Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

sobota, 6 października 2018

I love owls :)

I nic na to nie poradzę,że tak jakoś na mnie działają,gdy je widzę,to coś się we mnie odzywa ;) 
Taki głos słyszę ,he he,że muszę je kupić,muszę je mieć !!! :)
Lubię je,kocham i już,nie umiem tego wyjaśnić :)
Z motylkami też tak mam,ale sówki wiodą u mnie prym ;)

Niedawno kupiłam w sklepie na B :) naklejki sówki i wykorzystałam je w ten sposób :

Najpierw był pomysł na kartkę :





A potem na zakładkę do książki :



A tył zakładki został " obdarowany " również naklejką :


Postanowiłam,że do kompletu powstanie także mini notesik,który nie doczekał się osobistej sesji...
Oto cały zestaw sówkowy :



Komplecik był prezentem - upominkiem dla Kochanej  Lidzi ,która mnie odwiedziła ostatnio przemierzając kamperem  trasę z Gdańska do Wisły ;)  

A tutaj jeszcze sesja fotograficzna w towarzystwie sówki Zosi z Gangu " Słodziaków " z Biedro ;)


No musiałam ją zdobyć ;) No i mam :)

A oto upominki od Lideczki :

Uroczy koszyczek z mydełka :


Motylek :) 
 

Super interaktywna karteczka tematyczna :





Plus łakocie dla Maksa,których aparat nie ujrzał ;)

Lidziu,dziękuję za wszystko,a przede wszystkim,że byliście moimi gośćmi przez małą chwilkę :)  

Życzę dobrej nocki i miłego weekendu :)

Pozdrawiam :)

A.M.S.






15 komentarzy:

  1. Komplet sówkowy przepiękny, delikatny, nie przesłodzony, ale uroczy :-) A prezenty piękne, chociaż najfajniejsze w tym są te odwiedziny :-) Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za takie miłe słowa :)
      Pozdrawiam serdecznie :) Również życzę miłego weekendu,choć tydzień później :-)

      Usuń
  2. Ilonko cała przyjemność po naszej stronie :) Bardzo się cieszę że mogliśmy być Waszymi gośćmi i jeszcze do tego dostałam ten przepiękny upominek. Sówki są prześliczne i sa całe moje :) Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cieszę się Lidziu :)
      Dziękuję i cieszę się,że ten skromny upominek Cię ucieszył :)
      Posyłam również Buziaczki :)*

      Usuń
  3. Wspaniały komplet też uwielbiam sowy :) Ilonko. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilonko, ten sowi komplecik jest śliczny.
    Też miałam przyjemność spotkać się z Lidzią i jej mężem.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplecik z sówkami :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten sówkowy komplecik podoba, to znakomity pomysł na prezent. Spotkanie zapewne było przemiłe :)
    Pozdrawiam Cię Ilonko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. replica bags seoul Bonuses i8i51a6q71 replica bags in bangkok replica bags philippines wholesale fake gucci x5h25r6w05 replica bags vuitton my blog a8a93t4a86 best replica bags online replica bags pakistan

    OdpowiedzUsuń
  8. my company x5b98w1p37 louis vuitton replica replica bags china n6c36k7s90 best site p7v65i8r21 Ysl replica bags replica bags nancy 7a replica bags philippines replica gucci handbags z8l59y1d18 replica bags aaa quality

    OdpowiedzUsuń