Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 18 stycznia 2018

Pierwsza w tym roku...

Witam :)

Prawie miesiąc mi uciekł od ostatniej publikacji jakiejkolwiek karteczki...
No cóż mogę rzec ? Czas tak mknie,że nie mam kompletnie jak zasiąść do tworzenia :(
Kilka dni temu udało mi się jednak wykonać taką oto karteczkę urodzinową w morskim klimacie ...





Fotki robiłam nowym aparatem w telefonie,coś widzę że przekłamują kolorki :(
Faktycznie wyglądają tak ( zrobione starym aparatem ) :



Ostatnio coś polubiłam proste formy kartek,nawet bez kwiatuszków ...

Ponadto chcę pokazać jeszcze świąteczne karteczki dziewczyn,które zawsze o mnie pamiętają :)
I choć po świętach już ani widu,ani słychu,to czuję się zobowiązana by raz jeszcze dziewczynki Wam serdecznie podziękować za życzenia,pamięć i takie piękne karteczki :








Dziękuję WAM 💗💗💗💋💋💋

*****

A na koniec moja pierwsza w tym roku przeczytana książka :


Bardzo przypadł mi do gustu cykl o Harrym Hole,norweskim policjancie,którego miałam okazję poznać w " Pierwszym śniegu ". Zaczęłam czytać nie po kolei,gdyż serię,którą kupuję wydali właśnie w złej kolejności. " Człowiek nietoperz " jest pierwszą częścią,w której dopiero zapoznajemy się z komisarzem Harry Holem. Jo Nesbo mnie nie zawiódł,gdyż czytałam z zapartym tchem...Oczywiście zamierzam przeczytać kolejne części z tej serii :)
Zwolennikom dobrego kryminału szczerze polecam :)
Książka wędruje na moją listę Wyzwania czytelniczego 3650 stron w roku 2018 .

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog i życzę samych dobroci w Nowym Roku :)

A.M.S.

5 komentarzy:

  1. O jak fajnie , że jesteś Ilonko, witam Cie serdecznie w Nowym Roku i życzę samych pomyślnych i radosnych dni.
    Morska karteczka urocza, tak jak lubię prosta na płasko ale jednocześnie bardzo elegancka. Kartki od dziewczyn super, co jedna to ładniejsza, ale najważniejsza jest pamięć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko, jak miło Cię znów tu na blogu "widzieć" ::) Wszystkiego dobrego w nowym Roku Ci życzę, a karteczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko, piękną kartkę zrobiłaś, lubię takie morskie klimaty.
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka genialna w swojej prostocie- sam zachwyt! Nesbo uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń