Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 10 sierpnia 2018

Dla Ani - Sierpień :)

Witam :)

Jak sam tytuł wskazuje,dziś przedstawiam Wam kartkę na sierpniowe liftowanie u Ani :) ;)
W tym roku nie było mi dane wybrać się nad morze :(
Rekompensując sobie jego brak,wykonałam kartkę,która choć na chwilkę będzie mi przypominała klimaciki nadmorskie ;) 
Okolicznościową jest,ponieważ będzie wysłana w odpowiednim czasie wraz z urodzinowymi życzeniami ;)
Jest bardzo prosta i skromna :





 I jest liftem kartki Zosi :)
Wiem,wiem..całkiem inna,w dodatku inną porę roku przedstawia,ale mam nadzieję,że zachowałam wszystkie podstawowe,potrzebne elementy liftu ...

 Oto zimowy oryginał Zosi :

 

Wraz z oryginałem :


Mam nadzieję,że Ania i Zosia zaakceptują moja lekką,wakacyjną odmianę zimowej kartki ?

Do jej wykonania użyłam papierków zakupionych w sklepie obok :)
W " Twój Market ", i w nim ( jak w większości innych ) już są wystawki szkolne :) Ja oczywiście już zaczynam polowanie !!! Bowiem w tym okresie zawsze można upolować coś ciekawego  ;) Początek roku szkolnego - to niezła gratka na różne,fajne zdobycze :) Czyż nie ??????


Ale mało mi było i ODGAPIŁAM zakładkę z powyższego zdjęcia !!!
Różnicą jest  tylko sznureczek,,,,

Mam nadzieję,że mnie nie zrugacie za to :( 
Naprawdę tak spodobały mi się te zakładki w oryginale,że zapragnęłam takową wykonać ...
No i wykonałam :

  
Z kartką tworzą jakby zestaw :


Ale nie ukrywam,że druga strona zakładki bardziej mi się podoba :


To taki lift w 100 % 
Nie bijcie !!!
Chciałam taką mieć i już ...
******

Zafiksowana ostatnio na Mroza,przeczytałam następną Jego książkę,która trafia na moją czytelniczą Listę.

Udało mi się pożyczyć,szybko przeczytać,nawet nie zdążyłam ( nie pomyślałam ) fotki zrobić okładce książki... Zdjęcie zapożyczyłam ze strony " Lubimy Czytać " .
Ale póki co,z chęcią wolę pozostać jednak w adwokackim świecie Chyłki i Zordona...
Już czytam następną część.

Dziękuję Wam za Wasze miłe słowa :)
Miłego weekendu ;)
Trochę u nas popadało i chłodniej się zrobiło,mam nadzieję,że i u Was więcej ochłody ;)
Pozdrawiam serdecznie  😍😗😗

A.M.S.
















23 komentarze:

  1. Ilonko, Twoja morska kartka jest cudowna. I jaka świetna zakładeczka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu mamy bić ;) każda z nas tworzy co chce i co się jej poodba :) fajne morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko ten kreatywny zestaw jest extra, szkoda że ja nie mam obok takiego fajnego sklepu. U mnie tylko sieciówki, ale nie ukrywam że poluje na okazje w biedronce i lidlu :-).
    Zakładka jest extra, też mam taką jedna ulubioną :-) Do Mroza się przymierzam i do Chyłki, zważywszy że moje nazwisko panieńskie to Chyłek chyba mi wypada przeczytać :-)
    A na końcu to co powinno byc na początku , czyli lift do mojej zabawy. Powiem że mnie bardzo zaskoczyłaś tym morskim liftem bożonarodzeniowej kartki :-) Ale oczywiście jestem tą kartka zachwycona , jest genialna w swojej prostocie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za słowa uznania i akceptację mojej interpretacji :)
      Chyłek musi przeczytać Chyłkę,musowo ;) Tylko nie wiadomo,czy przypadnie Ci do gustu owa seria,ale znając Twoje poczucie humoru-śmiem twierdzić,że tak ;)

      Usuń
  4. Nooooo jak dla mnie ;) Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i bardzo klimatyczne :)
    Miłego weekendu Ilonko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lift rewelacyjny, a przecież o to w tym chodzi, żeby się zainspirować i puścić wodze wyobraźni. Kartka CUDO :-) przecudne cudo :-) A zakładki urocze, a że inspiracja była trafiona, to zrobiłaś, pięknie i już :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka i zakładka morska są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilonko, kochana jak pieknie, ta karteczka jest wspaniała a już z tą zakładką do kompletu - rewelacja, ja też chcę umieć tak pięknie tworzyć :) Ściskam Cię gorąco i miłej niedzieli życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję ślicznie :)
      No,szkoda że nie mieszkasz bliżej...potworzyłybyśmy razem ;)
      Również mocno ściskam - miłego weekendu ;)

      Usuń
    2. Albo..lepiej ja bliżej Ciebie,bo nad morzem tworzyłoby mi się jeszcze lepiej ;)

      Usuń
  9. Cudna karteczka ktoś będzie zachwycony. Zakładka też cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna karteczka, też mam ten blok z marketu na B :), a zakładki fantastyczne Ilonko :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten zestaw papierów i bardzo fajnie mi się z niego tworzyło;) Morska karteczka świetna;)

    OdpowiedzUsuń