Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 6 września 2018

Dla Inki w ostatniej chwili ...

Witam :)

Wracam już,teraz na dłużej ;)
Dziś mnie przypiliło,ponieważ dla Rogatego nie miałam kiedy zrobić sierpniowej kartki.
Przed chwilą skończyłam,na szybko zdjęcia zrobiłam.
Co nie wyszło im na dobre,bo o tej porze wychodzą paskudne,a jeszcze wymyśliłam sobie,że kartka będzie srebrna.
Dziś szybciutko wklejam jedno tylko zdjęcie,a może w weekend uda mi się wstawić nowe,przy dziennym świetle wykonane.
Kartka robiona na cito,a jak działam na szybko i pod presją-nie umiem wymyślić nic pięknego,zatem jest jaka jest.Prosta na MAXAAA 


Liftowałam pracę Kasi,która jest przepiękna :

kartka tuszowana 

Lecę szybko na Rogatego nakarmić Żabę.

Miłego wieczoru życzę :)

W weekend będę nadrabiać zaległości w komentarzach ;)

Buziaki :)* :)* :)*

A.M.S.

18 komentarzy:

  1. Ilonko nie wiem doprawdy co Ty chcesz od tej kartki. Jak dla mnie jest świetna. Jak ja lubię takie "kazikowe" kartki , niby mało a jednak bardzo dużo.
    Buziaki i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko, mnie ta karteczka bardzo się podoba, ma w sobie ogromny urok.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się ta kartka bardzo podoba, a kompozycja najbardziej. Całość wygląda super, super, super :-) Dobra robota. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kłamiesz moja droga i to jak :) Robiona na cito też Ci pięknie wyszła, po prostu masz talent do tworzenia karteczek i się tego nie wyprzesz :) Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko pisałam do Ciebie maila, odpiszesz kochana? Bo muszę już konkretnie ustalić trasę...

      Usuń
  5. Kartka wyszła bardzo elegancka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za dobre i bardzo przydatne informacje, bardzo interesujące, uwielbiam wszystkie rzeczy, które udostępniasz i widzisz swoje piękne dzieła.
    ที่เที่ยว

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło Ilonko, to bardzo elegancki lift :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń