Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 13 kwietnia 2018

Święta na okrągło na Rogatym :) - Kwiecień

Witam weekendowo :)

Dziś odmeldowuję się na Rogatym ;)
Zdecydowałam się na lift kartki Ewy Gawlik,zinterpretowałam ją na swój,bardzo minimalistyczny sposób :





A oto oryginał :

ka do liftu kwiecień

i banerek Rogatego :

Logo i patron zabawy: 

 Lecę dokarmić żabola na Rogatym ;)

*****

A z drugiej mańki ;)
 Ponarzekam na siebie,buu uu !!!  W marcu nie przeczytałam niestety ani jednej książki :(
Nawet nieźle mi szło od początku roku,no i  impas nastąpił  :(
Staram się nadrabiać te straty i ostatnio dwie książki łyknęłam jedną po drugiej...



Po więcej na temat książki zainteresowanych odsyłam TUTAJ 

a drugą jest :

 

O niej TU

Dopisuję je do mojej listy czytelniczej,by coś tam się ruszyło w końcu ...

Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa :)
Pozdrawiam Was,życząc miłego weekendu :)***

A.M.S.

20 komentarzy:

  1. Kartka jest świetna , tu się sprawdziło ponownie "mniej znaczy więcej" Ja mam nadal dylemat , nie mam swojego typu do liftu :-( .
    Ciekawa jestem Twojego zdania na temat "Prokuratora" Dla mnie to dość szczególna książka , właśnie jej zawdzięczam powrót do czytania po ponad 5 letniej przerwie.
    U mnie marzec też był kiepski czytelniczo .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu :)
      Dopiero dziś mogłam usiąść do bloga :(
      " Prokuratora " kupiłam z głupoty i nie żałuję,gdyż przeczytałam jednym tchem.Wiem,że nie wszystkim może przypaść do gustu ze względu na wulgarne aspekty...Na pewno książka mnie nie nudziła ;) Z chęcią przeczytałabym kontynuację cyklu " Komisarz "-czytałaś może ?
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Kartka jest super, niby mało a tak wymownie :) Ja jeszcze w powijakach z tym liftem, na razie jestem na etapie myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, bardzo podoba mi się Twój lift. Minimalizm to niełatwe zadanie, a Tobie udało się to wspaniale. Efekt przyciąga uwagę i intryguje - super.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny lift ,bardzo elegancka kartka !
    Mam ogromną ochotę też zliftować i nie mogę się zdecydować.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój lift. Stworzyłaś kartkę, która swoją oryginalnością bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny lift Ilonko!bardzo podoba mi się kolorystyka kartki. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Super minimalizm, mnie sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cobena uwielbiam:)
    a kartka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna, ciekawa i nieprzeladowana.

    OdpowiedzUsuń