze w lutym ;)





Wciąż choruję   - LEŻING !!! ( wyjątkowo uparte zapalenie gardła i krtani ,pomimo braku migdałków ....to cierpię jak przy anginie ) ... i dlatego więcej czytam...a mniej tworzę,bo nie mam siły ...ale książki są chociaż mą strawą duchową he he i wnoszą coś pozytywnego w ten mój marazm twórczy.
Więcej o tych książkach TUTAJ
by nie zamęczać Ludzików mniej lubiących czytanie :) 

Pozdrawiam Was serdecznie 
Miłego weekendu :)

A.M.S.

💓💓💓

35 komentarzy:

  1. Piękne prace, podoba mi się ich prostota i elegancja zarazem. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko, świetnie łączysz papier kraftowy z bielą. Notesik jest prześliczny.
    Miłego weekendu i zdrowia przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace, bardzo lubię ten Twój biało-craftowy styl. Prace piękne, eleganckie, takie idealne jak lubię. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywnie podeszłaś Ilonko do tematu, śliczny jest ten notesik i kartka jak do kompletu :) Życzę Ci dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja uwielbiam te Twoje kraftowe prace. Super karteczka i świetna ta okładeczka na karteczki. Ilonko zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace świetne! Notesik taki bardzo elegancki dla minimalistów - tylko rogaś a kartka z sercem bardzo mi się podoba :) Dużoo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilonko mała prosta forma na notesiku i na kartce znowu mnie zachwyciła. Jest pięknie !!
    Dorobek literacki imponujący, ale może lepiej wyzdrowieć :-) czego życzę z całego serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace!
    Też jestem zakochana w craft kartonie i bieli.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Rogaty notesik bardzo mi się podoba! Walentynkowa kartka, prosta i bardzo elegancka. Bardzo lubię papier kraftowy.
    Lubię czytać książki, więc mnie nie zanudzisz 🙂
    Szybkiego powrotu do zdrowia, choć wówczas nie będziesz miała tyle czasu na czytanie
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Alinko 🙂
    To fakt,z czasem krucho u mnie,ale stanowczo wolę być zdrowa 😋
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Ilonko Twoje eco prace, oszukuję wszystkie uwielbiam :) Świetny ten notesik. Ależ juz w tym roku książek przeczytałaś Ilonko u mnie rośnie stosik, ostatnio byłam na spotkaniu z Katarzyna Puzyńską, książkę z autografem mam ale jeszcze nie czytałam :) Zdrowiej szybciutko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję ślicznie Violuś:)
      Nie czytałam nic K.Puzyńskiej,ale mam w posiadaniu jej "Więcej czerwieni",czeka na przeczytanie w kolejce.Sama jestem ciekawa jak pisze.Buźki 😘

      Usuń
    2. Ilonko nie czytaj poczekaj, to to tom drugi, ja mam motylka tom 1, biore sie za czytanie i ci pozycze :) Buziaki

      Usuń
    3. Jak dobrze,że Violuś napisałaś:)
      Tak się składa,że "Motylka" też mam ;) Zupełnie o nim zapomniałam ...No i nie wiedziałam,że razem tworzą serię ,hmm...Oswieciłaś mnie ;) Doceniam szczere chęci 😘 oczywiście gdybyś ode mnie chciała pożyczyć to również służę pomocą. Buziaki 😘😘😘

      Usuń
  12. Piękny maluszek, jak i karteczka😊 szybkiego powrotu do zdrowia! A z książek bardzo lubie czytać powieści Remigiusza Mroza. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba znaczy, że się nieźle już wyrobiłaś, kartki kartkami ale czasem warto odejść i wykorzystać swoje moce do czegoś pokrewnego :) Notes już podziwiałam, ale naprawdę jest w nim to coś! i jeszcze mnie przyciągnęło ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko,masz rację,ale jak widać potrzebuję zachęty by odważyć się na coś innego niż kartka :) Dzięki 😎

      Usuń
  14. Piękni udekorowane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie tworzysz takie formy :) podoba mi sie prostota notesiku a jednocześnie ma mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prostota, która chwyta za serce :)

    OdpowiedzUsuń